XXL Nutrition

Jeppe's Fototopic

Jeppe behind the Wheels of Steel :D

Wat voor shit draai je en draai je nog steeds?

OT: Das wel een paar kilo lichter inderdaad tov nu!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al m'n materiaal nog wel, maar tis verleden tijd momenteel...
Ik draaide Trance.

pffff 22 en nu al zo'n fysiek.
Ik ben jaloers!
top top top!

Jeppe, gijse smalle wener, zoude ni make da ge is deftig begint te trainen zodat ge op z'n minst nog zichtbaar zijt als ge naast mij staat als ik volgend jaar terug ben.

;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is een collage van lat spreads doorheen mijn trainingsjaren.
Linksboven is de eerste gemaakt in november 2005. Daarna ben ik gaan bulken ( overdreven ) wat resulteert in de 2de foto ernaast in april 2006. Daarna weer 'gecut' en voortgebouwd tot de foto linksonder die van oktober 2006 is. Sinds toen lange tijd geen foto's meer gemaakt, of ik vind ze allesinds niet meer...zo komen we uit op de meest recente genomen dit jaar augustus.
Doorheen de jaren is de manier van poseren natuurlijk ook verbeterd wat meehelpt aan het resultaat.
Ik vond het wel leuk om te zien hoe een lichaam kan veranderen.

Momenteel volop aan het bulken en nog aan het verbeteren. Kleine tegenvaller gehad met een scheur(tje?) in m'n linkerquad, maar dat komt wel goed..

Grtz

ps : ben niet 100% zeker van de data die ik erbij zet, maar ver naast zal het niet zijn denk ik.

:cool:

Nou jeppe lekker doorgaan hoor...

heel goede progressie zeg!

Hard work pays off.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is een collage van lat spreads doorheen mijn trainingsjaren.
Linksboven is de eerste gemaakt in november 2005. Daarna ben ik gaan bulken ( overdreven ) wat resulteert in de 2de foto ernaast in april 2006. Daarna weer 'gecut' en voortgebouwd tot de foto linksonder die van oktober 2006 is. Sinds toen lange tijd geen foto's meer gemaakt, of ik vind ze allesinds niet meer...zo komen we uit op de meest recente genomen dit jaar augustus.
Doorheen de jaren is de manier van poseren natuurlijk ook verbeterd wat meehelpt aan het resultaat.
Ik vond het wel leuk om te zien hoe een lichaam kan veranderen.

Momenteel volop aan het bulken en nog aan het verbeteren. Kleine
tegenvaller gehad met een scheur(tje?) in m'n linkerquad, maar dat komt wel goed..

Grtz

ps : ben niet 100% zeker van de data die ik erbij zet, maar ver naast zal het niet zijn denk ik.

Ziet er goed uit man, echter vraag ik me af hoe jij die quads zo droog krijgt?
Tell us your secret.

idd, enorm goed kerel, ik kan je enkel maar veel succes wensen bij wedstrijden, en welke kritiek sommigen ook hebben, zoiets bereik je toch enkel maar door er 300% voor te gaan op sportief vlak, begrijp je me? meer hoef ik niet te zeggen

Geen gelul...
Gebruikt of niet....
Respect hiervoor.
Succes op het podium!

Respect man ;) :thumbs:

Echt zeer mooie vooruitgang!! Mss heb ik er ergens over gelezen, maar hoe lang ben je?

Edit: nvrmnd; 1m82 dus ;)

Laatst bewerkt:
Geen gelul...
Gebruikt of niet....
Respect hiervoor.
Succes op het podium!

Ik vindt het ook niet echt belangrijk of dit wel is of niet is. Het imo een zeer knappe prestatie.
Sommige mensen hebben gewoon een goede somatische aanleg.
Echt goed jeppe, knap

1 ding is zeker ik moet mezelf aan een infuus leggen wil ik dit bereiken. :D

P.s. Je Deltoideus lopen wel een beetje achter :rolleyes: (sarc)

Leuk om te zien hoe je bent veranderd in de loop van de tijd! Echt respect, top rug!:cool:

HAHAHA vette shit precies goed gezegd bro!
nice man! ook goed startgewicht, daar kunt ge wel al iets mee beginnen:D

en over die voeding.ik ben volgens vele ook extreem strict. te strict. als ik dan es een tijd minder strict ben, en dan bedoel ik niet fritten,pizzas want da eet ik zo goed als never dan voel ik me meteen alsof ik er nie 100% voor ga... beetje vaag soms wel, cheaten is voor ons al bevoorbeeld iets wat voor anderen te gezond is. want welke gewone mensen eten droge pasta met kip een keer of 3-4 per dag. de meesten vinden een slaatje met mayo al TE gezond
alleen op een trouw,kerstfeest enz eet ik wat ze voor me leggen en dan eet ik er ook VEEL van. en soms een kipkebab zonder saus als er niks anders in de buurt te verkrijgen is en het is al laat op de avond...

en missen? ik mis ook niks met niet uit te gaan, ik hoor van men maten genoeg verhalen van wat er gebeurd nadat ze weer teveel vloei hebben genomen of eentje heeft zich zo kwijt gezopen dat die zen bek is opengevallen. of de andere heeft met zen zatte klote zen auto opeengereden. of ze houden een coke avondje. allemaal fijn voor puny ass motha****ers die niks beters te doen hebben:D ik heb in me jeugd genoeg fun gemaakt in het uitgaansleven en om eerlijk te zijn, ik mis dat totaal niet. ik voel me gezond, gespierd en goed in men vel nu dus das het belangrijkste en zo denkt jeppe ook denkk

prachtig fysiek! wat zijn je doelen qua gewicht?

Mja ik had graag deze bulk 110 kg gewogen, maar dat lijkt onhaalbaar als ik er nog respectabel wil uitzien qua vet% :D Ik zie wel waar ik uitkom..
Uiteindelijk doel staat geen limiet op ;)

Mja ik had graag deze bulk 110 kg gewogen, maar dat lijkt onhaalbaar als ik er nog respectabel wil uitzien qua vet% :D Ik zie wel waar ik uitkom..
Uiteindelijk doel staat geen limiet op ;)

en ik je door de gym moeten rollen zeker!:D

Terug
Naar boven