XXL Nutrition

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Voor de motorexperts onder ons.
Mijn gsxr valt continue uit, geen vreemde geluiden oid, lijkt wel of hij.contact verliest. Daarna start hij ook gewoon weer. Wat kan het zijn, bougie oid?
Benzinetoevoer?
 
Ja maar echt :roflol:

Slecht lopende relatie + tren + jong bloed easy target (was een nieuw lid) = killing
uit jouw reactie maak ik op dat het DBB-avontuur geen blijvend succes is geweest :roflol:
 
uit jouw reactie maak ik op dat het DBB-avontuur geen blijvend succes is geweest :roflol:
Nee, allesbehalve :roflol:

Een jong ding met een magnificent figuurtje weegt niet op tegen een nieuwbouwhuis verkopen en bij de notaris zitten om je geregistreerde partnerschap te ontbinden :p

Het is niet dat ik betrapt ben ofzo hoor, maar ik heb de relatie op een enigszins rommelige manier beëindigd toen dit allemaal speelde.
 
Voor de motorexperts onder ons.
Mijn gsxr valt continue uit, geen vreemde geluiden oid, lijkt wel of hij.contact verliest. Daarna start hij ook gewoon weer. Wat kan het zijn, bougie oid?
wanneer valt ie uit? als je een stoplicht nadert en moet remmen of stationair?
 
Sluit eerst uit of het te maken heeft met de startonderbreking van de zijstandaard. Schakelaar aantal keer bewegen, eventueel schoonmaken. Je motor heeft injectie?
 
wanneer valt ie uit? als je een stoplicht nadert en moet remmen of stationair?

Stationair meen ik niet, zal ik vandaag nog eens moeten testen. Tijdens het acceleren, ook als ik het gas los laat. Je ziet dan ook de wijzer van de toerental flinke sprongen maken en olie/benzine lampje springen dan aan. Dat gebeurd dus meestal zodra je het sleuteltje op contact draait. Hij hapert dus ook af en toe, ik denk dat hij dan een seconde uitvalt en daarna weer aan springt. Soms valt hij ook volledig stil, maar start dus ook weer zonder problemen.
 
Sluit eerst uit of het te maken heeft met de startonderbreking van de zijstandaard. Schakelaar aantal keer bewegen, eventueel schoonmaken. Je motor heeft injectie?

Killswitch bedoel je? Sorry ben echt a-technisch..Het is een gsxr 750 van 2002.
 
Killswitch bedoel je? Sorry ben echt a-technisch..Het is een gsxr 750 van 2002.

Nee, de schakelaar die door de zijstandaard wordt ingedrukt bij inklappen, die kan blijven hangen; maar ik lees dat hij wel steeds start. Maar frummel daar ff mee om dat uit te sluiten als storingsbron.

Het lijkt een elektrisch probleem, maar kan ook zomaar een probleem met de benzinetoevoer zijn zoals Aline opmerkte.

2002 is inderdaad injectie, maar bij vervuilde injectoren verwacht ik eerder problemen met stationair lopen. Je kan Wynns' injectorreiniger kopen in een zaak voor autobenodigdheden, helpt vaak snel als daar de oorzaak ligt.

Kan je een foto maken van je dashboard? Brand het oranje 'engine management' ('check motor') lampje?
 
Nee, de schakelaar die door de zijstandaard wordt ingedrukt bij inklappen, die kan blijven hangen; maar ik lees dat hij wel steeds start. Maar frummel daar ff mee om dat uit te sluiten als storingsbron.

Het lijkt een elektrisch probleem, maar kan ook zomaar een probleem met de benzinetoevoer zijn zoals Aline opmerkte.

2002 is inderdaad injectie, maar bij vervuilde injectoren verwacht ik eerder problemen met stationair lopen. Je kan Wynns' injectorreiniger kopen in een zaak voor autobenodigdheden, helpt vaak snel als daar de oorzaak ligt.

Kan je een foto maken van je dashboard? Brand het oranje 'engine management' ('check motor') lampje?

Niets brand. Alleen wanneer hij dus hapert springen de lampjes aan en gaat mijn toerental op en neer. Ik vermoed ook dat het een elektronica probleem is. Ga zo eens kijken naat de startonderbreker en de accu even controleren of alles nog goed vast zit. Zal dan ook een foto van het dashboard maken.
 
Als je er niet uitkomt, stel dan je vraag op het motor-forum.nl, in de sectie Algemeen: Techniek, vragen en antwoorden. Daar zijn minstens 5-10 echte experts actief (en er is afgesproken dat je geen flauwe grappen mag maken ten koste van TS).
 
Niets brand. Alleen wanneer hij dus hapert springen de lampjes aan en gaat mijn toerental op en neer. Ik vermoed ook dat het een elektronica probleem is. Ga zo eens kijken naat de startonderbreker en de accu even controleren of alles nog goed vast zit. Zal dan ook een foto van het dashboard maken.

Ik bedoel ook bij haperen. Brandt dan ook het oranje lampje dat een motorblok voorstelt? Krijg je geen specifieke foutmelding? Accuaansluitingen controleren op vastzitten en vuil/roest is inderdaad ook een goed idee.
 
Laatst bewerkt:
Of de dynamo, ook nog een optie
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven