MuscleMeat

Jeffrey Latour

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had beloofd wat foto's te plaatsen, bij deze dan.

succes reus en hoop dat er niets mis gaat net als bij mijn laatst we zoeken wel weer een hoekje op

Veel succes en ik zie je morgen Jeffrey.

Succes Morgen.

Rene alvast bedankt voor alles en tot morgen......

zo zie ik het ook als je op nk staat is al wat toch kom morgen wel bijna 10 kg lichter

Gisteren een geweldige dag gehad. Heel lang want waren er rond de klok van 9:00u en gister avond betrad ik schat ik (was gewoon hele tijdsbesef kwijt) rond 21:00 u het podium. Mijn inzet was om me te verbeteren tov de Hercules. Dit is dan ook gelukt, heb heel veel mooie reacties s'ochtends tijdens de weging al gekregen en gedurende de dag. Ik had wat dat betreft mijn doel gehaald voor mezelf en nu dit ook proberen te laten zien op het podium. Het was een echt een zeer goede line-up en schaam me dan ook geheel niet dat ik buiten de top 5 ben gevallen. Mijn shape moet op dit niveau echter nog een stuk beter in de toekomst, kwaliteit is erg belangrijk en natuurlijk hardheid hiermee in combinatie.
Ik heb genoten van de dag. Ik wil Rene nogmaals bedanken voor alles. Thanks.

Hoeveelste ben je geworden dan van de hoeveel mensen?

Beter dat het beter ging vergeleken met de vorige x.

Dat wordt op dat moment niet bekend gemaakt. We stonden er met 7 atleten. Bedankt voor je reactie.

dus je weet nu niet hoeveelste je bent geworden?
heb je wel foto's!?

je stond beter Jeffrey maar het niveau was erg hoog, je bent veel zwaarder geworden dit jaar en dat gaat denk ook wat ten koste van de hardheid.

was een lange dag gisteren pff.

goed verbeterd Reusje!

niveau was erg hoog, komt wel goed in de toekomst!!

Hey Jeffrey ik heb gehoord dat je je goed verbeterd had met de vorige keer, jammer dat ik je niet heb gezien.(kleine meid was het zat)

Terug
Naar boven