XXL Nutrition

MoneyQ's log

Mooie training!

Als je last krijg van je polsen met de squat hou je de stang waarschijnlijk ook echt vast.
Deze rust dan deels op je armen
In principe moet de stang op je rug liggen en gebruik je je handen (thumbless grip) om de stang tegen je aan te duwen.
Polsen dan in een neutrale houding.

Sterke training!

Dat ken ik wel.. een oefening overslaan van ach volgende keer want.... en dan aan het eind toch denken van doe hem toch maar even. :D

• Topic Starter Topic Starter
Mooi die cardio na dat legwork :D hoe bevalt het nieuwe schema?
Ja, die cardio na is wel echt even... ik weet niet, dat ik daarna wel denk "dat heb ik toch mooi maar gedaan, gelukkig ben ik niet dood en voelt het alleen zo." Het nieuwe schema... ik vind de SLDL echt niets, doe liever een normale, vele squats zijn ook niet zo tof (maar ach, kan ik oefenen hè). Nieuwe schema is te doen maar vond oude denk ik wel wat leuker... ;)

Mooie training!

Als je last krijg van je polsen met de squat hou je de stang waarschijnlijk ook echt vast.
Deze rust dan deels op je armen
In principe moet de stang op je rug liggen en gebruik je je handen (thumbless grip) om de stang tegen je aan te duwen.
Polsen dan in een neutrale houding.

Goede tip, Rob! Ik zat er toevallig over te denken gisteren, laatst bij die squat clinic zag ik Jorrit ook de stang "thumbless" vasthouden. Ik zal het de volgende keer eens proberen in ieder geval!

Sterke training!

Dat ken ik wel.. een oefening overslaan van ach volgende keer want.... en dan aan het eind toch denken van doe hem toch maar even. :D
Hahahah, ja toch! :D Of als ik bijv. vier setjes moest en de tel kwijtraak en dan twijfel of het nu drie of vier is... toch nog eentje extra doen, want liever meer dan te weinig. :D

Oké, nog een vraagje... Chalk. Ik wil dat misschien dus aanschaffen. Waarschijnlijk ga ik bij MyProtein kijken maar iemand tips, aanraders, wat werkt goed?

En waren jullie allen op gewacht hebben... :clap::clap::clap:

foto 1-1.JPG

Zoiets hebben wij ook staan, gebruik het zelf wel nooit

Jep, het is meer als een trap. :D

Vandaag - vandaag heb ik 45 minuten cardio gedaan. Het waren de mooiste 45 minuten van mijn leven.

Vandaag heb ik amper het idee wat gedaan te hebben, misschien omdat ik zo moest haasten of omdat ik er niet van ga zweten en no sweat = no... whatevs. Gisteren had ik een event van Adidas en 200 BW squats in volle vaart gedaan (naast nog wat meer oef), dat voel ik nu goed in m'n benen. Hopelijk is dat morgen weer weg want dan staan er natuurlijk weer een hoop squats en lunges en whatnots op het programma.

Set 1

Triceps skullcrusher
4 x 9 x 17.5 (20 doet echt pijn in m'n elleboog, bleh)

Seated row
4 x 9 x 43.5

Db CP
4 x 9 x 16

Set 2

Pulley triceps pushdown
3 x 9 x 43
9 x 36

Pulley upright row
9 x 43
3 x 9 x 50

Db seated SP
4 x 9 x 10

Extra
Lat raise
4 x 12 x 6

Front raise (db)
2 x 8 x 6

Pull down, small
2 x 8 x 47
2 x 8 x 40

Geen cardio want ik moest daarna werken en vanavond weer, het is wel goed voor vandaag. ;)

Workout van vandaag, check die ophogingen:

Back squat
9 x 50
9 x 52.5
9 x 55
9 x 57.5

SLDL
9 x 55
9 x 60
2 x 9 x 65

Bb split squat elevated
9 x 50
3 x 9 x 55

In plaats van de stang niet volledig vasthouden (een collega gaf aan dat dat niet per se beter werkt) heb ik 'm wat meer tegen me aangedrukt/omlaag gedrukt. Dat werkte wel enigszins; ik heb in ieder geval geen last gehad van m'n polsen

Bb lunge squat (nu dus ipv dumbbells)
9 x 50
2 x 9 x 45
9 x 40

Hamstring curl
4 x 9 x pin 12

Hip thrust
4 x 9 x 100

Extra
LP (hoog, dus voor de hamstrings)
12 x 70
12 x 80
12 x 90
12 x 100

LP, one-legged
3 x 8 x 30 (per been dus)

Cardio
Loopband
15 minuten totaal, eerste 10 minuten rond 12 km/u, daarna 5 minuten opgebouwd naar 14.5 km/u. Ging lekker.

Zonnebank is weer gemaakt dus 15 minuutjes zonnebank, woehoe!

Set 1
Db SP
9 x 10
3 x 9 x 12

Pulley upright row
4 x 9 x 50

Pulley triceps pushdown
9 x 43
3 x 9 x 36

Set 2
Of eigenlijk in superset
Db CP
9 x 16
9 x 18
2 x 9 x 16

Triceps skullcrusher
9 x 20 (blijf last hebben van m'n elleboog bij alles boven 17.5 blijkbaar)
3 x 9 x 17.5

Seated row
4 x 9 x 43.5

Extra
Pulldown
3 x 10 x 40

Decline BP
12 x 30
2 x 12 x 35

Machine CP (dropset)
8 x 42.5 en omlaag

Biceps curl