MuscleMeat

Je moet een week zonder ''iets'' leven waar je veel waarde aan hecht... wat zou dat voor jouw zijn?

Ga jij dan ook naar college met 'de gazelle' ipv met de fiets, en boodschappen doen met 'de skoda' ipv met de auto? Is toch onzinnig om het merk erbij te noemen, tenzij je meerdere telefoons hebt waarvan 1 een iphone is, en 1 een xperia, en 1 een galaxy?

Een 'telefoon' is tegenwoordig een te algemeen begrip, gaat mij om bepaalde functies die ik niet op elke doorsnee telefoon kan uitvoeren. Had imo ook 'smartphone' kunnen zeggen, als dit je beter bevalt:) Maar ben nou eenmaal redelijk fan van apple dus dan zeg ik eerder Iphone, als dat is wat je wilt horen.

Een 'telefoon' is tegenwoordig een te algemeen begrip, gaat mij om bepaalde functies die ik niet op elke doorsnee telefoon kan uitvoeren. Had imo ook 'smartphone' kunnen zeggen, als dit je beter bevalt:) Maar ben nou eenmaal redelijk fan van apple dus dan zeg ik eerder Iphone, als dat is wat je wilt horen.

Hoeveel mensen ken jij nog met een oude flip phone op je opa en die ene hipster na?

wat is een week nu, ik kan zelfs zonder probleem een week lang in een donker kamertje van 2 bij 2 bij 2 zitten, enkel terend op water:roflol:

Week zonder DBB

Hoeveel mensen ken jij nog met een oude flip phone op je opa en die ene hipster na?

Ken toch nog wel heel wat mensen persoonlijk die met zo'n oude Nokia rondlopen, verder heeft een groot deel zo'n semi-smartphone met specs die onderdoen aan de high-end smartphones. Verschillen zijn er dus wel degelijk.

Ken toch nog wel heel wat mensen persoonlijk die met zo'n oude Nokia rondlopen, verder heeft een groot deel zo'n semi-smartphone met specs die onderdoen aan de high-end smartphones. Verschillen zijn er dus wel degelijk.

Idd jij betaald liever wat meer voor een telefoontje met dwergen schermpje.

Een week zonder Ray.

Idd jij betaald liever wat meer voor een telefoontje met dwergen schermpje.

lol, zo heeft iedereen zijn eigen bezigheden. Volgens mij staat jou klok nog 10 jaar terug in de tijd als je er geen enkele voordelen in ziet.

Maargoed, offtopic much.

jij hebt geluk dat big t in het ziekenhuis ligt met al die anti-apple praat:roflol:

Bigt is al lang tot inzicht gekomen dat apple troep is. Vorig jaar pmde hij me nog dat android eigenlijk veel fijner is en dat windows gruwelijk stabiel draait.

nog steeds ja..? Weet iemand onderhand al wat er is gebeurd?
:dunno:
Bigt is al lang tot inzicht gekomen dat apple troep is. Vorig jaar pmde hij me nog dat android eigenlijk veel fijner is en dat windows gruwelijk stabiel draait.

350x700px-LL-dc71c2bd_black-kid-oh-snap.gif

lol, zo heeft iedereen zijn eigen bezigheden. Volgens mij staat jou klok nog 10 jaar terug in de tijd als je er geen enkele voordelen in ziet.

Maargoed, offtopic much.

Ik kan me voorstellen dat als je verschrikkelijk onzeker bent je je iets zekerder voelt met een duur telefoontje van een raar merk, en dat je je op die manier probeert met andere mensen aansluiting te vinden die dezelfde rommel hebben.

Maargoed, offtopic much.

welk aspect van een iphone is die meerwaarde van plus-minus 500 euro dan waard tov bv een motorola moto g van 200 eur?

welk aspect van een iphone is die meerwaarde van plus-minus 500 euro dan waard tov bv een motorola moto g van 200 eur?

Je kunt er geen geheugen in doen geen andere accu in doen je moet voor apps betalen en er zit een klein fragiel schermpje op sukkel.

Omg je wil toch niet met een ander merk geassocieerd worden?

Ik kan me voorstellen dat als je verschrikkelijk onzeker bent je je iets zekerder voelt met een duur telefoontje van een raar merk, en dat je je op die manier probeert met andere mensen aansluiting te vinden die dezelfde rommel hebben.

:roflol: moet ik hier nog serieus op ingaan, of?

Je kunt er geen geheugen in doen geen andere accu in doen je moet voor apps betalen en er zit een klein fragiel schermpje op sukkel.

Omg je wil toch niet met een ander merk geassocieerd worden?

waarom heeft iemand met dagelijkse toegang tot een pc meer geheugen dan 16GB nodig? waarom heb je andere accu nodig? hoezo moet je op iphone niet betalen vr apps? en een scherm van een paar cm groter is 500 euro waard?

Terug
Naar boven