XXL Nutrition

Je moet een week zonder ''iets'' leven waar je veel waarde aan hecht... wat zou dat voor jouw zijn?

Ik heb er vet nare ervaringen mee om naakt over straat te moeten.

tja, aangezien het gebruik en alles eromheen volledig geïntegreerd is onze samenleving ontkom je er bijna niet aan. Net als social media, zoals Facebook bijv. (al ben ik zelf geen facebook gebruiker:p)

Wat een onzin, er zijn nog genoeg mensen die gewoon in de grote boze buitenwereld leven en niet mee doen aan de "sociale" media hype.
Iemand haten over het internet. OMFG........

Hahaha je deed nu een selfie ray!

Laatst bewerkt:
Een week lang zonder pompen. Want ik fiets graag.

Wat een onzin, er zijn nog genoeg mensen die gewoon in de grote boze buitenwereld leven en niet mee doen aan de "sociale" media hype.

Tuurlijk, daarom zei ik ook 'bijna'. Zijn altijd mensen die zich distantiëren van de statisch gezien, grotere meerderheid. Wil niet zeggen dat dit een betere keuze is, verschilt per keer is een persoonlijke keuze:) Je kan altijd wel pessimistisch blijven, en geloof er ook heilig dat jij er zo een bent, maar of dat nut heeft is maar de vraag.

Heerlijk een weekje zonder vriendin :D

Tuurlijk, daarom zei ik ook 'bijna'. Zijn altijd mensen die zich distantiëren van de statisch gezien, grotere meerderheid. Wil niet zeggen dat dit een betere keuze is, verschilt per keer is een persoonlijke keuze:) Je kan altijd wel pessimistisch blijven, en geloof er ook heilig dat jij er zo een bent, maar of dat nut heeft is maar de vraag.

Dus eerst dacht je dat ik niks met smarttelefoons had en nu denk je dat je pessimistisch ben? Kom op lucht je hartje wat denk je nog meer over mij? :)

Dus eerst dacht je dat ik niks met smarttelefoons had en nu denk je dat je pessimistisch ben? Kom op lucht je hartje wat denk je nog meer over mij? :)

919px-Happy-oh-stop-it-you-l.png

Goed topic.

Zou het toch wel moeilijk hebben met geen internet. Wil altijd wel dingen opzoeken of lezen. Vooral als je vakantie hebt en veel vrije tijd over.

Onzin dat je geen week zonder internet zou kunnen..
Het went snel.

Maar bekijk het zo, geen internet meer betekend dat je weer kan gaan praten met mensen in de echte wereld.

Onzin dat je geen week zonder internet zou kunnen..
Het went snel.

Maar bekijk het zo, geen internet meer betekend dat je weer kan gaan praten met mensen in de echte wereld.

Tenzij die zich nog bevinden op het internet... :D

Het is wel moeilijk, heb er elke zomer wel last van. Ik zit dan zo'n 3 dagen zonder internet.

een week zonder wc papier :(

Terug
Naar boven