Fitness Seller

Jesaja's comeback log

Al nieuwe oordopjes gekocht? Anders wordt het niks vanavond natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
net
sq
8x3x127.5

rdl
3x8x110

v handle pulldown
5 of 6 sets x 8-5 x 80

preacher curls
2xpompx40

calf raises
2xhigh rep

face pulls
2xhigh rep

Ik zit nou al een tijdje je log te checken, maar heb je de kracht in je LB gewoon niet of is het meer mentaal?

De kracht is mn LB ben ik een jaar geleden kwijtgeraakt en die is nooit meer terug gekomen.

Ten tijde van toen je ook baggy pants bent gaan dragen. Dit is mentaal de druppel geweest. Toen je je quads niet meer tegen je broek voelde schuren bij iedere stap heb je je geestelijk verbeeld dat een goede squat er dus ook niet meer inzit.

Skinnyjeans werden baggyjeans. Het is dezelfde broek Gijs, het zijn alleen niet meer dezelfde benen.

Waren het eerst ook boomstammen? Ik bedoel zijn ze evenredig met de rest gekrompen in je aids-periode of zijn ze qua omvang veel minder dan voorheen.

Maar hoe gay het ook is..

8x3x127,5 was gewoon 80% van 160.. dat is wat ik nu squat, en meer kan ik er ook niet van maken. Dat is dus gewoon een goede training, en jullie kunnen allemaal mn reet kussen!!!!!!!!!!!

Waren het eerst ook boomstammen? Ik bedoel zijn ze evenredig met de rest gekrompen in je aids-periode of zijn ze qua omvang veel minder dan voorheen.

Ik kon in de aids periode nog altijd wel 120-130 benchen ipv 140. Mn squat kelderde however wel van 190 -> 150.. en mn deads van 250 naar 200-210. Dat beantwoord je vraag denk ik wel. Gelukkig heb ik geen zelfrespect, anders zou ik nog rustig aan doen omdat ik bijna mn squatpr bench.

Laatst bewerkt:
Zoow je presses gaan hard man,wanneer komt king frontsquat weer terug?!

Ik heb iets gehoord in de wandelgangen van het USC over een nieuwe, epic routine die een Routine Revolutie binnen DBB, Nederland en daarna over de wereld gaat veroorzaken. Ik wacht nog op bevestiging maar mijn bron verwees naar dit log..

net
incline pinkies
5x100
4x100

db ohp seated
2x7x34

floor press
2x6x110

cable flyes
2x6

side raise achtige machine
2xpomp

is je UB nog wel net zo buff?

@ Johan: zelfde gerucht heb ik vernomen! Ik wacht met spanning af naar de anabolic routine. Next level shit!!!

De geruchten nemen toe: het zou de routine-wereld op zijn grondvesten doen schudden, een ieder persoon die zich waagt aan deze routine zal in een instant 10 kilo in spiermassa aankomen, 6,5% in vet dalen en een recente wetenschappelijke studie toont aan dat de affectie van het tegenovergestelde geslacht met 75% altijd toeneemt.

net
cgbp
2x135
10x100 (paused)

incline pinkies
8x80
6x85
8x80

Bent over rows
8x80
8x80
8x80

face pulls
15x30
15x40
15x50

db curls
6x18
6x20
6x22
4x24

Nette cgbp's.

En waarom in godsnaam facepulls, nadat ik ze had aangeraden en jij ze met de grond gelijk had gemaakt?

Jij raadde ze aan als main back exercise.. het is een toetje oefening.

Ohw nee zeker niet als hoofdoefening. Merely assist

Terug
Naar boven