- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jij traint toch bij het USC? ben je nog bij die gewichthef wedstrijd geweest trouwens vorige week?
check pagina 333 van g-men zen log.. Die niet voor niets zijn volume dumpt! En wonderen zullen geschieden!
Stuur dit bericht door naar 3 mensen. En er zullen 3 vroegtijdige ejaculaties volgen!
Ye, ik was geweest. Was niet zo heel speciaal. Ik heb eerlijk gezegd maar 1 lifter gezien die ik een beetje impressive vond. Voor de rest was het allemaal erg matig. Maar ik verwachtte er ook niet zo heel veel van.

Ik denk dat ik je gezien heb. Je was op een bepaald moment chocomelk aan het drinken
Ik vond het ook maar matig, ik ben na de snatch vertrokken. Ik zat achteraan volledig links.
maar goed dat ik niet gegaan ben danYe, ik was geweest. Was niet zo heel speciaal. Ik heb eerlijk gezegd maar 1 lifter gezien die ik een beetje impressive vond. Voor de rest was het allemaal erg matig. Maar ik verwachtte er ook niet zo heel veel van.