- Waardering
- 7.098
Zou je misschien wat tips willen delen, nu je hier toch bent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je er een Lineaal langs houd niet het inch gedeelte gebruiken want dan lijkt het nogal magertjesZou je misschien wat tips willen delen, nu je hier toch bent

Ik heb snel me profiel pic aangepast, precies de goede angle.Is maar om een idee te geven hoe bepaalde angles alles veel groter kunnen laten lijken, zoals zijn profiel pic. Waren mijn armen maar zo groot
Als je er een Lineaal langs houd niet het inch gedeelte gebruiken want dan lijkt het nogal magertjes![]()
Hier heeft die meer foto's die hem wat meer eer aan doen dan die media foto's.godver
nee vind het teleurstellend voor iemand met dergelijke stats, eigenlijk is alles best klein en die 7 procent is ook wel + een paar.
@Pleister welke wedstrijdrn heb je gedaan en welke klasse? Heb je daar geen foto's van?
Hier heeft die meer foto's die hem wat meer eer aan doen dan die media foto's.
![]()
Pleister coached by Cement Factory
Yo, Ik denk dat de meeste mensen het wel interessant vinden als ik bij houd wat ik precies moet doen van Milos en hoe de progressie daarop is. Dus de informatie waar ik voor betaal zet ik hier gratis neer voor jullie, lief he. De coaching duurt nog 6 weken maar ik weet nu al dat ik overga op...forum.bodybuilding.nl
Oké dan neem ik mijn woorden terug na het zien van deze pics.Hier heeft die meer foto's die hem wat meer eer aan doen dan die media foto's.
![]()
Pleister coached by Cement Factory
Yo, Ik denk dat de meeste mensen het wel interessant vinden als ik bij houd wat ik precies moet doen van Milos en hoe de progressie daarop is. Dus de informatie waar ik voor betaal zet ik hier gratis neer voor jullie, lief he. De coaching duurt nog 6 weken maar ik weet nu al dat ik overga op...forum.bodybuilding.nl
In me media enz staan allemaal oude foto’s. Beste kun je me log bekijken inderdaad maar iemand heeft deze al gedeeld zie ik.Oké dan neem ik mijn woorden terug na het zien van deze pics.
Bij nader inzien zag je er wel buff uit @Pleister

Verbroedering zo op de donderdagavond mooizo mannen![]()

Waarom ben je ermee getopt dan? Had al een aardig goed fysiek opgebouwdIn me media enz staan allemaal oude foto’s. Beste kun je me log bekijken inderdaad maar iemand heeft deze al gedeeld zie ik.
Thnx![]()
Zo lossen mannen meestal problemen/ruzies op. Eerst elkaar de harses inslaan om vervolgens een hand/credits te geven als dat van toepassing is.Verbroedering zo op de donderdagavond mooizo mannen![]()
Waarom ben je ermee getopt dan? Had al een aardig goed fysiek opgebouwd
Zo lossen mannen meestal problemen/ruzies op. Eerst elkaar de harses inslaan om vervolgens een hand/credits te geven als dat van toepassing is.
Kunnen die vrouwen nog eens van leren
Vrouwen doen alsof ze elkaars beste vrienden zijn maar gaan vervolgens 2 jaar lang achter elkaars rug om mensen tegen elkaar opzetten en met modder gooien. Mannen geven gewoon een klap en klaar

Het leverde me uiteindelijk meer stress op dan plezier.Waarom ben je ermee getopt dan? Had al een aardig goed fysiek opgebouwd
Zo lossen mannen meestal problemen/ruzies op. Eerst elkaar de harses inslaan om vervolgens een hand/credits te geven als dat van toepassing is.
Kunnen die vrouwen nog eens van leren
Wachten tot iemand anders zich meld om te rellen
Alsof jij niets kan bedenken raddraaier

Vrouwen doen alsof ze elkaars beste vrienden zijn maar gaan vervolgens 2 jaar lang achter elkaars rug om mensen tegen elkaar opzetten en met modder gooien. Mannen geven gewoon een klap en klaar