Fitness Seller

Jesaja's - 5/3/1 log

Dus exit voor 5/3/1? :\

Wat zijn hatchsquats?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Anderhalve cycle.. (6 weken ong.)

Al zondigde ik qua assistance al na 2 weken.. en na 4 weken in de deload week heb ik al gemaxt op een shitload aan oefeningen. Het is een routine voor de kapotte oude mannen onder ons.. een jonge god zoals ik heeft meer excitement nodig.

140609
Close Grip Bench
8xbar
8x40
8x70
8x80
8x90
8x100

BB Floor Extensions
6x20
6x30
6x40
5x50
6x30
6x30
6x30

BB Front Raise
10x20
10x30
10x30

BB Curls
5x20
5x30
5x40
5x50
5x40

-Goed gepompt.

160609
BSq
10x95
8x105
8x112,5
8x120

Fsq
5x85
5x90
5x97.5
5x97.5

Dog Chins
6xhigh rep
-Ultra lat pomp

-Okidoki

Ben zo benieuwd naar die dog chins maar kan het clipje niet bekijken.. kan je het omschrijven? Of kan ik via ip block dat clipje bekijken oid?

Waarom doe je maar 3 oefeningen per training met zon crack volume?

Ben zo benieuwd naar die dog chins maar kan het clipje niet bekijken.. kan je het omschrijven? Of kan ik via ip block dat clipje bekijken oid?

Gewoon gaylord chins met je benen op een bankje. Maar waar je bij fat man chin-ups meer in een soort van inverted row positie hangt blijf je hier relatief recht waardoor het meer op een chin-up lijkt. Strictly for the weak fat guy.

Waarom doe je maar 3 oefeningen per training met zon crack volume?

Robberts Tripple.

Gewoon gaylord chins met je benen op een bankje. Maar waar je bij fat man chin-ups meer in een soort van inverted row positie hangt blijf je hier relatief recht waardoor het meer op een chin-up lijkt. Strictly for the weak fat guy.

Waarom stellen mensen altijd dezelfde vragen over mn volume terwijl ze al weten wat het antwoord is?
"Volume is overrated"
Zou ik eens een gifje of zo van moeten maken.

Je disst nu Roberts Tripple zonder uit te leggen wat het nu wel is?

Maar nee ik weet niet wat de reden is voor een laag volume?

In de Griekse oudheid was het getal drie het toppunt van volmaaktheid. ("omne trinium perfectum", elk drievoud is volmaakt.)
Het getal verschijnt herhaaldelijk in het Oude en Nieuwe Testament, als de symbolische voorstelling van de heilige Drie-eenheid.
Denk ook aan de drie wijzen uit het oosten.
In het Britse koninklijke wapen vinden we drie leeuwen en drie kruisen in het stadswapen van Amsterdam.
Ook roepen we drie keer hoera en kennen we een uitdrukking
"driemaal is scheepsrecht".
In een sprookje gebeuren dingen ook vaak drie keer.
Toen Petrus de derde keer zei dat hij Jezus niet kende,
kraaide de haan driemaal.
Jezus stond de derde dag na zijn dood op.
De drie staat symbool voor de drie dimensies.
De afbeelding de drie is de driehoek.

...

Present!

Terug
Naar boven