Fitness Seller

Jesaja's - 5/3/1 log

130409 - Week 1 / Training 1

Military Press
8x20
5x40
1x60
5x67,5 (75%)
5x72,5 (80%)
6x77,5 (85%)

Military Press ( 5x10 @ 40-60% )
10x55 (60%)
10x45 (50%)
10x45 (50%)
10x40 (45%)
10x40 (45%)
-Hahaha, ****ing zwaar.

Band Pullaparts
2x20

-Omdat ik afgelopen zaterdag nog MP's heb gedaan viel het allemaal wat zwaarder dan normaal. De delt pump die ik had was however ongekend. Eenmalig even band pullaparts ipv chins omdat ik die mogelijkheid hier thuis niet had.

Waar staat dat?

Staat dat je mp zwaar viel, luie fl**ker.

• Topic Starter Topic Starter
Waar staat dat?

Staat dat je mp zwaar viel, luie fl**ker.

Ah, betrapt. Je hebt de 20 reply's op mn training niet allemaal gelezen!

Ik train normaal 9 van de 10x in de gym. Dus het maakt niet uit. Volgende keer doe ik wel gewoon rows als ik op zo'n dag weer thuis ben.. maar wilde mn onderrug even wat rust gunnen.

edit: Mn massive bf is natuurlijk ook een reden waarom zo'n ding niet gaat werken.

Qua assistance werk je beter zo:
week 1: 5x10 op 50% week 2: 5x10 55% week 3: 5x10 60%

Nouja uit zijn FAQ leid ik wel af dat Wendler niet veel geeft om assistance en hoe je ze doet.

Qua assistance werk je beter zo:
week 1: 5x10 op 50% week 2: 5x10 55% week 3: 5x10 60%

Nouja uit zijn FAQ leid ik wel af dat Wendler niet veel geeft om assistance en hoe je ze doet.

Daarom.

5x10x60% ga ik nooit redden vrees ik. Ik heb zo hard onderschat hoe zwaar die shit was na 1 werksetje :roflol: En eigenlijk zal het me een rotzorg zijn.. ik pomp die assistance gewoon zo heavy als mogelijk is op een dag.

Grappig, sprak vandaag nog iemand over deze routine.

Succes.

140409
deadlift
opwarmen
5x140
5x160
7x182.5

Touch 'n Go deads
10x110
10x110
10x110
10x110
10x110

abs
5x10xiets

-Oh man, wat een ellende.
-Ik schaam me bijna om de trainingen neer te zetten.. maar die 5 setjes van 10 hebben me serieus destroyed.

Laatst bewerkt:
Haha mooi werk, legendarische legende!

Je hebt me gemotiveerd om dit ook eens te gaan proberen. Heb voorheen altijd BB style getraind, maar dit ziet er interessant uit, omdat ik tijdens assistance work kan blijven pompen op m'n "normale" oefeningen.

Veel succes :thumb:

Haha, ik kan me inbeelden dat die 10 reppers op deadlift wel hard zijn :p

Het is maar 110.. ik schaamde me dood maar ik had het ****ing zwaar. Het scheelt ook wel dat ik normaal echt nooit zoveel reps doe op zware compounds.

Na het lezen van het e-book had ik eerder verwacht van jou dat je voor Assistance "I'm not doing Jack shit" zou volgen i.p.v. "Big but boring". :p

Hoe doe je die rep-outs op bvb deadlift? Bar blijven vasthouden of toch soms even uitblazen? Bij squat lijkt die grens nog moeilijker te trekken.

Oja en hoelang doe je ongeveer over een training? 45 minuten oid?

Hoe doe je die rep-outs op bvb deadlift? Bar blijven vasthouden of toch soms even uitblazen? Bij squat lijkt die grens nog moeilijker te trekken.

Oja en hoelang doe je ongeveer over een training? 45 minuten oid?

Welke grens? Wat zit je nou te kletsen.. je gaat gewoon door tot je niet meer kan.. zo moeilijk is dat niet? (Ik moet alleen even straps kopen.. want mn duimen houden er niet van om meer dan 3 reps te pullen). Ik blijf de bar iig niet vasthouden. Squats duurt de set zolang als die bar op mn rug ligt.

Welke grens? Wat zit je nou te kletsen.. je gaat gewoon door tot je niet meer kan.. zo moeilijk is dat niet? (Ik moet alleen even straps kopen.. want mn duimen houden er niet van om meer dan 3 reps te pullen). Ik blijf de bar iig niet vasthouden. Squats duurt de set zolang als die bar op mn rug ligt.

Ik las in de FAQ dat het niet de bedoeling is dat je echt breathing style gaat werken, de grens dus tussen breathing style en reppen met minder pauze tussen elke rep dus.

Oh Wimmos :(

Misschien wat static holds toevoegen aan je routine?

Of mag dat niet gezien je een vaste template volgt.

Ik ga geen static holds met de hook-grip doen.. ik ben geen mong**l. Die grip is gewoon niet bedoeld voor high-reps.. zo simpel is het.

Terug
Naar boven