- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo het zit er weer op! Ik heb heerlijk gecheat gisteren en ook vandaag kijk ik nog even nergens naar
Als XXL de wedstrijdfoto's plaatst kunnen jullie zien hoe ik het het heb gedaan..
Goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de B-status heb![]()
En de foto's die door de fotograaf zijn gemaakt zal ik ook nog plaatsen zodra ik die heb! Duurt een weekje of twee.
Zo het zit er weer op! Ik heb heerlijk gecheat gisteren en ook vandaag kijk ik nog even nergens naar
Als XXL de wedstrijdfoto's plaatst kunnen jullie zien hoe ik het het heb gedaan..
Goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de B-status heb![]()
En de foto's die door de fotograaf zijn gemaakt zal ik ook nog plaatsen zodra ik die heb! Duurt een weekje of twee.
Hej jef, lekker genoten van de wedstrijd en cheat hoop ik? Mooi man b-status. Benieuwd naar de pics.
Gefeliciteerd kerel, echt klasse!! Ben benieuwd naar de pics, nu weer back on track en voorbereiden op de volgende of nog even genieten?
Binnenkort maar eens een training samen plannen?
Ik ga vanaf morgen weer diëten, maar eerst afstuderen en wat andere
Fysiek ziet er netjes uit
Ben benieuwd naar de rest van de pics![]()
Ik vind je niet tussen de lijst
Maar ik lees dat je nu B-status hebt dus zal alles wel goed gegaan zijn![]()
Bij de Junioren Bodybuilding, vierde klasse van boven, sta ik.

Mercikes!
Niveau bij de junioren was wel dik in orde
Je hebt een goed stel benen! Nu lekker verder bouwen en het komt wel in orde![]()
Jury was er ook van onder de indruk.je rug is nu wel lekker dik man sow springt er goed uit.

Netjes man.
Lat spread knalt er echt uit, zowel je rug als benen![]()

Ik volg niet het exacte schema van Raar dat je lat spread er wel uit knalt en me BDB juist wat minder oogt.
Succes met Y3T

Succes met Y3T! Vind dat een interessante manier van trainen, wil het zelf ook gaan proberen..