johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is in ieder geval genoeg haat, daar kan het niet aan liggen!
@ Tjok: dus je zou op een lightdag (met kracht/herstel als doel), singles moeten draaien met +- 70 á 80%, en niet bijv 8jes pompen met 60 á 70%?
Één man kan niet alle wijsheid in pacht hebben Leonard. Wat jij zei ging meer over explosiviteit en ging richting de 50% met 3-5 reps toch? Jij niet, ik wel. Een klassieke vorm van een baas boven baas situatie.
En het was 2-3 reps met 50-70%
Daarnaast is explosiviteit een onderdeel van het overkoepelend begrip kracht.
Ik probeer een beetje in kaart te krijgen op hoeveel (correcte) manieren een light training uitgevoerd kan worden (net zoals heavy), en welke voor mij het beste werkt.
(het is klassiek geval btw)Beetje jammer van deze interpretatie van mijn welbedoelde adviezen, jesaja!Ik zie dat Tjok zijn lastercampagne begonnen is!!!!!
Light is gewoon niet all out met medium volume. Jesaja is gewoon bang van de gewichten en mist de groove om lekker te kunnen squaten. Veel singles op idd 80-85% ofzo zorgen er wel weer voor dat ie terugkomt.Er is in ieder geval genoeg haat, daar kan het niet aan liggen!
@ Tjok: dus je zou op een lightdag (met kracht/herstel als doel), singles moeten draaien met +- 70 á 80%, en niet bijv 8jes pompen met 60 á 70%?
Hij moet i.i.g. lichter zijn dan je heavy training en je kan best ook reps maken als je dat liever wil. Jesaja is alleen lui en daarom zijn singles of doubles denk ik gepaster voor hem alleen moet ie ze dan wel op hogere percentages van z'n 1rm gaan doen.Één man kan niet alle wijsheid in pacht hebben Leonard. Wat jij zei ging meer over explosiviteit en ging richting de 50% met 3-5 reps toch?
Ik probeer een beetje in kaart te krijgen op hoeveel (correcte) manieren een light training uitgevoerd kan worden (net zoals heavy), en welke voor mij het beste werkt.