- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

brute press
Ik vroeg je techniek op squat ivm mn knieen die inklappen.
kerel, vet logbrute press
ik vroeg in het andere loge van g-mens trainingsdag waar je trainde maar zag het antwoord al in je log staan.
Ik ben die wannabee powerlifter met p*ssy knie en squats by uscIk vroeg je techniek op squat ivm mn knieen die inklappen.
Ik heb je naam al tijdje langs zien komen maar wist niet dat ik je al gezien had, kan ik een hoofd by de naam zetten
zie je in the gym.
Inklappende knieën is een gebrek aan kracht volgens mij.kerel, vet logbrute press
ik vroeg in het andere loge van g-mens trainingsdag waar je trainde maar zag het antwoord al in je log staan.
Ik ben die wannabee powerlifter met p*ssy knie en squats by uscIk vroeg je techniek op squat ivm mn knieen die inklappen.
Ik heb je naam al tijdje langs zien komen maar wist niet dat ik je al gezien had, kan ik een hoofd by de naam zetten
zie je in the gym.
Hmm, vast over het hoofd gezien dan. Ik weet iig nog wel wie je bent. Hoe gaat het nu met de squats etc?
Inklappende knieën is een gebrek aan kracht volgens mij.
Dan ben je misschien beter af eerst nog wat lichter te squatten..?
Het is in ieder geval wel belangrijk dat je dit klappen probeert te voorkomen.![]()
)
Hij is nergens gepost.. dat kan ik zelf niet doen. En de rest van het PL hok is blijkbaar te soft om het te doen![]()

Inklappende knieën is een gebrek aan kracht volgens mij.
Dan ben je misschien beter af eerst nog wat lichter te squatten..?
Het is in ieder geval wel belangrijk dat je dit klappen probeert te voorkomen.![]()