- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op dreef vandaag lekker man
Dat krijg je van studieontwijkend gedrag
Can relateDat krijg je van studieontwijkend gedrag
Kill me please
Verfris mijn geheugen eens op..Jij bent toch die getrouwde vrouw die alleen grote negerlullen wilt, alsnog met Bert flirt en jaloers is op Pat?
In the real world had jij mij voor je vader verzwegen en liet je jouw akka op mijn mega quads bouncen op de achterbank van mijn gti.
Doe je de splits op bench of BB? Als ik hem op een stang doe met mijn wreef voelt de beweging veel natuurlijker
week 3 dag 6.
vandaag de homo uitgehangen in de gym.
bench 'mocht' maar op 70% en dl op 80%.
aangezien ik nog geen dl's doe blijft er niet veel over van mijn training, beetje opgevuld met pompsetjes.
2ct paused bp
5x80
5x90
4x4x105
inverted row
4x8
straight arm pulldown ss latpull
4x
overhead cable ext ss dippen
4x
dumbell curl
4x10x12,5
side raise
4 sets
leg extensions ss upright row
5 sets
Vraagje: als je deze manier van trainen jaren eerder had ervaren, zou je er dan eerder al voor hebben gekozen zo te trainen (periodiseren, Sheiko)? Ik neem aan dat je in het verleden een meer BB-gericht schema trainde en vaker tot failure trainde?
Waarom nooit gaan kuren? Heb je spijt ervan dat je (hebt ge-)kuurt?Absoluut. Als ik terug kon in de tijd zou ik beginnen met een 3x fb, hiermee linaer verhogen totdat ik vast zou lopen.
Vervolgens een ander schema waarop ik uiteraard progessive overload toe pas maar dan in blokken, dus periodiseren. Geen tijd verdoen met poespas, simpel compounds doen met wat assistance. Dan was ik ongetwijfeld al een stuk verder geweest. Misschien zelfs nooit gaan kuren.