XXL Nutrition

Jesaja's - 5/3/1 log

• Topic Starter Topic Starter
Mn close grip + wide grip pr's zijn idd allebei 140.

Ik wilde gewoon 150 benchen op 31 december. We zitten inmiddels op 11 juni en ik bench nog steeds hetzelfde. Epic gains.

Mn close grip + wide grip pr's zijn idd allebei 140.

Ik wilde gewoon 150 benchen op 31 december. We zitten inmiddels op 11 juni en ik bench nog steeds hetzelfde. Epic gains.
Als ik niet half zoveel benchte en als jij niet net 130kg boven je hoofd had gegooid zou ik je uitlachen.

Pff . Bench en OH gaan gewoon niet samen .

Maar zoals het er nu uitziet ga ik ergens in december een PL meet doen.

En ik wil daar 600+ totaal doen

~200 sq
~150-160 bp
~260 dl

Dus ik ga de komende maanden serieus gericht op de bench trainen.

Pff . Bench en OH gaan gewoon niet samen .

Voor je bitchass presses is geen excuus. Het gaat best goed samen.. maar je moet niet verwachten dat je pr na pr maakt op allebei de oefeningen tegelijkertijd. Je moet op één de focus leggen en de ander dan wat meer met reps trainen.. De echte progressie komt dan als je een x aantal weken later de focus van de één op de ander legt.. dan kan je je pr's op die oefening oogsten.

Laatst bewerkt:
Ik zoek geen excuus . Het is duidelijk dat het voor mij niet werkt . Heb verschillende dingen geprobeerd en wat ik nu doe werkt gewoon het best . Ofwel moet ik het grote werkvolume nog gewoon worden . Het voelt iig niet lekker ;

Jij werkt ook 300 uur per week. Dat ook wel met je recovery ****en.

Maar zoals het er nu uitziet ga ik ergens in december een PL meet doen.

En ik wil daar 600+ totaal doen

~200 sq
~150-160 bp
~260 dl

Dus ik ga de komende maanden serieus gericht op de bench trainen.

Voor je bitchass presses is geen excuus. Het gaat best goed samen.. maar je moet niet verwachten dat je pr na pr maakt op allebei de oefeningen tegelijkertijd. Je moet op één de focus leggen en de ander dan wat meer met reps trainen.. De echte progressie komt dan als je een x aantal weken later de progressie van de één op de ander legt.. dan kan je je pr's op die oefening oogsten.

idd. Vaak gaat het als volgt:
PR's op OH := PR's op incline
PR's op incline := PR's flat

Je bencht ook veels te weinig, als je regelmatig gaat benchen schiet ie omhoog dat weet ik zeker (mits je voldoende chocomel blijft drinken)

Ik begrijp al sowieso niet dat je sterker w met dergelijke kleine volumes .

Je bencht ook veels te weinig, als je regelmatig gaat benchen schiet ie omhoog dat weet ik zeker (mits je voldoende chocomel blijft drinken)

De focus lag ook even wat meer op de DL + Overhead met de strongman wedstrijden etc. Je hebt idd gelijk. De progressie "leek" ook slecht omdat ik de afgelopen maanden eindelijk de switch heb gemaakt van mn semi-narrow grip naar mn pinken op de ring grip. Ik zit qua krachtniveau met die wijdere grip nu ook pas sinds kort op het niveau van die wat smallere grip.

Ik begrijp al sowieso niet dat je sterker w met dergelijke kleine volumes .

Volume is overrated. Dat weet iedereen.

Laatst bewerkt:
Ik ga lekker nu ik meer volume pak, vooral op UB :p

33tgzdi.gif

Terug
Naar boven