Fitness Seller

Jeroentje gaat weer wat doen...

Jeroentje

Novice
Waardering
0
Hallo luitjes , is weer een tijdje terug dat ik hier regelmatig was :P

Ben bijna drie jaar geleden , na een half jaar de sportschool te betalen zonder te gaan , maar gestopt met fitnessen/botjebuilden.

Nu , bijna 6 kg vet zwaarder en een mooie dochter rijker , moet ik weer aan de slag... het gaat weer kriebelen..

Sinds 1 aug. ben ik weer begonnen , bij nieuwe sportschool in de buurt.

Lekker goedkoop maar geen bankdruk en dumbbells tot maar 10 kg. :(
Wel veel cardio app. en machines van Startrac. waar mijn inziens goeie bewegingen in zitten.

Maar genoeg priet praat hier ons schema : 3x per week full body

Cardio : warmup 5- 10 min
Benen : Leg extension en leg curl
Rug : Pull down en Row machine
Borst : Bench press machine en Pec deck
Cardio : 10-15 min
Schouders : Lateral Press en fly's
Armen : Bicep curl en Tricep ext.
Buik : 100+ crunches
Cardio : cooldown 5-10 min

Zijn nu twee weken bezig en voel me weer fitter.

Ben ook m'n voeding aan het veranderen , geen frisdrank en chip/snoep meer :P en veel fruit..

Laat me weten wat jullie ervan vinden ... thx

belangrijkste is dat je het nu een paar x per week blijft volhouden...afwisseling er in houdt en als je aanwezig bent er ook echt voor gaat. ik heb ook sinds kort een gezinnetje...alles wordt toch wel anders .. tijd is mijn grootste probleem en rond de taille wordt steeds lastiger. wel leuk schematje om mee tebeginnen
dumbelss tot 10 oejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

• Topic Starter Topic Starter
yup yup tijd is een probleem i

we werken ook nog eens continu en verschillende roosters , maar tot nu toe kunnen we altijd samen trainen

Wil dit schema ongeveer 12 weken volhouden daarna het een en ander veranderen.

We hebben nu een jaar abonnement dus hierna kunnen we als we echt groot willen worden naar een duurdere en beter uitgeruste sportschool in de buurt.
(deze heeft een heus BB hok )
Mijn maatje heeft nul ervaring dus we doen het eerst ff zo om hem een beetje te laten wennen :P

We willen to echt minstens 3 keer per week gaan .

p.s geen bankdruk of db boven 10 kg is gedaan om die bb'ers buiten te houden
vertelde de eigenar mij.. lol

succes met je trainingen en met je log ;)

dude , dumbbells tot 10 kg... ik zou er onmiddelijk weggaan en een nieuwe sportschool zoeken

succes!

Succes jeroentje! Zoek een andere sportschool man, dumbbells van 10 kg...

• Topic Starter Topic Starter
Maandag 18-08

Maandag om 9:30 hr afgesproken om te gaan sporten.

Om 8:00 hr door mijn dochter wakker gehuild :P

Als ontbijt ongeveer 100 gr crushly met ongeveer evenveel magere yoghurt en twee bakken koffie met een beetje suiker.(dit kan/moet dus beter).

Na 10 min crosstrainer gingen we aan de slag..

Was niet in top vorm , werd een beetje misselijk.
Het begon al na de been oefeningen en tijdens de rug setjes had ik het wel moeilijk.
Borst ging na een korte rust wel weer beter.

Tussendoor een stukje gefietst , waarna armen en schouders weer goed gingen.

Advies van sportschool kerel : Warm-up korter houden (7min) en dan Rug/benen/borst , geen cardio meer tussendoor alleen aan het eind 20 min

Dit gaan we morgen even proberen

p.s meer eten training is sinds maandag ook begonnen , elk uur gaat er nu iets naar binnen..

yah kerel je moet gezond eten en niet teveel suiker he. Ga er in ieder geval voor :D

Terug
Naar boven