Fitness Seller

Jesaja's comeback log

Er is in ieder geval genoeg haat, daar kan het niet aan liggen!

@ Tjok: dus je zou op een lightdag (met kracht/herstel als doel), singles moeten draaien met +- 70 á 80%, en niet bijv 8jes pompen met 60 á 70%?

Heb ik toch allang gezegd man :rolleyes:

Één man kan niet alle wijsheid in pacht hebben Leonard. Wat jij zei ging meer over explosiviteit en ging richting de 50% met 3-5 reps toch?

Ik probeer een beetje in kaart te krijgen op hoeveel (correcte) manieren een light training uitgevoerd kan worden (net zoals heavy), en welke voor mij het beste werkt.

@ Tjok: dus je zou op een lightdag (met kracht/herstel als doel), singles moeten draaien met +- 70 á 80%, en niet bijv 8jes pompen met 60 á 70%?

Een light dag komt er gewoon op neer dat je enkele reps in de tank houdt, niet all out gaan.

Één man kan niet alle wijsheid in pacht hebben Leonard. Wat jij zei ging meer over explosiviteit en ging richting de 50% met 3-5 reps toch? Jij niet, ik wel. Een klassieke vorm van een baas boven baas situatie.

En het was 2-3 reps met 50-70% ;)

Daarnaast is explosiviteit een onderdeel van het overkoepelend begrip kracht.

Ik probeer een beetje in kaart te krijgen op hoeveel (correcte) manieren een light training uitgevoerd kan worden (net zoals heavy), en welke voor mij het beste werkt.

bla

Hahah! beter goed gestolen dan slecht verzonnen eah:D (het is klassiek geval btw)

En kijk, dat is alweer een andere manier dan Wim en Tjokkerd het hier uitleggen. Ik geloof dat het werkt maar ik ben nieuw in de light dagen zegmaar dus ben gewoon benieuwd.

Edit: Spammerdespam spam..

Laatst bewerkt:
Inderdaad :D

Ik zie dat Tjok zijn lastercampagne begonnen is!!!!!
Beetje jammer van deze interpretatie van mijn welbedoelde adviezen, jesaja!

Light is gewoon niet all out met medium volume. Jesaja is gewoon bang van de gewichten en mist de groove om lekker te kunnen squaten. Veel singles op idd 80-85% ofzo zorgen er wel weer voor dat ie terugkomt.

Één man kan niet alle wijsheid in pacht hebben Leonard. Wat jij zei ging meer over explosiviteit en ging richting de 50% met 3-5 reps toch?

Hij moet i.i.g. lichter zijn dan je heavy training en je kan best ook reps maken als je dat liever wil. Jesaja is alleen lui en daarom zijn singles of doubles denk ik gepaster voor hem alleen moet ie ze dan wel op hogere percentages van z'n 1rm gaan doen.

• Topic Starter Topic Starter
net
incline bench
10x90 (+3 reps, booom)
6x100 (+3 reps, booom)

shoulder press machine
2xhigh repx80

cable flyes
14x
11x

floor press
11x100
11x100

side delts
2xhigh rep

triceps pulldown
2x20

- Net opgezocht, die 6x100 waren 3 reps meer dan mn alltime pr op de incline bench.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Net
box sq
5x100
3x120
3x130
2x3x140

dl
6x60
6x80
2x6x100