Kubus86
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Een filmpje van daarnet tijdens de training. Stelt op zich niet zoveel voor maar deadlift is dan ook niet mijn specialiteitTis 210 kg btw
Eitje toch!
monster!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een filmpje van daarnet tijdens de training. Stelt op zich niet zoveel voor maar deadlift is dan ook niet mijn specialiteitTis 210 kg btw
monster!
Haha zo speciaal is die niet hoor
Meestal 5 sets squats, 5 sets leg presses, 3-4 sets hack squats en daarna nog walking lunges. Tis meer de manier waarop waardoor het zwaar is![]()
Haha zo speciaal is die niet hoor
Meestal 5 sets squats, 5 sets leg presses, 3-4 sets hack squats en daarna nog walking lunges. Tis meer de manier waarop waardoor het zwaar is![]()

Doen jullie dan allemaal halve squats om de quads te isoleren? Als ik full squat dan geef ik mijn hams toch altijd een aardige opdonder.
respect! heel goed fysiek.
Ik train ook quads en hamstrings appart. Welke oefeningen doe je voor hams?
Ik doe dit:
deadlifts
glute/hamstring raises
legcurls
stif leg deads
bij quads doe ik dit:
squats
legpress
smitmachine frontsquats
leg extensions
Ik merk alleen wel dat mijn onderrug eind van de week stuk is. (3x belast met rug erbij). Heb jullie (jij en AronW) daar weleens last van. Zo ja wat doe je om te voorkomen?
ps. welke wedstrijd ga je doen?
respect! heel goed fysiek.
Ik train ook quads en hamstrings appart. Welke oefeningen doe je voor hams?
voor hams meestal iets van een stiff legged oefening met dumbbells, baar of machine, leg curls en dat is het meestal..omdat bij rug ( deadliften ) op dezelfde dag hams toch ook wel afzien.
Ik merk alleen wel dat mijn onderrug eind van de week stuk is. (3x belast met rug erbij). Heb jullie (jij en AronW) daar weleens last van. Zo ja wat doe je om te voorkomen?
Tja idd, onderrug is na elke week echt kapot, niets aan te doen
ps. welke wedstrijd ga je doen?
mei/juni ifbb brussel normaal
Doen jullie dan allemaal halve squats om de quads te isoleren? Als ik full squat dan geef ik mijn hams toch altijd een aardige opdonder.