Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
godver :p:heart:

nee vind het teleurstellend voor iemand met dergelijke stats, eigenlijk is alles best klein en die 7 procent is ook wel + een paar.

@Pleister welke wedstrijdrn heb je gedaan en welke klasse? Heb je daar geen foto's van?
Hier heeft die meer foto's die hem wat meer eer aan doen dan die media foto's.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.206

eens.

Oké dan neem ik mijn woorden terug na het zien van deze pics.

Bij nader inzien zag je er wel buff uit @Pleister

In me media enz staan allemaal oude foto’s. Beste kun je me log bekijken inderdaad maar iemand heeft deze al gedeeld zie ik.

Thnx:)
Waarom ben je ermee getopt dan? Had al een aardig goed fysiek opgebouwd

Verbroedering zo op de donderdagavond mooizo mannen :thumbs:
Zo lossen mannen meestal problemen/ruzies op. Eerst elkaar de harses inslaan om vervolgens een hand/credits te geven als dat van toepassing is.

Kunnen die vrouwen nog eens van leren

Zo lossen mannen meestal problemen/ruzies op. Eerst elkaar de harses inslaan om vervolgens een hand/credits te geven als dat van toepassing is.

Vrouwen doen alsof ze elkaars beste vrienden zijn maar gaan vervolgens 2 jaar lang achter elkaars rug om mensen tegen elkaar opzetten en met modder gooien. Mannen geven gewoon een klap en klaar

Het leverde me uiteindelijk meer stress op dan plezier.

Wachten tot iemand anders zich meld om te rellen

Vrouwen doen alsof ze elkaars beste vrienden zijn maar gaan vervolgens 2 jaar lang achter elkaars rug om mensen tegen elkaar opzetten en met modder gooien. Mannen geven gewoon een klap en klaar

Omdat vrouwen en mannen fundamenteel anders zijn, worden er verschillende strategieën gebruikt om vergelijkbare doelen te bereiken. Het wordt pas eng als er strategieën van het andere geslacht worden gebruikt (hoewel dat in het dierenrijk geen uitzondering is).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven