MuscleMeat

Jesaja's - 5/3/1 log

Wat voor koekjes, transvetkoekjes? Netjes man!

• Topic Starter Topic Starter
De lekkerste koekjes ooit:

Roomboter Custard Cakejes van de c1000.

je bent een trendsetter zie ik net in het pl log gedeelte.

Ik ben overal waar ik kom een trendsetter.

Custardcakejes zijn goddelijk.

Als je makkelijk nog meer dan 6 reps met 80kg kon doen, dan zou er theoretisch toch zeker een 100kg MP in moeten zitten he?

Die 100 zit er 100% zeker in.. De enige reden waarom ik hem een paar weken geleden failde is omdat het en k*tdag was.

nice training man!

210409
deadlift
3x15 0
3x172.5
6x192.5
- ik hoef jullie denk ik niet te vertellen hoe genadeloos hard ik op die rep out ging!!!!!

cs rows 5x10
lat pulldown 5x10
seated rows 13x
leg raises 5x10

Hoe bevalt het schema je tot nu toe?

Heavy deadlift, beast.

Ik heb trouwens nog een goede tip voor je, aangezien je van lekkernijen houdt. Je moet van die milde roomyoghurt van de appie kopen. 700 kcal in 1 bak (smaak perzik/maracuja). En niet eens zo duur.

Je moet alleen NIET de walnoot/honing variant halen, ook al zitten daar 750 kcal in. Die is gewoon belachelijk goor.

Hoe bevalt het schema je tot nu toe?

Ik vind het erg leuk.

Dat is 6 reps ipv 3 zeker? Lekker!

Was ****ing easy. Had er minstens het dubbele kunnen doen denk ik. Maar dat vond ik iets te vermoeiend.. vanaf de volgende week ga ik proberen om echt serieuze rep-outs te gaan doen.

Heavy deadlift, beast.

Ik heb trouwens nog een goede tip voor je, aangezien je van lekkernijen houdt. Je moet van die milde roomyoghurt van de appie kopen. 700 kcal in 1 bak (smaak perzik/maracuja). En niet eens zo duur.

Je moet alleen NIET de walnoot/honing variant halen, ook al zitten daar 750 kcal in. Die is gewoon belachelijk goor.

Ik zal is even kijken als ik weer in de Appie ben.

Klinkt miss heel dom:D Maar heb jij gister getraint in koog a/d Zaan bij de wadde? Ik had is een foto van je hier gezien. en ik was gister trainen en zou toch zweren dat jij dat was. en nu zie ik toevallig ook dat je ongeveer de zelfde training als 'hij' gedaan heb ook?:D

Nee.

Misschien was het 50 cent.

Hey mag ik wat zeggen, was jij gister niet aan het trainen in godknowswelkboerengatmetdrieinwoners in die gym met alleen beesten want ik zag iemand met kroes haar best veel gewicht van de grond oprapen, en je weet iedereen die een kleurtje heeft is volgens mij Jesaja?

Als Jesaja sterft wordt hij net als Elvis nog decennia lang herkend bij hamburgertenten en de Kentucky Fried Chicken. Obviously.

Terug
Naar boven