Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sint Martinus. Zeer de moeite. Smaakte me als een goede pinot noir. Veel rood fruit, vol en weinig astringent. Houd ik van.
Ken het domein niet, dus kan niks beamen of betwisten. Zie dat ze wat de Duitse rassen hebben geplant alsook wat hybride druivenrassen.
Wat zeer positief kan zijn.
Zie wel dat ze machinale triage doen en gisten gebruiken. Dat ligt me een pak minder.

Ken het domein niet, dus kan niks beamen of betwisten. Zie dat ze wat de Duitse rassen hebben geplant alsook wat hybride druivenrassen.
Wat zeer positief kan zijn.
Zie wel dat ze machinale triage doen en gisten gebruiken. Dat ligt me een pak minder.

Ben geen wijnkenner, maar ik proef normaal best goed. Zoals ik hier lees klopt dat:

Gezien ik te gast was en waar ik was zal hetgeen goedkope wijn zijn geweest.

Hier ook maar tot 50. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar standing ohp. Maar mijn onderrug is fucked dusja.. het afgelopen jaar eigenlijk helemaal geen presses gedaan omdat ik bijna elke sessie bench.

Ik had 2 gym abbo’s lopen jaar lang die andere gym had tot 60 kilo dumbells was wel chill met dumbellpresses enzo maja uiteindelijk uitgeschreven daar sinds maandje wil wel weer terug:(

Dat is prima, meeste wijnen in toprestaurants zijn niet duurder, tenzij je stoer wilt doen. De sommelier schenkt echt geen wijnen van 200 euro als je er niet om vraagt.
Dit zijn particuliere prijzen.
Die fles van dertig kost gauw 75 a 90 euro op restaurant.
Gelukkig zijn er nog waar ze normaal doen.
Kan je een fles van 40 euro kopen voor 60 euro.
Staat los van stoer doen zo lijkt me.
Maar in veel gevallen is het inderdaad gewoon om op te scheppen kijk wat ik kan kopen.
Dat soort volk maakt me ziek.

• Topic Starter Topic Starter
Avond van mijn leven. Helemaal naar de t*ring gegaan met mijn pa. Mijn pa paar anti’s bedreigt met vinger op de trekker. Neem
je pa mee. Heerlijke serie die breaking bad. Helemaal mooi. Houdoe.

Die tijd is voor mij wel een beetje geweest. Geen zin meer in katers en al helemaal niet meer in afterdips. Dus ik ga gewoon op tijd opstaan, sporten, beetje vers brood halen in de ochtend, beetje bos in met de kinderen zoeken naar vechtende herten..... etc. saai misschien, maar eigenlijk wel heel relaxed ook. ben gezond en wil dat graag blijven.

En dan morgenavond pad thai en de vrouw een goede beurt geven ergens tussendoor.... en dan mag ik maandag weer uit eten met een stel amerikaanse dikdoeners.

Homo

Naja. Nieuw topic.
Moet ik gaan cutten of bulken!?!!!
En je moeder.

Bijlagen

• 511C2D3D-22DB-487F-9ECA-D21D8C6CE2EC.jpeg
    511C2D3D-22DB-487F-9ECA-D21D8C6CE2EC.jpeg
    135,2 KB · Weergaven: 149
Vet percentage is wat hoog of niet? Wat is die gok je

Pff 15 ofzo, Maarja, natty. Droog staan is zwak zijn...maak nu wel repouts van 20x100 bench en doe jokers van 200 sq als ik zin heb. Even geduld hebben en volgend jaar test / mast / tren @ spermapot en hard de zomer in.

god***domme kom nou pas achter dat ik de boxer die ik van mijn schoonouders voor kerst heb gekregen aan heb.

Waarom niet even onderhoud aanhouden?

Goede quads man! Maar je bent wel een beetje dik. Doet me haast aan iemand denken...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven