AndroidHealthClinic

Jesaja's - 5/3/1 log

Je bent weer lekker consistent bezig, Jay-to-the-esaja.

Nice.

Citaat:
In de Griekse oudheid was het getal drie het toppunt van volmaaktheid. ("omne trinium perfectum", elk drievoud is volmaakt.)
Het getal verschijnt herhaaldelijk in het Oude en Nieuwe Testament, als de symbolische voorstelling van de heilige Drie-eenheid.
Denk ook aan de drie wijzen uit het oosten.
In het Britse koninklijke wapen vinden we drie leeuwen en drie kruisen in het stadswapen van Amsterdam.
Ook roepen we drie keer hoera en kennen we een uitdrukking
"driemaal is scheepsrecht".
In een sprookje gebeuren dingen ook vaak drie keer.
Toen Petrus de derde keer zei dat hij Jezus niet kende,
kraaide de haan driemaal.
Jezus stond de derde dag na zijn dood op.
De drie staat symbool voor de drie dimensies.
De afbeelding de drie is de driehoek.

Ik probeer het m'n vrouw al jarenlang aan d'r verstand te brengen, dat "we" er best een chickie bij kunnen hebben, maar ze wilt er niet aan...
Misschien dat bovenstaande citaat me wat kan helpen! :roflol:

Check pagina 333 van G-men zen log.. die niet voor niets zijn volume dumpt! en wonderen zullen geschieden!

Stuur dit bericht door naar 3 mensen. En er zullen 3 vroegtijdige ejaculaties volgen!

msdv8o.gif

:roflol: lijpe shit ouwe

• Topic Starter Topic Starter
jij traint toch bij het USC? ben je nog bij die gewichthef wedstrijd geweest trouwens vorige week?

Ye, ik was geweest. Was niet zo heel speciaal. Ik heb eerlijk gezegd maar 1 lifter gezien die ik een beetje impressive vond. Voor de rest was het allemaal erg matig. Maar ik verwachtte er ook niet zo heel veel van.

Ye, ik was geweest. Was niet zo heel speciaal. Ik heb eerlijk gezegd maar 1 lifter gezien die ik een beetje impressive vond. Voor de rest was het allemaal erg matig. Maar ik verwachtte er ook niet zo heel veel van.

Ik denk dat ik je gezien heb. Je was op een bepaald moment chocomelk aan het drinken :D
Ik vond het ook maar matig, ik ben na de snatch vertrokken. Ik zat achteraan volledig links.

Ik denk dat ik je gezien heb. Je was op een bepaald moment chocomelk aan het drinken :D
Ik vond het ook maar matig, ik ben na de snatch vertrokken. Ik zat achteraan volledig links.

Hehe klopt. Er waren ook niet echt hele sterke gasten. Alleen die buffe vrouw was nog een beetje impressive.

maar goed dat ik niet gegaan ben dan :D

Epic waste of time idd.

200609
Squat
3x60
3x80
2x100
2x120
2x140
3x160 (vrij easy, maar geen spotter)

Chins
10x
8x

-Laatste gaye training.. vanaf morgen gaan we er weer vol tegenaan!!!

we kunnen niet wachten tot het morgen is!

Mooie homotraining, succes vandaag!

Ik bedoelde dag ik dinsdag weer keihard aan de bak ging!!!

210609
Close Grip 2 Board
5x60
5x80
3x100
3x110
3x120
5x100

Ultra Wides
3x8

Extensions
3x8

Plate Raises
3x8

Rear Delt Rows
3x8

-Goed gepompt.

verledentijdtegenwoordigetijdnooitgeentijdverledentijd.

Voor mij is het elke dag dinsdag.

230609

Brrrrrrr..

Het ijzer > Jesaja

Volume?

Je drijft die "volume is overrated" ideologie wel heel ver nu.

Terug
Naar boven