- Waardering
- 91
Ja het is echt zo. Ik weet ook dat het overdreven is maarja...
Dit is gewoon waar ik mij goed bij voel en wat ik graag doe, als ik elke dag op café zou hangen zou ik ook wel plezier maken, maar vanbinnen weet ik gewoon dat m'n doel iets anders is. Of ik een deel van m'n leven mis hmm geen idee, dat zal ik later wel merken zeker? Tis niet dat ik geen sociaal contact ofzo heb hé, maar wanneer ik iets ga drinken(water btw
) ofzo zal ik vroeger doorgaan en zal de rest nog ff een stapje zetten...of ik daarmee iets mis bwaah...Alleen het gedacht dat ik liefst de volgende dag dezelfde regelmaat zou willen aanhouden ( eten etc) is genoeg voor mij om rustig naar huis te gaan.
Soms vraag ik me af of het allemaal wel nodig is ( die extreme stuff ) maar dan nog, ik wil gewoon het beste resultaat voor wat ik doe, dus zit ik er niet mee in.
Dit is gewoon waar ik mij goed bij voel en wat ik graag doe, als ik elke dag op café zou hangen zou ik ook wel plezier maken, maar vanbinnen weet ik gewoon dat m'n doel iets anders is. Of ik een deel van m'n leven mis hmm geen idee, dat zal ik later wel merken zeker? Tis niet dat ik geen sociaal contact ofzo heb hé, maar wanneer ik iets ga drinken(water btw
) ofzo zal ik vroeger doorgaan en zal de rest nog ff een stapje zetten...of ik daarmee iets mis bwaah...Alleen het gedacht dat ik liefst de volgende dag dezelfde regelmaat zou willen aanhouden ( eten etc) is genoeg voor mij om rustig naar huis te gaan.Soms vraag ik me af of het allemaal wel nodig is ( die extreme stuff ) maar dan nog, ik wil gewoon het beste resultaat voor wat ik doe, dus zit ik er niet mee in.
Laatst bewerkt:

) er het mijne van.