MuscleMeat

Jfryy: under construction with Y3T'.

Probeer bij je BDB pose je rug iets verder open te zetten idem voor de lat spread.

5% is moeilijk te bepalen via gsm pics en ieder coach meet anders en/of heeft een andere "pak".

Probeer, hoe moeilijk dat soms kan zijn, te genieten van je wedstrijd want het is over voor je het weet.

Maar je ziet er klaar uit en met het water eruit + iets harder ga je goed staan ;)

• Topic Starter Topic Starter
Echt huge schouders inderdaad! Ben benieuwd hoe je over pakweg 2 weken erbij staat :cool:

ben benieuwd hoe dit gaat vorderen, denk dat we allen verast worden door het resultaat.

Dankjewel allemaal! Ik houd jullie op de hoogte de komende twee weken :)

Probeer bij je BDB pose je rug iets verder open te zetten idem voor de lat spread.

5% is moeilijk te bepalen via gsm pics en ieder coach meet anders en/of heeft een andere "pak".

Probeer, hoe moeilijk dat soms kan zijn, te genieten van je wedstrijd want het is over voor je het weet.

Maar je ziet er klaar uit en met het water eruit + iets harder ga je goed staan ;)

Thanks voor de tips! De dag van de wedstrijd zelf kan ik zeker genieten, althans de vorige keer wel.
Komt helemaal goed :)

Vanaf gisteren begonnen met vocht afdrijven. Neem nu dagelijks 4 tabs h20 van Starlabs.
Ben benieuwd hoe mijn lichaam de komende gaat reageren.

Gisteren in de avond schouders en triceps gedaan!

Schouders
Cable side raises
15x10
15x15
14x20

Seated dumbbell side raises ss front raises
3x15x10 - 3x15x10

Machine rear lateral
15x25
15x35
2x10x40

Shoulder press (plate loaded)
12x40
12x50
8x60
Dropset: 8x60 - 5x50 - 8x40

Barbell shrugs
12x70
12x90
12x110

Triceps
Rope pushdown
15x20
15x30
15x40
15x50

Dumbbell skullcrushers
3x12x13

Reverse grip pushdown
3x12x20

Shape gisteren in de avond na schouders en carbs:
vqh3tl.jpg

Vanavond rug :)

Ik krijg wel eens complimenten over mijn schouders, maar jezus die van jou zijn pas echt bruut :eek:
Goede shape ook!

Ik krijg wel eens complimenten over mijn schouders, maar jezus die van jou zijn pas echt bruut :eek:
Goede shape ook!

Dankje!! :D

Het is hier een tijdje rustig geweest, maar bij deze weer een update! Laatste week van de voorbereiding
is nu in gegaan. Vanaf vandaag tot en met donderdag depleten, en dan vrijdag en zaterdag laden.
Vandaag en morgen train ik upperbody: zo zwaar mogelijk, veel reps (12-20, dropsets etc.) en weinig rust.
Iedere ochtend 60 min cardio op lege maag en voor het slapen nogmaals 60 minuten. Het is de bedoeling dat ik donderdag in de avond compleet leeg ben (dan zie ik mijn coach weer).

Afgelopen zaterdag nog even een foto gemaakt van de beentjes:

8shg.jpg

Goeie benen, hoeveel kilo ben je al kwijt?

goeie legs nice.

Gisteren weer bij mijn coach geweest. Vanaf vandaag ben ik gestart met koolhydraten laden en ik had toegezegd om met jullie te delen hoe ik dit doe, dus bij deze :)

Vrijdag
08:00 70 gr bambix + 40 gr whey
10:00 75 gr rijst + 125 gr kipfilet
12:00 75 gr rijst + 125 gr kipfilet + appel
14:00 75 gr rijst + 125 gr kipfilet
17:00 75 gr rijst + 125 gr kipfilet + appel
20:00 6 rijstwafels + 40 gr jam (zonnefruit)
22:00 50 gr bambix + 40 gr caseïne.
Verder drink ik vandaag 8 liter water.

Zaterdag:
08:00 70 gr bambix + 40 gr whey
10:00 75 gr rijst + 125 gr kipfilet
12:00 75 gr rijst + 125 gr kipfilet + appel
14:00 75 gr rijst + 125 gr kipfilet
17:00 6 rijstwafels + 40 gr jam (zonnefruit) en kipfilet
20:00 halve pizza
22:00 halve pizza
Ook dan 8 liter water, maar dit moet ik om 17:00 op hebben. Na de maaltijd van 17:00 drink ik niets meer.

Zondag laad ik afhankelijk van hoe ik erbij sta.
Ik heb in ieder geval bij me:
4x80 gr rijst + appel/rozijnen
rijstwafels
zonnefruit, nutella en pindakaas
Afhankelijk van hoe ik reageer: voor/na prejudging een frietje en hamburger.
1 uur voordat ik het podium op ga eet ik rijstwafels met nutella en een handjevol chips.
En zo min mogelijk water drinken..

Gisteren ook nog even een foto gemaakt. Hier was ik volledig depleted: geen carbs, geen vet en geen pomp. Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam de komende dagen op de voeding gaat reageren :)

ac5sb6.jpg

Komt zeker in orde met het laden. Ziet er goed uit.

Foto genomen in een belgische Gym?

Welke pizza ga je nemen?

Veel succes deze laatste loodjes!

Geniet ervan!

Jazeker, pizza met Tomatensaus, pepperoni, ham, gehakt, paprika,ui
mozzarella en dan een Large. Sebiet gaan trainen en de pomp gaat lekker zijn hahaha.

En smaakt de rijst nog goed af? ( slecht karakter :D )

Succes jeff. Almost there

Succes man!

Altijd spannend om te wachten op pics en verslag :)

Zal wel vette cheat worden vanavond :D

Zo het zit er weer op! Ik heb heerlijk gecheat gisteren en ook vandaag kijk ik nog even nergens naar :D
Als XXL de wedstrijdfoto's plaatst kunnen jullie zien hoe ik het het heb gedaan..

Goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de B-status heb :)
En de foto's die door de fotograaf zijn gemaakt zal ik ook nog plaatsen zodra ik die heb! Duurt een weekje of twee.

Terug
Naar boven