MuscleMeat

Jeppe's Fototopic

Mooie prestatie! Je bent weer goed bezig, zo te zien!
Je traint in de champion gym in Tienen.
Ik heb al overwogen om daar te gaan trainen. Maar wat zijn eigenlijk de tarieven?
Ik heb al een aantal keren gebeld op het telnr maar daar neemt nooit iemand op. Ik ben ook al langs geweest maar toen was de uitbater er niet.
Het is echt wel een hard core gym.
Hou je goed!

oke ik ging er ff van uit dat je rug en hams ook gescheiden had.

ik doe namelijk zo:

ma: borst/voorkant/zijlkant schouders
di: rug/achterkant schouders
woe: rust
do:quads,kuiten
vrij: biceps,triceps
zat: hamstring
zo: rust

• Topic Starter Topic Starter
Mooie prestatie! Je bent weer goed bezig, zo te zien!
Je traint in de champion gym in Tienen.
Ik heb al overwogen om daar te gaan trainen. Maar wat zijn eigenlijk de tarieven?
Ik heb al een aantal keren gebeld op het telnr maar daar neemt nooit iemand op. Ik ben ook al langs geweest maar toen was de uitbater er niet.
Het is echt wel een hard core gym.
Hou je goed!

[Link niet meer beschikbaar]

Halfjaarabonnement: 90 EUR
Jaarabonnement: 150 EUR

Bedankt!
Is wel supergoedkoop!
Zeker de moeite om eens over na te denken!

Zeker is langskomen! Je mag er met dumbbells en halters gooien en roepen en schreeuwen zoveel je wil :)

Ma : borst + ticeps
Di : quads en wat kuiten
woe : rust
do : Schouders + biceps
Vr : Rug + hams

weekend : rust :p

Ik ga ervan uit dat je die bi's op donderdag echt afbeult. Belemmerd dit je pullvermogen dan niet voor de dag erop met rug? En hoe zit dat met schouders bij het trainen van lats?

Goeie vraag Marky. Ik zou zelf die schouders + biceps naar woensdag plaatsen. Die dinsdag is een rustdag voor je UB

Jeppe botert natuurlijk niet meer op alleen pinda kaas. :D

Maar ik vind het zelf altijd een lastig pakket. Zelf doe ik:

Maandag: Rug (dikte en wijdte)
Dinsdag: Quads, hams, onderrug en kuiten
Woensdag: off
Donderdag: Borst en schouders
Vrijdag: Armen

Ik deadlift bijvoorbeeld ook niet maar doe zware good mornings, deadliften leggen teveel spiergroepen plat voor een te lange tijd of belasten weer spieren die rust moeten hebben. Good mornings zijn een super alternatief voor de onderrug.

Maar het blijft altijd een hangijzer om je schema echt zo te maken dat je geen overlappingen krijgt. Soms merk ik Maandag bij het chinnen nog dat het vrijdag een intense armen dag is geweest.

Wat voor oefeningen doe je zoal dan, Jeppe?

Ik ga ervan uit dat je die bi's op donderdag echt afbeult. Belemmerd dit je pullvermogen dan niet voor de dag erop met rug? En hoe zit dat met schouders bij het trainen van lats?

Hmm eigenlijk valt dat goed mee, ikzelf heb er amper tot geen last van, Aron soms wel.(biceps) Schouders en biceps zijn eigenlijk 2 spiergroepen waar ik bijna nooit spierpijn in heb, de rest daarintegen is altijd hevig :D

Normaal is het schema iets anders, rug & hams is dan dinsdag en donderdag is benen. Maar omdat ik momenteel donderdagavond niet kan gaan trainen door omstandigheden en Aron wel zetten we die dag iets waar niet zoveel hulp bij nodig is. Bij benen hebben we wél spotters nodig en is het mega veel werk om al het gewicht terug op te ruimen :p

Wat voor oefeningen doe je zoal dan, Jeppe?

Welke spiergroep?

Laatst bewerkt:

Ik deadlift bijvoorbeeld ook niet maar doe zware good mornings, deadliften leggen teveel spiergroepen plat voor een te lange tijd of belasten weer spieren die rust moeten hebben. Good mornings zijn een super alternatief voor de onderrug.

Maar het blijft altijd een hangijzer om je schema echt zo te maken dat je geen overlappingen krijgt. Soms merk ik Maandag bij het chinnen nog dat het vrijdag een intense armen dag is geweest.

Bij borst en schouder pak je ook heel vee triceps mee... En die pak je de volgende dag weer...

Training van donderdag naar woensdag verplaatsen?

Achja er zijn zoveel meningen, eigenlijk maakt het allemaal niets uit, zolang je helemaal naar de klote getraint bent en alles goed laat uitrusten om het vervlgens terug naar de klote te helpen is alles goed :D

Achja er zijn zoveel meningen, eigenlijk maakt het allemaal niets uit, zolang je helemaal naar de klote getraint bent en alles goed laat uitrusten om het vervlgens terug naar de klote te helpen is alles goed :D

Aan je fysiek te zien, heb je je zelf veel naar de klote gewerkt ( in a good way :p)

Keep it up !:cool:

Ja bij mij is de deadlift ook langzaam uit me schema verdwenen:o
Ik vind het een hele leuke oefening, maar het is een fullbody oefening en past daarom niet lekker in een split schema. Voor de rest heb je een leuke verdeling, een aparte dag voor armen lijkt me zalig. Ik heb nu:

Ma: Borst
Di: Quads, Hams, Calves, Abs
Wo: Gehele rug en Biceps
Do: *Rust*
Vr: Schouders en Triceps

Past allemaal nog net qua herstel.

Edit: Goodmornings is toch vooral hams?

Voor mij maakt het niet zoveel uit wanneer ik wat train, zoals Jeppe al zei je moet gewoon altijd tot het uiterste gaan! Soms train ik ook een dag in de week minder door omstandigheden, dan ga ik gewoon een dag in het weekend trainen. Ik zorg er wel voor dat ik elke week alle spiergroepen gehad heb.

prachtige foto's hoor...knalbeest :D

Terug
Naar boven