Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welk aspect van een iphone is die meerwaarde van plus-minus 500 euro dan waard tov bv een motorola moto g van 200 eur?
.dit zou idd vreselijk k*t zijn- Week geen internet
- Week geen eten
- Week niet slapen
geef toe... zoveel nut heeft t nu ook weer nietOnjuiste redenatie als je het mij vraagt, heb het idee dat ovosnovo totaal anti-smartphone is en niet perse anti-apple. Dus dat hij totaal het nut van een smartphone niet inziet in het dagelijks leven.
Om dan toch op jou vraag in de te gaan, gebruikersgemak van IOS vind ik erg fijn + makkelijk compatible met andere hardware. (van apple). Gaat me niet zozeer om de specs ansich, maar ook het gebruiksgemak, verfijning, uiterlijk etc.
Als ik daadwerkelijk een laag budget moet aanhouden voor een smartphone is Iphone/apple niet de beste keuze theoretisch gezien daar kan ik het mee eens zijn. Maar in mijn opzicht is dat niet van toepassing.

Omg je begreep mijn reactie niet goed en nu sta je voor lul op internet omfg!!!!!waarom heeft iemand met dagelijkse toegang tot een pc meer geheugen dan 16GB nodig? waarom heb je andere accu nodig? hoezo moet je op iphone niet betalen vr apps? en een scherm van een paar cm groter is 500 euro waard?
Omg je begreep mijn reactie niet goed en nu sta je voor lul op internet omfg!!!!!

Onjuiste redenatie als je het mij vraagt, heb het idee dat ovosnovo totaal anti-smartphone is en niet perse anti-apple. Dus dat hij totaal het nut van een smartphone niet inziet in het dagelijks leven.
Om dan toch op jou vraag in de te gaan, gebruikersgemak van IOS vind ik erg fijn + makkelijk compatible met andere hardware. (van apple). Gaat me niet zozeer om de specs ansich, maar ook het gebruiksgemak, verfijning, uiterlijk etc.
Als ik daadwerkelijk een laag budget moet aanhouden voor een smartphone is Iphone/apple niet de beste keuze theoretisch gezien daar kan ik het mee eens zijn. Maar in mijn opzicht is dat niet van toepassing.
Dat heb je verkeerd ik ben anti appel en over het algemeen anti appelfiguren.

Ot ik kan best een week zonder een heleboel dingen, zelfs zo af en toe zonder sociale contacten. Enige wat ik echt zou missen is drinken, voedsel, onderdak, kleding, douche en slaap.

)ik begreep m wel, stelde die vragen gewoon aan unknown gezien hij dat wss echt als reden op zou kunnen geven

tja, aangezien het gebruik en alles eromheen volledig geïntegreerd is onze samenleving ontkom je er bijna niet aan. Net als social media, zoals Facebook bijv. (al ben ik zelf geen facebook gebruiker)
)dus als ik een iphone zou kopen zou je me niet meer leuk vinden?![]()
Ik heb over het algemeen ook niet zo veel met roidboys, belgen, bijdehandjes en mensen die eindeloos discussiëren.
Volgens mij is het fysiek onmogelijk voor mij om jou nog meer te haten dan ik al doe.