MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
niet off topic gaan aub

Verfris mijn geheugen eens op..Jij bent toch die getrouwde vrouw die alleen grote negerlullen wilt, alsnog met Bert flirt en jaloers is op Pat?
In the real world had jij mij voor je vader verzwegen en liet je jouw akka op mijn mega quads bouncen op de achterbank van mijn gti.

Na alle gekheid is er weer getraind.

week 3 dag 5
bw 89,7

sq
5x125
4x145
3x165
3x167,5
4x2x190: dit werd 1 set, dus 8x190

2 ct paused bench
5x80
4x90
2x2x117,5
3x1x132,5 pittig

incline db fly
5x10x20

bulgarian split squat
3x8x22,5

eerste keer dat ik hem doe, tijdens de oefening dacht ik, nah stelt niet veel voor.
maar daarna had ik geen gevoel meer in mijn been, gekke oefening

calves in de smith
aantal sets

done.

Doe je de splits op bench of BB? Als ik hem op een stang doe met mijn wreef voelt de beweging veel natuurlijker

week 3 dag 6.

vandaag de homo uitgehangen in de gym.

bench 'mocht' maar op 70% en dl op 80%.
aangezien ik nog geen dl's doe blijft er niet veel over van mijn training, beetje opgevuld met pompsetjes.

2ct paused bp
5x80
5x90
4x4x105

inverted row
4x8

straight arm pulldown ss latpull
4x

overhead cable ext ss dippen
4x

dumbell curl
4x10x12,5

side raise
4 sets

leg extensions ss upright row
5 sets

. ik zou een moord doen voor die 105 bp :o

week 3 dag 6.

vandaag de homo uitgehangen in de gym.

bench 'mocht' maar op 70% en dl op 80%.
aangezien ik nog geen dl's doe blijft er niet veel over van mijn training, beetje opgevuld met pompsetjes.

2ct paused bp
5x80
5x90
4x4x105

inverted row
4x8

straight arm pulldown ss latpull
4x

overhead cable ext ss dippen
4x

dumbell curl
4x10x12,5

side raise
4 sets

leg extensions ss upright row
5 sets

Ging je vast makkelijk af.

Vraagje: als je deze manier van trainen jaren eerder had ervaren, zou je er dan eerder al voor hebben gekozen zo te trainen (periodiseren, Sheiko)? Ik neem aan dat je in het verleden een meer BB-gericht schema trainde en vaker tot failure trainde?

Vraagje: als je deze manier van trainen jaren eerder had ervaren, zou je er dan eerder al voor hebben gekozen zo te trainen (periodiseren, Sheiko)? Ik neem aan dat je in het verleden een meer BB-gericht schema trainde en vaker tot failure trainde?

Absoluut. Als ik terug kon in de tijd zou ik beginnen met een 3x fb, hiermee linaer verhogen totdat ik vast zou lopen.
Vervolgens een ander schema waarop ik uiteraard progessive overload toe pas maar dan in blokken, dus periodiseren. Geen tijd verdoen met poespas, simpel compounds doen met wat assistance. Dan was ik ongetwijfeld al een stuk verder geweest. Misschien zelfs nooit gaan kuren.

Absoluut. Als ik terug kon in de tijd zou ik beginnen met een 3x fb, hiermee linaer verhogen totdat ik vast zou lopen.
Vervolgens een ander schema waarop ik uiteraard progessive overload toe pas maar dan in blokken, dus periodiseren. Geen tijd verdoen met poespas, simpel compounds doen met wat assistance. Dan was ik ongetwijfeld al een stuk verder geweest. Misschien zelfs nooit gaan kuren.
Waarom nooit gaan kuren? Heb je spijt ervan dat je (hebt ge-)kuurt?

Met de kennis van nu zou ik ervoor kiezen om jaren door te blijven trainen zonder AAS om zo mijn maximale potentie te bereiken.

Ik zou sneller sterker worden, beter groeien, en daarom minder geneigd zijn om hulpmiddelen in te schakelen. Zeker wanneer ik zwaardere gewichten verzet dan veel juicers om mij heen zou mij dat pleasen.

Als ik kijk naar mijn huidige kracht en shape dan kan ik met zekerheid zeggen dat die beter zijn dan tijdens mijn eerste wedstrijd. Zonde om daar gear voor te gebruiken.

Hiernaast zie ik mijzelf niet jarenlang cruisen en blasten, ik durf dat gezondheidsrisico niet aan. Momenteel ben ik nog enorm aan het twijfelen om deze zomer on te gaan. Ik zou alleen on gaan voor de tijdelijke look. Die hardheid, vasculariteit en volheid lukt natty niet..nu ik van de verboden vrucht geproefd hebt blijft dat in mijn achterhoofd. Maar een bulkkuur zou ik dus niet meer doen, alleen maar voor de zomerlook.

And last but not least, mijn interesses zijn veranderd. Ik ben meer bezig met het funcionele aspect ipv het fysieke. Wellicht had ik dan wel een powerlift wedstrijd gedaan ipv bodybuilding.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven