MuscleMeat

Je hoeft niet te deadliften om een compleet fysiek te bouwen

Je Hoeft Niet Te Deadliften Om een Compleet Fysiek Te Bouwen


  • Totaal stemmers
    318

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Stelling: je hoeft niet te deadliften om een compleet fysiek te bouwen. Eens of oneens?
 
dit is uitlokking!Zodat je PLérs/SM ers kan bannen!:P


ben het uiteraard oneensch!
traps,dikte van de rug,hamms en ga maar door!
 
onmisbaar om die mooie dikke boomstammen rond je ruggegraat te bouwen
 
Wat is een compleet fysiek? Eén met armen en benen?
 
Deadlift hoeft niet, je kan geoeg massa scoren zonder de dl.
Tenzij je voor kracht traint, want dan is de dl onmisbaar.
 
kan het alleen niet meer:(
 
Met deadliften kun je in 1 oefening veel spieren hard aanpakken, wat hem samen met Squats en BP tot konings oefening maakt.

Ken zelfs 2 mensen die alleen maar DL en bere sterk zijn, en een goed basislichaam hebben.
 
Je kan de dl vervangen. Maar een wereldklasse fysiek heeft imo toch nood aan dl.
 
Zijn er btw profs die nooit deadliften?
 
Zijn er btw profs die nooit deadliften?
Meer dan genoeg lijkt me! Bij mij op de sportschool trainen iig meerdere wedstrijdbodybuilders en ik heb ze nog nooit zien deadliften.
 
Deadlift, een goeie oefening als je een FB of push/pull schema volgt. In de split vind ik het waardeloos.
 
Meer dan genoeg lijkt me! Bij mij op de sportschool trainen iig meerdere wedstrijdbodybuilders en ik heb ze nog nooit zien deadliften.

Dat deden ze voor dat ze wedstrijdbb waren, nu trainen ze wat definitie;)
 
Ik bedoel niet dat ze in de voorbereiding zitten.. Gewoon dat ze wel eens een wedstrijd hebben gedraaid
 
Het is geen must volgens mij, het maakt het alleen veel makkelijker.
 
Als je zo compleet mogelijk wilt zijn moet je de deadlift niet overslaan vind ik.
 
Per definitie kun je het natuurlijk nooit eens zijn met de stelling. Maar goed.

Blijft natuurlijk een basisoefening.
 
Oh? Leg uit? Welke definitie?
 
van dl kijg je weer meer algemene kracht, dan kun je andere oefeningen ook weer zwaarder gaan doen, daardoor werken de spieren weer harder en zwaarder en krijg je weer meer groeiprikkels, mijn mening dl niet noodzakelijk maar wel beter om te doen voor spieropbouw.
 
Ik heb een half jaar niet gedeadlift, toen ik terug begon met de deadlift zag ik zeker een verschil aan mijn fysiek, met name mijn traps kwamen voller te staan, mijn hamstrings strakker en mijn onderrug stukken steviger
 
Eens.

Ook al is het 1 van mijn favo oefeningen.

al die spiergroepen kun je met andere oefeningen ook prima pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven