MuscleMeat

Jeppe's Fototopic

Wat een brute verschijning, keep up the good work!

Eigenlijk vind ik dat nou 1 v/d redenen om te gaan juicen die je bijna nooit hoort. :D Namelijk knallen zonder rekening te hoeven houden met pijntjes, vooral deca doet dat goed. Vervolgens na elke week heerlijk wat dagen rusten om daarna weer de Ephedrine er vol in te knallen en alles te herhalen. :D En tussendoor beestachtige coïtus bedrijven. Ik denk dat ik van Test het gevoel zou krijgen op de maan te kunnen landen. :p

Beter van niet want kuren zal een potentieel zwaar verslavend drugs worden voor mezelf.

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar jullie hebben maar 24u rust nodig i.p.v. van 48 en dat scheelt heel veel. Je kan trainen wat je maar wilt, wanneer je maar wilt.

Hoe kom je daarbij? Mijn benen/borst/rug.. hebben geen 24 uur rust nodig, ook geen 48 uur...maar wel een week hoor.

Hoe kom je daarbij? Mijn benen/borst/rug.. hebben geen 24 uur rust nodig, ook geen 48 uur...maar wel een week hoor.

Hmm ja dat heb ik dus eigenlijk ook i.p.v. 48 uur. Zal die 24u/48u regel dan alleen voor fullbody schema's zijn?

Anyways ik heb een nieuw trainingsschema mss zijn er nog geïnteresseerde:
Ma: Borst & Schouders (Anterior, Lateral)
Di: Benen & Abs
Wo: Rug & Schouders (Posterior)
Do: *Rust*
Vr: Biceps & Triceps

Haha raad is, ik zat met open mond naar jou foto's te kijken op pagina 1. Je hebt overigens een geweldig fysiek;). Komt mijn moeder binnen, goh dat ziet er toch ook niet uit, dat heeft hij nooit natuurlijk bereikt. (nog zacht uitgedrukt). Dus heb ik haar voor de zoveelste keer het bekende verhaal uitgelegd, maar het wil maar niet doordringen denk ik.

Ouders....:rolleyes:

Wat vinden jullie van m'n posing trunk ? :p Niet echt een pose want moest wat naar achter en schuin leunen, anders was alles in de schaduw.

Anyway een teasertje gewoon dus... 15weeks out!! Nog lange tijd hard afzien ;)

grtz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super!

****ing monster!

goed natuurlijk hehe
maar je abs lijken niet echt door te komen?

Foto voor je vriendje?

Jij raakt er blijkbaar opgewonden van ?

Ja. :o

Tja spijtig voor u dan, ik ben voor het andere geslacht ;)

Wat een poten! Top!

zeveraar gast :D

t*ring.... Die poten van jou zijn echt ziek :p

Terug
Naar boven