XXL Nutrition

Jeffrey Latour

  • Topic starter REUS
  • Startdatum
  • Reacties 421
  • Weergaven 64K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

gefelicteerd!




Wat leuk om tijdens mijn eerst BB wedstrijd die ik ga kijken iniedergeval 2 DBB-ers te zien op het podium. :D
Succes beide!

En een hele hoop in het publiek die komen juichen voor Reussie!!
 
Deze moet voor jou zijn Reus. Je stond er op de GP al super bij.
 
gefelicteerd!




Wat leuk om tijdens mijn eerst BB wedstrijd die ik ga kijken iniedergeval 2 DBB-ers te zien op het podium. :D
Succes beide!


Dank je wel.
Dat is wel leuk idd dat je mensen gaat herkennen:D

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

En een hele hoop in het publiek die komen juichen voor Reussie!!

Zo vet he? Heb er echt weer zin in!

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Deze moet voor jou zijn Reus. Je stond er op de GP al super bij.

I hope so! Thanks man.;)
 
gefeliciteerd he!!!!
 
uitslagen bekend of?
 
Jeff 1e in zn klasse en heeft de overall gepakt
 
gefeliciteerd met de 1e prijs en overall.
In het echt ben je een nog grotere reus dan op de foto's.:D
Succes in Hamburg!
 
Gefeliciteerd JEff. Vet man
 
Hier met die pics!
 
klasse reus zwaar verdient XXL
 
hey Jeff gefeliciteerd ....loon naar werken
 
gefeliciteerd gozer :thumb:
 
Wat een geweldige dag is dit geworden zeg! Ik voelde me lekker gedurende de dag door. Het begon ineens te kriebelen toen Sib zei "kom op Reus we gaan smeren". Dat was het moment van ok daar gaan we dan.
Uit de kleren en klaar voor de verf. Een hoop positieve reacties tijdens het bruinen over mijn shape en dit deed me natuurlijk goed.
Het moment van het podium betreden was het meteen zweten geblazen!
Uiteindelijk de 1e plaats wat betekende dat ik mee mocht doen voor de overall. Maar wat was ik blij zeg met die 1e plaats, ongelooflijk. Vervolgens klaar maken voor de overall en dacht nou we zien het wel en gewoon alles wederom geven.
Overall winnaar REUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht wtf?????? Echt???? Joehoe!!!! Ik geloofde het bijna niet. Daarnaast de uitnodiging op zak voor de Universe, WOW!

Ik wil wederom (heb ik allang gedaan natuurlijk) maar toch. Sibil onwijs bedankt voor alles tot nu toe en Rene van XXL-Nutrition natuurlijk. Beiden hartstikke bedankt!
Op naar Beverwijk volgende week!

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Mensen bedankt voor alle reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Mensen bedankt voor al jullie mooie berichten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Gefeliciteerd !
 
Back
Naar boven