nice man! ook goed startgewicht, daar kunt ge wel al iets mee beginnen
en over die voeding.ik ben volgens vele ook extreem strict. te strict. als ik dan es een tijd minder strict ben, en dan bedoel ik niet fritten,pizzas want da eet ik zo goed als never dan voel ik me meteen alsof ik er nie 100% voor ga... beetje vaag soms wel, cheaten is voor ons al bevoorbeeld iets wat voor anderen te gezond is. want welke gewone mensen eten droge pasta met kip een keer of 3-4 per dag. de meesten vinden een slaatje met mayo al TE gezond
alleen op een trouw,kerstfeest enz eet ik wat ze voor me leggen en dan eet ik er ook VEEL van. en soms een kipkebab zonder saus als er niks anders in de buurt te verkrijgen is en het is al laat op de avond...
en missen? ik mis ook niks met niet uit te gaan, ik hoor van men maten genoeg verhalen van wat er gebeurd nadat ze weer teveel vloei hebben genomen of eentje heeft zich zo kwijt gezopen dat die zen bek is opengevallen. of de andere heeft met zen zatte klote zen auto opeengereden. of ze houden een coke avondje. allemaal fijn voor puny ass motha****ers die niks beters te doen hebben

ik heb in me jeugd genoeg fun gemaakt in het uitgaansleven en om eerlijk te zijn, ik mis dat totaal niet. ik voel me gezond, gespierd en goed in men vel nu dus das het belangrijkste en zo denkt jeppe ook denkk