Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Camelus wanneer ga je weer on aangezien je je vrouw hebt bezwangerd is de plicht min of meer voltooid
Ziet er ook wel leuk uit. Ik moet eerst maar thuis gaan verbouwen, meer ruimte maken..anders passen er geen drie motoren en een scooter in.
Is de gedachte ooit bij je opgekomen om 1 goede (=nieuwe) aan te schaffen?
Doe dat tijdens de bevalling, jij kan daar toch niet meehelpen.Zit te denken aan na de bevalling. Beter even zeker zijn. Zal niet veel bijzonders zijn, 600 mg oid. Altijd onder de gram blijven. Of misschien ga ik helemaal niet on. Ik zie wel.
Doe dat tijdens de bevalling, jij kan daar toch niet meehelpen.
Kwestie van je tijd goed te benutten.

Op vrijdag , je mag je hand ervoor in het vuur steken.
Op vrijdag , je mag je hand ervoor in het vuur steken.
Mmmm als apero? Of dessert.
Ik drink gangster druivensap vandaag.
![]()
![]()
Zelf niet zo van de wijn. De laatste tijd liefhebber van gin.Gin als apero is heerlijk.Net wel gevreten, dessert dan maarZelf niet zo van de wijn. De laatste tijd liefhebber van gin.
Gin als apero is heerlijk.
Maar wijn is de enige drank die zo complex en boeiend is.
Helaas ook wat prijzig.
Er is ook veel verschil qua kwaliteit...
Vandaag beetje schouders getraind. Verkouden af. Seated db press opgewerkt naar 5x50 voor de rest niet veel bijzonders.
Ik squat sws twee keer per week. Maar train tegenwoordig ook maar twee keer per week lol.
Groene thee hier..... ik voel me toch een beetje de suffe lul hier.
Krijg er geen genoeg van.
Die tijd is voor mij wel een beetje geweest. Geen zin meer in katers en al helemaal niet meer in afterdips. Dus ik ga gewoon op tijd opstaan, sporten, beetje vers brood halen in de ochtend, beetje bos in met de kinderen zoeken naar vechtende herten..... etc. saai misschien, maar eigenlijk wel heel relaxed ook. ben gezond en wil dat graag blijven.
En dan morgenavond pad thai en de vrouw een goede beurt geven ergens tussendoor.... en dan mag ik maandag weer uit eten met een stel amerikaanse dikdoeners.
Krijg er geen genoeg van.
Maar drinken tot je een kater hebt is toch niet nodig?
Het kan perfect gecombineerd worden.
Lekker bord eten, goed glas erbij.
Of heb je wat last met de rem, eens je begint?
Naar waar ga je eten maandag?
Aangezien @Camelus maar 2x per week traint hebben we wel nog even om hierover door te kletsen. Welke wijn proefde je dan gisteren?Nee klopt. Zeker niet, ik drink ook wle eens een biertje of wijntje bij het eten of na een dag op het strand ofzo. Dronken ben ik al jaren niet geweest en heb daar weinig trek meer in ook. Rem is geen enkel probleem, het is meer dat ik gewoon niet zo'n drinker ben.
Gisteren ook echt lekkere wijn geproefd, maar moest rijden, dus meer dan een slokje zat er niet in. Ik ga maandag naar een redelijk restaurant, eten met amerikaanse collega's. Geen idee welk restaurant, maar meestal is het wel goed, niet geweldig.