- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee man, de custard cakejes van de Lidl rulen!
Nice and juicy.
Je bent slecht geinformeerd Cynthia.
Het draait allemaal om de Roomboter Custard Cakejes van de c1000. Dat is een feit. Maar je zit op dieet, en als je dan een keer een koekje mag eten proeft elk koekje waarschijnlijk als het beste koekje ooit, dus ik neem het je niet kwalijk.
Morgen wordt de jacht op de pomp hervat.

Het draait allemaal om de Roomboter Custard Cakejes van de c1000. Dat is een feit. Maar je zit op dieet, en als je dan een keer een koekje mag eten proeft elk koekje waarschijnlijk als het beste koekje ooit, dus ik neem het je niet kwalijk. Maar dit is het PL hok, hier mogen we elke dag koekjes, en wij weten dus PRECIES welk koekje ECHT het lekkerst is.

Oke, voor deze ene keer zal ik buigen voor de koekjes-koning en mijn volgende lading custard cakejes halen bij de c1000.
Echt??
) en de Lidl cakejes rulen nog steeds!
Ok dames, jullie mogen je gesprekje voortzetten en mn "log" volspammen.. maar willen jullie niet constant het woord "rulen" gebruiken. Bedankt.

Het draait allemaal om de Roomboter Custard Cakejes van de c1000. Dat is een feit. Maar je zit op dieet, en als je dan een keer een koekje mag eten proeft elk koekje waarschijnlijk als het beste koekje ooit, dus ik neem het je niet kwalijk. Maar dit is het PL hok, hier mogen we elke dag koekjes, en wij weten dus PRECIES welk koekje ECHT het lekkerst is.
Morgen wordt de jacht op de pomp hervat.
Ok dames, jullie mogen je gesprekje voortzetten en mn "log" volspammen.. maar willen jullie niet constant het woord "rulen" gebruiken. Bedankt.