Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, stel dat mijn schoonpa zelf al een beetje labiel was. Wat denk je dat er gebeurt als hij dan zoiets ziet? Dat wijf heeft hem gewoon in haar ellende ingezogen, terwijl hij daar niet om vraagt.

En nu zijn de euthanasiemedicijnen ook al op (op rantsoen)

Er zouden de laatste jaren nogal wat mensen een depressie hebben, en er zijn heel wat zelfmoordpogingen. Volgens mij is Belgïe koploper in Europa en Nederland deed het ook 'niet slecht'. Het is idd zeer laf en egoïstisch, het lijkt wel of ze willen nog een laatste keer de aandacht trekken door het publiekelijk en met veel sensatie te doen, want er zijn toch zat methoden zonder dat je andere mensen loopt te shockeren en het leven zuur maakt.
).
Het lijkt me toch wel iets waar je van tevoren even goed over nadenkt of niet?? Iedereen heeft wel es gehad dat alles klote leek maar als je dan gelijk het bijltje er zo rigoreus bij neer wil gooien ben je of heel dom of repecteer je je eigen leven en je vrienden en familie echt totaal niet.Ik kan echt niet begrijpen dat gezonde mensen zelfmoord plegen, ik weet honderd procent zeker dat ik het nooit doe, en niet in de laatste plaats voor degenen die achterblijven.
En weet je waar ik echt helemaal niets van begrijp? Mensen die een mislukte zelfmoordpoging hebben gedaan en later zeggen: "nou ik ben toch wel blij dat het niet gelukt is zeg!".Het lijkt me toch wel iets waar je van tevoren even goed over nadenkt of niet?? Iedereen heeft wel es gehad dat alles klote leek maar als je dan gelijk het bijltje er zo rigoreus bij neer wil gooien ben je of heel dom of repecteer je je eigen leven en je vrienden en familie echt totaal niet.
vaak zijn mislukte pogingen ook niet daadwerkelijke "pogingen" maar soms meer een schreeuw om aandacht. een noodkreet of wat dan ook.
neem nou het geval van mijn broer, als je toch zelfmoord wil plegen dan slik je niet een hand vol pillen maar dan neem je meteen het hele potje. of je springt niet uit een raam van 4 meter maar van een flat van 50 meter. natuurlijk zijn er ook echte mislukte pogingen maar vaak was zelfdoding niet het echte doel.