Fitness Seller

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nee, allesbehalve :roflol:

Een jong ding met een magnificent figuurtje weegt niet op tegen een nieuwbouwhuis verkopen en bij de notaris zitten om je geregistreerde partnerschap te ontbinden :p

Het is niet dat ik betrapt ben ofzo hoor, maar ik heb de relatie op een enigszins rommelige manier beëindigd toen dit allemaal speelde.
Nee..idd. niet de zogenaamde ideale situatie..
Ze zeggen dat verstand met de jaren komt dus wat dat betreft..🤣
Ach sommige dingen lopen nu eenmaal zo, als je uiteindelijk maar tevreden bent
 
Benchpress
10x70
8x90
8x8x100 voeten op bankje, de helft paused

Db fly
4 sets

Pushups
3x30

Db kickbacks
6 sets

Geen zin om zwaar te gaan, kapot van heel de week vroeg opstaan.
 
Barbell row
20x30
10x50
8x70
8x90
8x110
8x120
6x130 niet de mooiste reps
10x110

Cable pulldown (piramidesets)
6x12-8

Incline db rows (naar buiten)
5x12x20

Straight arm pulldown
20/15/15/12

Smith shrugs
6 sets max 150 kg

Db bicep curls ss High cable curls
8 sets

Heerlijk hoe die biceps helemaal opblazen en pijn doen.

Trainingen gaan lekker, gewicht stijgt ook langzaam. Momenteel 2 weken aan het cruisen. Bij 6 weken gooi ik er nog 4 weken cut tegenaan en ga dan voor een 8 weken blast. Ik zit te denken aan bold/test. Ben geneigd om 800 bold te zetten en 400 test.
Merk wel meer bloat nu de tren uit mijn systeem is, is vandaag ook duidelijk te zien na wat rotzooi vreten gisteren. Maar ook duidelijk te zien dat mijn armen aan het groeien zijn. Overigens wat verse striemen ontdekt. Tijd om kast te worden.

Snapchat-2023106561.jpg
 
Zolang je buik niet flubbert mag het allemaal :D
 
Laat jij je bloed ook wel eens testen of geloof je het allemaal wel?
 
Laat jij je bloed ook wel eens testen of geloof je het allemaal wel?

Na mijn volgende blast ga ik langer cruisen (denk ik) en dan ook een bloedtest. Zit er overigens ook aan te denken om hcg te blasten tijdens cruise momenten, maar moet mij daarover nog fatsoenlijk inlezen.
 
Na mijn volgende blast ga ik langer cruisen (denk ik) en dan ook een bloedtest. Zit er overigens ook aan te denken om hcg te blasten tijdens cruise momenten, maar moet mij daarover nog fatsoenlijk inlezen.
Hoezo niet gewoon mee laten lopen dan?
 
Nog ff over die motor (en dan ga ik iets anders doen dan forum hangen): als de startonderbreking van de zijstandaard problemen geeft, moeten die problemen niet te merken zijn als de motor niet in de versnelling staat (in vrij dus) en waarschijnlijk ook niet als de koppeling ingetrokken is. (Als de motor een buitenlands import is kan dat trouwens anders zijn.)
 
Laatst bewerkt:
Nog ff over die motor (en dan ga ik iets naders doen dan forum hangen): als de startonderbreking van de zijstandaard problemen geeft, moeten die problemen niet te merken zijn als de motor niet in de versnelling staat (in vrij dus) en waarschijnlijk ook niet als de koppeling ingetrokken is. (Als de motor een buitenlands import is kan dat trowens anders zijn.)

Thanks..Morgen even wat wd40 halen en proberen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven