AndroidHealthClinic

Jesaja's - 5/3/1 log

• Topic Starter Topic Starter
Jaja, het was een mooie reis tot nu toe.

Custardcakejes... Ze hebben ze niet meer bij AH. :(

Nee man, de custard cakejes van de Lidl rulen!
Nice and juicy.

Hele nette training!

Nee man, de custard cakejes van de Lidl rulen!
Nice and juicy.

Je bent slecht geinformeerd Cynthia.

Het draait allemaal om de Roomboter Custard Cakejes van de c1000. Dat is een feit. Maar je zit op dieet, en als je dan een keer een koekje mag eten proeft elk koekje waarschijnlijk als het beste koekje ooit, dus ik neem het je niet kwalijk. Maar dit is het PL hok, hier mogen we elke dag koekjes, en wij weten dus PRECIES welk koekje ECHT het lekkerst is.

Morgen wordt de jacht op de pomp hervat.

Laatst bewerkt:

Het draait allemaal om de Roomboter Custard Cakejes van de c1000. Dat is een feit. Maar je zit op dieet, en als je dan een keer een koekje mag eten proeft elk koekje waarschijnlijk als het beste koekje ooit, dus ik neem het je niet kwalijk.

:roflol:

Het draait allemaal om de Roomboter Custard Cakejes van de c1000. Dat is een feit. Maar je zit op dieet, en als je dan een keer een koekje mag eten proeft elk koekje waarschijnlijk als het beste koekje ooit, dus ik neem het je niet kwalijk. Maar dit is het PL hok, hier mogen we elke dag koekjes, en wij weten dus PRECIES welk koekje ECHT het lekkerst is.

Oke, voor deze ene keer zal ik buigen voor de koekjes-koning en mijn volgende lading custard cakejes halen bij de c1000.

AH-cakejes rulen! Maar ze zijn echt uit het assortiment geloof ik... Hoe kunnen ze dat nou doen??

Ok dames, jullie mogen je gesprekje voortzetten en mn "log" volspammen.. maar willen jullie niet constant het woord "rulen" gebruiken. Bedankt.

ik mis de bewerkte gijs fotos al een beetje na al dat gebabbel over cumtard koekjes

Ok dames, jullie mogen je gesprekje voortzetten en mn "log" volspammen.. maar willen jullie niet constant het woord "rulen" gebruiken. Bedankt.

Als je een wijf was geweest, was ik verliefd op je geworden:D

130609
Bsquat
10x95
8x112.5
6x120
4x127.5

Fsquat
5x85(per ongeluk 95 gedaan)
5x97,5(per ongeluk 107,5 gedaan)
5x97,5
5x97,5

Joe Rows
8x60
5x80
5x80
5x80

Dog Chins
2x8xbw

-Heet, heet, heet.
-Gayle Hatch squatprogramma gestart.

jij traint toch bij het USC? ben je nog bij die gewichthef wedstrijd geweest trouwens vorige week?

tijd voor een nieuw log?

Terug
Naar boven