Fitness Seller

Jeppe's Fototopic

Hallo,

Ik lees hier nu al een aantal keren over een benentraining die een soort goddelijkheid lijkt te benaderen.:p

Mag ik vragen waar deze uit bestaat?
Welke oefeningen, herhalingen, sets en rust?

Thanks.

GRt Friso

• Topic Starter Topic Starter
Haha zo speciaal is die niet hoor

Meestal 5 sets squats, 5 sets leg presses, 3-4 sets hack squats en daarna nog walking lunges. Tis meer de manier waarop waardoor het zwaar is :)

Meestal 5 sets squats, 5 sets leg presses, 3-4 sets hack squats en daarna nog walking lunges. Tis meer de manier waarop waardoor het zwaar is :)

Qua intensiteit bedoel je?

Kan je wat meer vertellen hierover?
Ook over de hoeveelheid herhalingen enzo?

mooi filmpje man lekker sterk !

Je bent er vergeten bij te zeggen dat we quads en hams op andere dagen trainen ;)

iets meer dan 4 jaar

nice kerel! superfysiek en beestachtige trainingen zo te zien samen met AronW :)

dYNAMIc dUo :banana::banana:

zeker beest na 4 jaar trainen zou ik ook wel willen bereiken

Knap filmpje

Knap filmpje...dit noem ik pas trainen ;-)
waar train je?

Champion Gym in Tienen ;)

respect! heel goed fysiek.

Ik train ook quads en hamstrings appart. Welke oefeningen doe je voor hams?

Ik doe dit:
deadlifts
glute/hamstring raises
legcurls
stif leg deads

bij quads doe ik dit:
squats
legpress
smitmachine frontsquats
leg extensions

Ik merk alleen wel dat mijn onderrug eind van de week stuk is. (3x belast met rug erbij). Heb jullie (jij en AronW) daar weleens last van. Zo ja wat doe je om te voorkomen?

ps. welke wedstrijd ga je doen?

Doen jullie dan allemaal halve squats om de quads te isoleren? Als ik full squat dan geef ik mijn hams toch altijd een aardige opdonder.

Doen jullie dan allemaal halve squats om de quads te isoleren? Als ik full squat dan geef ik mijn hams toch altijd een aardige opdonder.

Ik doe altijd full squats, maar het helpt bij mij toch om m'n hams nog is afzonderlijk te trainen.

Ik doe dit:
deadlifts
glute/hamstring raises
legcurls
stif leg deads

bij quads doe ik dit:
squats
legpress
smitmachine frontsquats
leg extensions

Ik merk alleen wel dat mijn onderrug eind van de week stuk is. (3x belast met rug erbij). Heb jullie (jij en AronW) daar weleens last van. Zo ja wat doe je om te voorkomen?

Persoonlijk heb ik wel eens last van backpumps bij zwaar squatten of deadliften. Maar nooit zo erg dat ik moet stoppen met trainen ofzo.

voor hams meestal iets van een stiff legged oefening met dumbbells, baar of machine, leg curls en dat is het meestal..omdat bij rug ( deadliften ) op dezelfde dag hams toch ook wel afzien.

Tja idd, onderrug is na elke week echt kapot, niets aan te doen :D

mei/juni ifbb brussel normaal

Neeh je hebt gelijk, tuurlijk doen hams ook mee want we doen nooit partial squats, altijd full. Zoals in Aron z'n filmpje eigenlijk.

Apart. Mag ik jullie trainingschema eens zien? Hoeft niet alle oefeningen, maar gewoon welke spiergroepen op welke dag.

Ma : borst + ticeps
Di : quads en wat kuiten
woe : rust
do : Schouders + biceps
Vr : Rug + hams

weekend : rust :p

Terug
Naar boven