AndroidHealthClinic

[LOG] Naga's UB/LB log 2006[LOG]

• Topic Starter Topic Starter
wil het wel een keer proberen maar is dit een iso of compound lijkt me iso
en dit is toch alleen voor je onder rug of belast je er nog meer andere spieren mee

master thanks kerel karma voor jou dus voor de hams en de onderrug als ik weer een ander schema wil ga ik deze zeker effe beoefenen

trouwens je training ziet er ook goed uit lekkah lekkah

Goeie training, misschien tikkeltje teveel borstvolume.

Veel borst ja, maar goede training, goed dat het weer lekker gaat

Zelda zei:
Goeie training, misschien tikkeltje teveel borstvolume.

Zo voelde het ook gisteren. Maar ik denk dat het deels ook wennen is aan uberhaupt het hoge volume van de trainingen. Maar het is aan de hoge kant ja. Zal denk ik als "anzelf"volgende week een aantal setjes minder doen.

HJet zou mij niet verbasen als ik (en mijn trainingsmaatje) na twee weken al een deload gaan doen. Komt ook aardig uit met mijn geplande skivakantie 28 januari. een weekje deload en dan een weekje vakantie.

Wat vinden jullie?

Ik zou mn deload weekje tijdens de vakantie doen

Maar ik ben juist bang dat door de actieve deload, te vervangen door passief herstel de gains zullen verminderen....of is dat onterecht?

help help wat is deload

Naga zei:
Maar ik ben juist bang dat door de actieve deload, te vervangen door passief herstel de gains zullen verminderen....of is dat onterecht?
Denk dat dit wel meevalt

@jimi: als je met ub/lb traint train je alles 2x per week. Met een hoog volume en na 3-5 weken moet je een deload weekje(volume of intensiteit verlagen) inlassen, zodat je niet overtraint.

Naga, goed bezig man, zie dat je weer helemaal back in business bent.

Deze keer het kantoor leven geen invloed meer geven op je training, gewoon hardcore blijven doorgaan, stoppen is geen optie meer.

Trainze !

18fitie zei:
Denk dat dit wel meevalt

@jimi: als je met ub/lb traint train je alles 2x per week. Met een hoog volume en na 3-5 weken moet je een deload weekje(volume of intensiteit verlagen) inlassen, zodat je niet overtraint.
thanks bro weer iets geleerd

Ja......sorry hoor jongens. Nu blijkt maar weer dat zo'n logje eigenlijk niets voor mij is. Ben er niet strikt genoeg in. Maar ik kom er nu ook wel achter hoe handig het is. Mijn laatste training die ik hier heb opgeschreven is van 9 januari. Dus nu al 10 dagen niets geschreven. En in die tijd maar 2x gertaind. Dat was ik me niet bewust. Dat vergeet je dus gewoon. Dus zo de update van de twee afgelopen trainingen.

Het schema bevalt me enorm goed. Ik groei behoorlijk zo lijkt het. Maar het visuele effect zal voornamelijk komen door een goede pomp over het hele lichaam. Ik stond gisteravond op de weegschaal::eek: :eek: :eek: 90KG!!! Ik heb echt nog nooit in mijn leven 90 kg gewogen. Dat kan haast niet anders dan een heleboel vet zijn, maar eerlijk gezegd zie ik het niet echt. Ben niet echt vetter dan normaal. Maar normaal weeg ik rond de 83 kg.
Dus kan eigenlijk niet anders. Nou ja, ik eet er ook lekker op los. Ben ook gestopt met roken sinds 1 januari, dus dat zal het ook wel zijn.

De trainingen komen later vandaag.

Laters!

The powerrrrrr of ub/lb! :cool:

Ondanks alle goede voornemens en bemoedigende woorden van jullie (thx guys!:cool: ) is het UB/LB avontuur toch weer een stille dood gestorven.
Waarom? Ik weet het echt niet. Beetje slap vind ik het wel, maar goed.

Sinds de laatste post wel blijven trainen (1x per week gemiddeld), maar niet van harte. Nu de laatse maand weer 3x per week (alle spiergroepen 1x per week minimaal). Motivatieverhaal blijft krakkemikkig. Maar aan de andere kant zie ik mezelf in de spiegel en weet dat ik in geen jaren zo klein ben geweest en tevens nog nooit zo zwaar (vervelende combi...:mad: ).

Kortom: ik ben er nog lang niet en als ik zo door ga kom ik er voorlopig ook niet.

Vond het wat raar om deze thread zo in het niets te laten eindigen, dus vandaar deze afsluitende post.

Wel plannen, maar echt nieuw zijn ze niet.

Ik hou nu heel streng vast aan de drie sessies per week. Ik hoop door de regelmaat weer een beetje in de routine te komen. Ook eet ik weer 'normaal': dwz alle Ben & Jerry, roseetjes en hamburgers zijn het raam uit. Geen suiker, frisdrank of vettigheid meer. Verder probeer ik mijn conditie weer op peil te brengen dmv wat cardio. Maar de frequentie van cardio mag echt wel wat omhoog evenals de intensiteit.

Heb het idee dat ik nu op een kruispunt sta
1) of ik laat het allemaal zitten en wordt het soort dikbuikige kantoorpikkie waar ik altijd een hekel aan heb gehad en waarvan ik er vele zie rondlopen op mijn werk.
2) of ik blijf trouw aan mijn altijd sportieve levensT (die uiteindelijk het beste bij mij past) en werk me weer terug naar het niveau wat ik een paar jaar geleden had 'and beyond!'

Ik opteer voor scenario 2, maar dan moet ik wel ECHT aan de bak, en dat is nu ook niet zo. Dat is dus nog steeds het eerste doel.

Nee, gewoon heel standaard 3 dagen split, sessies van ongeveer een uur.
borst-tri/rug-bi/benen-sch. Liefst zou ik er een 4 dagen split van maken zodat ik benen apart kan trainen, maar drie is haalbaarder nu. Dus maar even zo.
Cardio: ik wil nog steeds elke ochtend gaan hardlopen, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd.

ow...wacht ff...ik snap wat je bedoelt. Kwestie van front en side schouders naar dag 1, en back naar dag 2. dan benen alleen trainen op de middelste dag.

Ja ! Goed plan.!

Terug
Naar boven