MuscleMeat

Trainingslog GymRick

Bezoekers in dit topic

10/07 legs

Bulg split db
3x warmup
1x 30x 12
2x 40x 10
1x 40x 8

Single leg press
90x 12
2x 110x 10

Rdl db
1x 35x 15
1x 40x 12
1x 40x 10

Leg extension. Slow reps, squeeze sets.
2x 20/25

Bodyweight lunge
2x 20per been

Calf raise
5 setjes

Vandaag ook iets meer uni oefeningen voor benen. Merk wel echt dat de mmc heel veel beter is en dat mn benen na de trainen ook echt gesloopt zijn. Ga dit doorpakken de komende sessies.

Kracht is namelijk prima met benen met squats etc. Alleen die quads mogen echt wel even goed groeien.
Doe je rdl ook uni? En pak je daarom db?
Doe momenteel ook met een db en twijfelde juist om een BB aan te schaffen maar als met uni en dbs het beter werkt is dat niet nodig uiteraard
 
Doe je rdl ook uni? En pak je daarom db?
Doe momenteel ook met een db en twijfelde juist om een BB aan te schaffen maar als met uni en dbs het beter werkt is dat niet nodig uiteraard
Rdl was eigenlijk de enige oef die niet uni was. Nog nooit geprobeerd om die uni te doen ook eigenlijk, ga ik een keer doen.
Db eigenlijk omdat het lekker makkelijk is om te pakken in de gym.
 
Rdl was eigenlijk de enige oef die niet uni was. Nog nooit geprobeerd om die uni te doen ook eigenlijk, ga ik een keer doen.
Db eigenlijk omdat het lekker makkelijk is om te pakken in de gym.
Maar met BB's kan je over het algemeen wel hoger. Zeker omdat (bij mij dan) een DB meer onderarm en gripstrenght vergt . Dus dacht misschien is het bewust om spiergroei te bevorderen maar je bent gewoon lui haha:p
 
Maar met BB's kan je over het algemeen wel hoger. Zeker omdat (bij mij dan) een DB meer onderarm en gripstrenght vergt . Dus dacht misschien is het bewust om spiergroei te bevorderen maar je bent gewoon lui haha:p
Zo kan je het ook zien 😂. Heb wel straps als ik db pak dus in principe geen last van.
 
11/07 delts, chest, triceps

Shoulder press db
3/4 warmup
1x 40kg 11x
1x 40kg 9x
1x 40kg 8x
Backoff 26 x 20

Db press flat
45kg x 10
42,5kg x 10
42,5kg x 8

Db lateral raise
4x 8kg x 20/25

Incline chest fly bench (cable)
23kg x 20
35kg x 11
35kg x 8

Skullcrusher ez bar
1x feeler
35kg x 14
35kg x 11
35kg x 8

Tricep pushdown cable
54kg x 12
54kg x 9
54kg x 9

Deze pushday beginnend met schouders. Schouders en chest is altijd een top dag.

Morgen weer rug, na die vorige sessie alles uni te hebben gedaan kan ik niet wachten dit weer te doen 👌🏻.
 
40kg dumbbell press 😲😲

Waarom eerst schouders en DAN pas chest btw?
 
40kg dumbbell press 😲😲

Waarom eerst schouders en DAN pas chest btw?
Schouders zijn altijd sterk geweest dus daar heb ik mazzel mee. Ik heb op pushday1 chest focus. 2e probeer ik iets meer schouder focus
 
Wat meten je armen eigenlijk? Volgens mij doet de foto een beetje af aan je fysiek als ik zo kijk naar de kilo's die je sleept en hoeveel je weeg t.o.v. je lengte. Zeker als je zegt dat je benen niet zoveel voorstellen ha :p
 
Wat meten je armen eigenlijk? Volgens mij doet de foto een beetje af aan je fysiek als ik zo kijk naar de kilo's die je sleept en hoeveel je weeg t.o.v. je lengte. Zeker als je zegt dat je benen niet zoveel voorstellen ha :p
Dat is een goeie vraag! Ik zal dat deze week eens opmeten. Bedankt iig dat mijn foto totaal niet indrukwekkend was 😂
 
Schouders zijn altijd sterk geweest dus daar heb ik mazzel mee. Ik heb op pushday1 chest focus. 2e probeer ik iets meer schouder focus
Makkelijke fix om beide push dagen dan te beginnen met borst als schouders beter zijn.
Doe zelf om en om push dagen plat/incline te beginnen, maar komende bulk elke push day beginnen incline aangezien upper chest meer werk nodig heeft.
Simpele ingrepen die 0 extra tijd/moeite kosten, maar jou fysiek zullen verbeteren.
 
Makkelijke fix om beide push dagen dan te beginnen met borst als schouders beter zijn.
Doe zelf om en om push dagen plat/incline te beginnen, maar komende bulk elke push day beginnen incline aangezien upper chest meer werk nodig heeft.
Simpele ingrepen die 0 extra tijd/moeite kosten, maar jou fysiek zullen verbeteren.
True! Ik zat daar vandaag nog aan te denken. Reden dat ik die shoulder focus nog steeds doe is puur omdat ik ervan geniet. Was al (en nu zeker) van plan de focus weer meer op chest te richten.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Dat is een goeie vraag! Ik zal dat deze week eens opmeten. Bedankt iig dat mijn foto totaal niet indrukwekkend was 😂
Haha zo klinkt het wel als een belediging, was niet zo bedoeld :p
 
Dit is een beetje waar ik het nu mee doe, check-in afgelopen zaterdag zat ik op 84,9kg. Ik zat op 86kg toen ik test/mast runde was ook wat droger.

Wie is je coach en ben je nu aan het cutten toch, binnenkort een blast?
 
Wie is je coach en ben je nu aan het cutten toch, binnenkort een blast?
ik heb nu al een tijdje geen coach meer maar ben doorgegaan met iedere zaterdag de check-ins puur voor mezelf. op moment zit ik lekker op onderhoud, net een kleine gekregen dus probeer weer mn draai goed te vinden. plan is om aug/sep ergens te gaan blasten ligt er een beetje aan hoe alles loopt. Wie heb jij als coach ? en laat jij je coachen on zowel 'offseason' en cut?
 
  • Like
Waarderingen: ak
ik heb nu al een tijdje geen coach meer maar ben doorgegaan met iedere zaterdag de check-ins puur voor mezelf. op moment zit ik lekker op onderhoud, net een kleine gekregen dus probeer weer mn draai goed te vinden. plan is om aug/sep ergens te gaan blasten ligt er een beetje aan hoe alles loopt. Wie heb jij als coach ? en laat jij je coachen on zowel 'offseason' en cut?
Zit al paar jaar bij Kay, onderhoud doe ik niet aan zie dat als tijd weggooien. Muv bulk>cut etc om je gains eigen te maken.

Elke week een check in zodat je visueel door iemand anders bekeken word werkt toch fijn en geregeld een sessie met andere vanuit het team pakken is altijd leerzaam.
 
Zit al paar jaar bij Kay, onderhoud doe ik niet aan zie dat als tijd weggooien. Muv bulk>cut etc om je gains eigen te maken.

Elke week een check in zodat je visueel door iemand anders bekeken word werkt toch fijn en geregeld een sessie met andere vanuit het team pakken is altijd leerzaam.
eens. 'onderhoud' zal ook alleen deze maand nog zijn voordat ik weer stappen ga maken. sessies pakken met mensen uit het team klinkt inderdaad top. ik ga maar eens rondkijken qua coaching voor aankomende periodes.
 
  • Like
Waarderingen: ak
12/07 pull

5x calf raise

Pullups
18x
13x
9x

Latt pulldown uni
28kg x 12
32,5kg x 12 x 10 x 9

Seated row chest sup uni
35kg x 12
37,5kg x 10 x 8 x 8

Pullover cable
45kg x 11 x 10 x 10

Bent over row deadstop uni
28kg x 15
37,5kg x 10 x 8

Rear delt fly db
4x 20/25

Preacher curl db uni
16kg x 12 x 11 x 9

Bicep curl db
14kg x 12 x 12 x 10

Nogmaals, door bijna alles uni te doen voelt me backday zo veel beter.

Voor degene die cycles doen, ken je dat gevoel dat je aan het plannen bent en eigenlijk niet meer wilt wachten en gewoon volg gas wilt gaan.. Eind vd maand weer even bloedprikken en kijken hoe alles ervoor staat.

Wat voor gyms trainen jullie? Gewoon basicfit shit of echte bb gyms?
 
12/07 pull

5x calf raise

Pullups
18x
13x
9x

Latt pulldown uni
28kg x 12
32,5kg x 12 x 10 x 9

Seated row chest sup uni
35kg x 12
37,5kg x 10 x 8 x 8

Pullover cable
45kg x 11 x 10 x 10

Bent over row deadstop uni
28kg x 15
37,5kg x 10 x 8

Rear delt fly db
4x 20/25

Preacher curl db uni
16kg x 12 x 11 x 9

Bicep curl db
14kg x 12 x 12 x 10

Nogmaals, door bijna alles uni te doen voelt me backday zo veel beter.

Voor degene die cycles doen, ken je dat gevoel dat je aan het plannen bent en eigenlijk niet meer wilt wachten en gewoon volg gas wilt gaan.. Eind vd maand weer even bloedprikken en kijken hoe alles ervoor staat.

Wat voor gyms trainen jullie? Gewoon basicfit shit of echte bb gyms?
Train gewoon basic. Heb je alles imo
 
Back
Naar boven