- Waardering
- 0
jimi zei:lijkt net op de hyperextension maar dan staan met een touw wel maf had dit nog nooit eerder gezien weer wat geleerd
Echt een aanrader deze oefening. Brand lekker....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jimi zei:lijkt net op de hyperextension maar dan staan met een touw wel maf had dit nog nooit eerder gezien weer wat geleerd

jimi zei:wil het wel een keer proberen maar is dit een iso of compound lijkt me iso
en dit is toch alleen voor je onder rug of belast je er nog meer andere spieren mee
Zelda zei:Goeie training, misschien tikkeltje teveel borstvolume.
Denk dat dit wel meevaltNaga zei:Maar ik ben juist bang dat door de actieve deload, te vervangen door passief herstel de gains zullen verminderen....of is dat onterecht?
thanks bro weer iets geleerd18fitie zei:Denk dat dit wel meevalt
@jimi: als je met ub/lb traint train je alles 2x per week. Met een hoog volume en na 3-5 weken moet je een deload weekje(volume of intensiteit verlagen) inlassen, zodat je niet overtraint.
90KG!!! Ik heb echt nog nooit in mijn leven 90 kg gewogen. Dat kan haast niet anders dan een heleboel vet zijn, maar eerlijk gezegd zie ik het niet echt. Ben niet echt vetter dan normaal. Maar normaal weeg ik rond de 83 kg.
) is het UB/LB avontuur toch weer een stille dood gestorven.
).