Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hier kan ik nu eens over meepraten.
image.jpg
Haal die poten eens van tafel joh doe je dat thuis ook?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.182
Candito 2.2

Benchpress
10x105
8x112,5
8x120

Oke brachialis helemaal naar de klote nu.
Toch maar even door.

Barbell rows
10x90
8x90
8x90

Ohp
beetje aangekloot

Pullups
Ging niet meer.

Even rust dan maar..

Dan moet je ook niet zeggen dat het niet je bedoeling was om ergens in te mengen, om vervolgens 100 posts erover te schrijven.

Ik snap waar je op doelt, maar dan is het alsnog relatief. Dat het buff voor jou is wilt niet zeggen dat het buff voor iedereen is. Dus in hoeverre voegt jouw mening dan een toevoegde waarde daar aan?

daarom wil ik me alleen met het onderwerp buff of niet buff bemoeien de rest niet :)

Zeker is iemand buff vinden relatief dat ben ik met je eens, maar daarom post ik ook de stats. iemand met 100kg op 176 met een laag vet percentage is toch buff per definitie?

Zeker is iemand buff vinden relatief dat ben ik met je eens, maar daarom post ik ook de stats. iemand met 100kg op 176 met een laag vet percentage is toch buff per definitie?
Ik had even zijn media pics bekeken, want die waren mij schijnbaar ontgaan, maar ik vind het alsnog niet spectaculair.

Maar wat doet mijn mening er toe? Ben je niet tevreden met jezelf? Heb je een minderwaardigheidscomplex? Als jij dat buff vindt dan is dat toch prima.

• #3.191
Ik had even zijn media pics bekeken, want die waren mij schijnbaar ontgaan, maar ik vind het alsnog niet spectaculair.

Maar wat doet mijn mening er toe? Ben je niet tevreden met jezelf? Heb je een minderwaardigheidscomplex? Als jij dat buff vindt dan is dat toch prima.

De meest recentste is van 2014. Niet echt niveau nee, vind zijn profielfoto beter. Dat is toch ook helemaal geen 100 kg op 176? Oogt als 80 oid.

Niet echt niveau nee, vind zijn profielfoto beter
Zulke foto's maakte ik vroeger ook het liefst. Zo lijkt mijn arm veel groter dan de realiteit. Dus als je daar rekening mee houdt dan stelt het helemaal niks voor imo

Die andere foto's geven tenminste nog een realistischer beeld, maar lijkt verre van 100kg @ 176cm idd.

1595532888382.png

Laatst bewerkt:
Zulke foto's maakte ik vroeger ook het liefst. Zo lijkt mijn arm veel groter dan de realiteit. Dus als je daar rekent mee houdt dan stelt het helemaal niks voor imo

Die andere foto's geven tenminste nog een realistischer beeld, maar lijkt verre van 100kg @ 176cm idd.

1595532888382.png
Ik heb nu wel weer een minderwaardigheids complex :(

• #3.195
Zulke foto's maakte ik vroeger ook het liefst. Zo lijkt mijn arm veel groter dan de realiteit. Dus als je daar rekent mee houdt dan stelt het helemaal niks voor imo

1595532888382.png

godver :p:heart:

nee vind het teleurstellend voor iemand met dergelijke stats, eigenlijk is alles best klein en die 7 procent is ook wel + een paar.

@Pleister welke wedstrijdrn heb je gedaan en welke klasse? Heb je daar geen foto's van?

1595532888382.png

nou moet je wel ophouden met dat gemauw hè?
Als jij dit bent op die foto dan heb je een verdomd gruwelijk goed fysiek. Klaar, basta. Niks meer niks minder.
Het kan altijd nog meer en groter. Daarom moet ik ook zo lean mogelijk worden, dan kan de test erin :p

nou moet je wel ophouden met dat gemauw hè?
Als jij dit bent op die foto dan heb je een verdomd gruwelijk goed fysiek. Klaar, basta. Niks meer niks minder.
Het kan altijd nog meer en groter. Daarom moet ik ook zo lean mogelijk worden, dan kan de test erin :p
Is maar om een idee te geven hoe bepaalde angles alles veel groter kunnen laten lijken, zoals zijn profiel pic. Waren mijn armen maar zo groot

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven