- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Av_kamagra traint altijd hard
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg samen met moeders dik worden, je bent toch samen zwanger?
Fixed
Puffy season, als het niks boeit zou ik lekker op hetzelfde vp blijven? Aangezien je ook maar 2x pw traint
Toch zie je die abs zitten bizar ik zit op 12/13% momenteel en ziet zowat niks
(Train ook nooit abs)

voor mij hetzelfde...veel te weinig geslapen en was behoorlijk brak gisteren, vandaag weer aan de bakNou er is gisteren niet getraind. Wel AYCE geweest. Hierna kon ik amper bewegen en viel ik op de bank in slaap. Vanaf vandaag gaan we weer ons best doen! Zometeen eerst nog de termijnecho. Blijft altijd spannend.

Nou er is gisteren niet getraind. Wel AYCE geweest. Hierna kon ik amper bewegen en viel ik op de bank in slaap. Vanaf vandaag gaan we weer ons best doen! Zometeen eerst nog de termijnecho. Blijft altijd spannend.
voor mij hetzelfde...veel te weinig geslapen en was behoorlijk brak gisteren, vandaag weer aan de bak
we beginnen nu met ochtendcardio op de crosstrainer
en vanmiddag een light treen![]()
Dan zijn jullie als ouders dus uitgeteld (lees: doodmoe) in juni.

Dan zijn jullie als ouders dus uitgeteld (lees: doodmoe) in juni.![]()
ff chatten met mn DBB vriendjes.....huilende babyLekkere lichte training vandaag.
Diverging lat pull down
4x8
Incline Benchpress (paused)
5x6x85
Lat pulldown plates
8x100
8x120
8x130
8x130
Legpress
6x6x140
Calves op legpress
6x12x100
Back extensions ss Cable extensions
4 sets
Bicep curls ss cable crunch
3 sets
Zo ouders zijn weg, dus rust in huis.
Morgen wordt vrouwtje lief 29 jaartjes, dus nog één dagje extreem snacken en dan ga ik er weer voor.

Sterke squats hoor bro. Is me nu ook gelijk duidelijk waar je die grote quads van hebt.