MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik train thuis (altijd) gratis........corona comes back

Volgens mij heb je moeite met lezen. Waar zeg ik dat mensen die kuren een minderwaardigheidscomplex hebben :roflol:
Man man man wat sla je de plank weer mis. Het ging hier toch om het feit dat jij zei dat mensen die tevreden waren over henzelf. Waarna ik zei dat als je kuurt je schijnbaar niet tevreden beter over je fysiek...anders begin je niet met kuren.

En je denkt toch niet serieus dat mensen bij mij komen trainen omdat de gym van mij is of juist weg blijven omdat ik bepaalde uitspraken doe? Ze komen voor de apparatuur. Zo belangrijk ben ik niet
Hij is zo tevreden over zijn 1e post dat hij er een 2e post achteraan moet knallen dat gaat over dezelfde post :roflol:

Ik ken Pleister IRL trust me hij was echt wel buff.
Alles is relatief natuurlijk.

En ik was vroeger miljardair die 20 paleizen had. We leven toch in 2020, of?

Iedereen die zegt dat ik buff was mag gratis een keertje komen trainen. Heb ff een feel good momentje nodig tussen al deze stoere gasten😭
Enige die doet stoer doet ben jij met je snuggere opmerkingen

Had jij overigens ook ook niet zo'n snuggere opmerking over mensen die trainen onzeker zijn? Ironisch gezien vertoon jij alle kenmerken van iemand die onzeker is.

Goed topic.

@Camelus weer cocktails dit weekend? Ik wel!

Alles is relatief natuurlijk.

En ik was vroeger miljardair die 20 paleizen had. We leven toch in 2020, of?

Ik praat niet over 20 jaar geleden, maar over 3-4 jaar geleden. Ik heb hem nu al een tijdje niet gezien dus daarom spreek ik in de verleden tijd vorm. In die tijd woog hij als ik het mij goed herinner 100kg bij 176cm (not a fatty, maar droog). Dat is volgens mij ook voor DBB begrippen Buff.

Het is dat die gym zover weg is anders was ik graag gekomen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven