ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Haal die poten eens van tafel joh doe je dat thuis ook?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haal die poten eens van tafel joh doe je dat thuis ook?
Ik doe dat alleen maar even om stoer te lijken.Haal die poten eens van tafel joh doe je dat thuis ook?
Mijn respect heb je
Vanaf nu ga ik overal mijn voeten op tafel leggen

Dan moet je ook niet zeggen dat het niet je bedoeling was om ergens in te mengen, om vervolgens 100 posts erover te schrijven.
Ik snap waar je op doelt, maar dan is het alsnog relatief. Dat het buff voor jou is wilt niet zeggen dat het buff voor iedereen is. Dus in hoeverre voegt jouw mening dan een toevoegde waarde daar aan?

Was de vrouw pissen?
Neenee, ik durf dat ook waar ze bij is

Ik had even zijn media pics bekeken, want die waren mij schijnbaar ontgaan, maar ik vind het alsnog niet spectaculair.Zeker is iemand buff vinden relatief dat ben ik met je eens, maar daarom post ik ook de stats. iemand met 100kg op 176 met een laag vet percentage is toch buff per definitie?
Ik had even zijn media pics bekeken, want die waren mij schijnbaar ontgaan, maar ik vind het alsnog niet spectaculair.
Maar wat doet mijn mening er toe? Ben je niet tevreden met jezelf? Heb je een minderwaardigheidscomplex? Als jij dat buff vindt dan is dat toch prima.
Zulke foto's maakte ik vroeger ook het liefst. Zo lijkt mijn arm veel groter dan de realiteit. Dus als je daar rekening mee houdt dan stelt het helemaal niks voor imo
Ik heb nu wel weer een minderwaardigheids complexZulke foto's maakte ik vroeger ook het liefst. Zo lijkt mijn arm veel groter dan de realiteit. Dus als je daar rekent mee houdt dan stelt het helemaal niks voor imo
Die andere foto's geven tenminste nog een realistischer beeld, maar lijkt verre van 100kg @ 176cm idd.
![]()

.Zulke foto's maakte ik vroeger ook het liefst. Zo lijkt mijn arm veel groter dan de realiteit. Dus als je daar rekent mee houdt dan stelt het helemaal niks voor imo
Die andere foto's geven tenminste nog een realistischer beeld, maar lijkt verre van 100kg @ 176cm idd.
![]()

Zulke foto's maakte ik vroeger ook het liefst. Zo lijkt mijn arm veel groter dan de realiteit. Dus als je daar rekent mee houdt dan stelt het helemaal niks voor imo
![]()

Die had jij al

2014, ook wel bekend als het jaar van de beste progressie foto’s
Is maar om een idee te geven hoe bepaalde angles alles veel groter kunnen laten lijken, zoals zijn profiel pic. Waren mijn armen maar zo grootnou moet je wel ophouden met dat gemauw hè?
Als jij dit bent op die foto dan heb je een verdomd gruwelijk goed fysiek. Klaar, basta. Niks meer niks minder.
Het kan altijd nog meer en groter. Daarom moet ik ook zo lean mogelijk worden, dan kan de test erin![]()
Ik pas dit altijd toe op andere plaatsenIs maar om een idee te geven hoe bepaalde angles alles veel groter kunnen laten lijken, zoals zijn profiel pic. Waren mijn armen maar zo groot