Fitness Seller

Jesaja's - 5/3/1 log

• Topic Starter Topic Starter
Goddomme ik wist dat ik die ging krijgen he.

102_3798.jpg

Photoshop.

Het is ook logisch. Als Gijs 100kg weegt.. die steen is minstens 5x zo klein als gijs. Dan kan die nooit 80kg wegen, eerder 20.

het zou toch best kunnen hoor... als je goed kijkt dan zie je dat het eigenlijk een komeet is die uit de lucht komt vallen. gijs word op deze foto eigenlijk gecrushed, dit is slechts het moment waarop hij em dacht tegen te houden

feowbc.jpg

Whahahahahaahaa

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

het zou toch best kunnen hoor... als je goed kijkt dan zie je dat het eigenlijk een komeet is die uit de lucht komt vallen. gijs word op deze foto eigenlijk gecrushed, dit is slechts het moment waarop hij em dacht tegen te houden

Dacht?

Jij onderschat de beste man. Hij wilde niet dat zijn dagje in het water zou vallen door een neervallende meteoriet. Dus hij moest zijn ware identiteit tonen, maar hij hield die steen wel tegen uiteraard.

8x4wsy.jpg

damn, dat was dan waarschijnlijk toen ik binnen die burger zat te nassen

op de foto zie je trouwens ook wel heel goed dat zen taille alleen zo smal is omdat er 2 autos tegen parkeren

karma voor degene die deze foto van gijs in een achtbaan photoshopped, wel tijdens een afdaling offcourse (met die handjes in de lucht)

omg wat een heldenfoto ik ga stuk hier

Whahahaha :roflol:

:roflol:

Haha het wordt steeds gekker. Maar ik heb gemerkt dat chocomel een probaat middel is tegen kryptonite.

:roflol:!!!!

Hahaha, goeie boel hier.

Terug
Naar boven