MuscleMeat

Jeppe's Fototopic

Luister, van een weekje even wat minder op je voeding letten ga je echt geen massa verliezen..
Zorg in de ochtend dat je een supermarkt binnenloopt. Haal een pak brood en vreet er 200gram kaas bij weg. Middag en avondeten prop je jezelf helemaal vol tot aan de nok en 's avonds voor het slapengaan nog een flinke shake.

laat de jongen doen wat hij wilt ;)

Ik denk dat het moeilijk wordt om voor 7 dagen aan voedsel mee te nemen en ik heb daar ook geen koelkast ofzo. Ik nog nog even gekeken, je gaat daar niet eens ontbijten. Alleen lunch en avond eten. De activiteiten lijken mij leuk, maar als mijn voeding niet orde is kan ik het niet goed naar me zin hebben.

En ik ben wel gewend om als de vreetzak bekend te staan. Ik leg ze gewoon uit waarom en dan accepteren ze het wel.

On topic
paar kilo pinda's mee en je overleeft het wel, die paar kilo die je verleist zit er zo weer aan.

• Topic Starter Topic Starter
Correctie, ze denken dat ze hard trainen ;)

true
je kan 99% van de tijd hard trainen . je hebt allemaal wel eens een mindere dag maar sommige gasten hebben 1 x in de paar weken een toptraining en verder gaat het wat k*t en dan gooien de handdoek in de ring.

alvast grote proficiat met je levenswijze, idd ik weet, dat als je kuurt je nog veel stikter moet eten en trainen omd e gewonenn massa te behouden, en de naturals die zo jaloers kunenn reageren daarover, 1 tip : ze moeten zelf ook maar kuren he, dan weten ze waarover ze spreken

alvast grote proficiat met je levenswijze, idd ik weet, dat als je kuurt je nog veel stikter moet eten en trainen omd e gewonenn massa te behouden, en de naturals die zo jaloers kunenn reageren daarover, 1 tip : ze moeten zelf ook maar kuren he, dan weten ze waarover ze spreken

enige waar ik jaloers op ben is niemand minder dan Hugh Hefner.

Blijven knallen Jeppe :hedbang:

Bijna 4 jaar.
Ben begonnen op 72 kg, weeg er nu 97 met een beduidend lager vet %.

Toch wel, volgend jaar normaalgezien.

nice man! ook goed startgewicht, daar kunt ge wel al iets mee beginnen:D

en over die voeding.ik ben volgens vele ook extreem strict. te strict. als ik dan es een tijd minder strict ben, en dan bedoel ik niet fritten,pizzas want da eet ik zo goed als never dan voel ik me meteen alsof ik er nie 100% voor ga... beetje vaag soms wel, cheaten is voor ons al bevoorbeeld iets wat voor anderen te gezond is. want welke gewone mensen eten droge pasta met kip een keer of 3-4 per dag. de meesten vinden een slaatje met mayo al TE gezond
alleen op een trouw,kerstfeest enz eet ik wat ze voor me leggen en dan eet ik er ook VEEL van. en soms een kipkebab zonder saus als er niks anders in de buurt te verkrijgen is en het is al laat op de avond...

en missen? ik mis ook niks met niet uit te gaan, ik hoor van men maten genoeg verhalen van wat er gebeurd nadat ze weer teveel vloei hebben genomen of eentje heeft zich zo kwijt gezopen dat die zen bek is opengevallen. of de andere heeft met zen zatte klote zen auto opeengereden. of ze houden een coke avondje. allemaal fijn voor puny ass motha****ers die niks beters te doen hebben:D ik heb in me jeugd genoeg fun gemaakt in het uitgaansleven en om eerlijk te zijn, ik mis dat totaal niet. ik voel me gezond, gespierd en goed in men vel nu dus das het belangrijkste en zo denkt jeppe ook denkk

nice man! ook goed startgewicht, daar kunt ge wel al iets mee beginnen:D

en over die voeding.ik ben volgens vele ook extreem strict. te strict. als ik dan es een tijd minder strict ben, en dan bedoel ik niet fritten,pizzas want da eet ik zo goed als never dan voel ik me meteen alsof ik er nie 100% voor ga... beetje vaag soms wel, cheaten is voor ons al bevoorbeeld iets wat voor anderen te gezond is. want welke gewone mensen eten droge pasta met kip een keer of 3-4 per dag. de meesten vinden een slaatje met mayo al TE gezond
alleen op een trouw,kerstfeest enz eet ik wat ze voor me leggen en dan eet ik er ook VEEL van. en soms een kipkebab zonder saus als er niks anders in de buurt te verkrijgen is en het is al laat op de avond...

en missen? ik mis ook niks met niet uit te gaan, ik hoor van men maten genoeg verhalen van wat er gebeurd nadat ze weer teveel vloei hebben genomen of eentje heeft zich zo kwijt gezopen dat die zen bek is opengevallen. of de andere heeft met zen zatte klote zen auto opeengereden. of ze houden een coke avondje. allemaal fijn voor puny ass motha****ers die niks beters te doen hebben:D ik heb in me jeugd genoeg fun gemaakt in het uitgaansleven en om eerlijk te zijn, ik mis dat totaal niet. ik voel me gezond, gespierd en goed in men vel nu dus das het belangrijkste en zo denkt jeppe ook denkk

+10! :cool:

als ik dan es een tijd minder strict ben, en dan bedoel ik niet fritten,pizzas want da eet ik zo goed als never dan voel ik me meteen alsof ik er nie 100% voor ga... beetje vaag soms wel

ik heb in me jeugd genoeg fun gemaakt in het uitgaansleven en om eerlijk te zijn, ik mis dat totaal niet. ik voel me gezond, gespierd en goed in men vel nu dus das het belangrijkste en zo denkt jeppe ook denkk

Ik heb nét hetzelfde gevoel ;)

Gadver!
f*cking bruut man :shocked:
veel succes met je verdere doelen nog ;)

Lekker ripped Jeppe!

Ziet er bruut uit.
Misschien beetje te extreem qua voeding en dergelijke maar daar kies je voor.:)

Je staat nu 97kilo bij welke lengte??

Ben 1m82. Kan dus nog een hoop bij voor mijn lengte ;)

Ecto die Jeppe.....

lol

RESPECT!!!!!
Elke keer als AronW en Jeppe de fitness binnen komen, geeft het een extra stimulans.
Ze tonen op foto brut maar dan moet je er eens naast staan!!! :-)

Goed bezig Jeppe! Volgend jaar samen met Aron het podium op!!!!!

Gratz maat, doe zo verder, je komt er zeker :)

Nice fysiek en zeer veel respect voor je levensstyle!

Beste Fysiek dat ik hier heb gezien!, Ga zo door je kan veel bereiken!

Heb hier nog een before foto gevonden :D Was toen een paar maanden aan het trainen denk ik. Geeft toch een idee hoe ik eruitzag denk ik, ook al heb ik kleren etc aan.

1zx5leh.jpg

Terug
Naar boven