MuscleMeat

Jesaja's - 5/3/1 log

• Topic Starter Topic Starter
Fox, een verzoekje. Zou je die lachende gif. Zou je tijdens het lachen "haha" eronder kunnen zetten.. en als ik stop met lachen een "nee"?

34so3fm.gif

En je laat het zo makkelijk lijken. Respect!

Nice Axle, beest. En heel goeie gif ook. :D

Laatst bewerkt:
epic gif for jesaja's future droge posts

very nice lift trouwens

whahahahah die gif van flying fox, hilarisch!

haha vet goed ja oud

kerel, vet log:) brute press:eek:

ik vroeg in het andere loge van g-mens trainingsdag waar je trainde maar zag het antwoord al in je log staan.

Ik ben die wannabee powerlifter met p*ssy knie en squats by usc:o Ik vroeg je techniek op squat ivm mn knieen die inklappen.

Ik heb je naam al tijdje langs zien komen maar wist niet dat ik je al gezien had, kan ik een hoofd by de naam zetten;)

zie je in the gym.

ik vroeg in het andere loge van g-mens trainingsdag waar je trainde maar zag het antwoord al in je log staan.

Ik ben die wannabee powerlifter met p*ssy knie en squats by usc:o Ik vroeg je techniek op squat ivm mn knieen die inklappen.

Ik heb je naam al tijdje langs zien komen maar wist niet dat ik je al gezien had, kan ik een hoofd by de naam zetten;)

zie je in the gym.

Hmm, vast over het hoofd gezien dan. Ik weet iig nog wel wie je bent. Hoe gaat het nu met de squats etc?

zie je in the gym.
Inklappende knieën is een gebrek aan kracht volgens mij.
Dan ben je misschien beter af eerst nog wat lichter te squatten..?
Het is in ieder geval wel belangrijk dat je dit klappen probeert te voorkomen. :thumb:

Hmm, vast over het hoofd gezien dan. Ik weet iig nog wel wie je bent. Hoe gaat het nu met de squats etc?

Ook pas 2 minuten terug gepost.

Squats gaan beter, meer op volume bezig 5x10x70, ik blijf een beetje scheiterig. Deads gaat harder.

beetje van het bb principe afgestapt qua training, was ik al qua voeding want clean aankomen word m toch niet. nieuw schema gemaakt op compounds enkracht. ben wel al aangekomen en merk vooruitgang dus goed! thanx nog voor hulp.

zie je maat overigens vaker dan jou, ben je er vanavond nog?

Het is in ieder geval wel belangrijk dat je dit klappen probeert te voorkomen. :thumb:

Ik weet het niet, iig ook gebrek aan techniek. Ik ging gewoon te hard, altijd bovenlijf en nooit benen getrained en binnen no time 100 kilo squaten. knieen hielden het niet. Heb iig wijze les geleerd (ook qua benen trainen;))

zoals eerder gepost, ben al lichter bezig en netjes aan het squaten, zit vooral erg diep. maar ben nu te scheiterig om omhoog te gaan in gewicht.

thnx iig:)

Dikke axle man echt netjes.

verdomme nu moet ik zeker alle logjes van Xlarge en co gaan doorzoeken om te zien hoe de "gif" haat van de pl sectie terugslaat.

Hij is nergens gepost.. dat kan ik zelf niet doen. En de rest van het PL hok is blijkbaar te soft om het te doen :(

het naar binnen klappen vd knieën komt door een zwakte van vastus medialis. ik heb het zelfde probleem. vandaar dat het ook heel belangrijk is om wel full squats te doen, gezien je in de onderste positie pas echt goed de medialis aanspreekt.

Oke "KnuppelJ"

Terug
Naar boven