- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, die cardio na is wel echt even... ik weet niet, dat ik daarna wel denk "dat heb ik toch mooi maar gedaan, gelukkig ben ik niet dood en voelt het alleen zo." Het nieuwe schema... ik vind de SLDL echt niets, doe liever een normale, vele squats zijn ook niet zo tof (maar ach, kan ik oefenen hè). Nieuwe schema is te doen maar vond oude denk ik wel wat leuker...Mooi die cardio na dat legworkhoe bevalt het nieuwe schema?

Mooie training!
Als je last krijg van je polsen met de squat hou je de stang waarschijnlijk ook echt vast.
Deze rust dan deels op je armen
In principe moet de stang op je rug liggen en gebruik je je handen (thumbless grip) om de stang tegen je aan te duwen.
Polsen dan in een neutrale houding.
Hahahah, ja toch!Sterke training!
Dat ken ik wel.. een oefening overslaan van ach volgende keer want.... en dan aan het eind toch denken van doe hem toch maar even.![]()
Of als ik bijv. vier setjes moest en de tel kwijtraak en dan twijfel of het nu drie of vier is... toch nog eentje extra doen, want liever meer dan te weinig. 
Ik heb zelf een blokje aangekocht bij Sportfood http://www.sportfood.nl/magnesium-grip-chalk/Oké, nog een vraagje... Chalk. Ik wil dat misschien dus aanschaffen. Waarschijnlijk ga ik bij MyProtein kijken maar iemand tips, aanraders, wat werkt goed?
Verder geen ervaring met die van MpIk ook niet meer. Dat ding maakt ook echt een vreselijke herrie, alsof je staat te zagen. :')Zoiets hebben wij ook staan, gebruik het zelf wel nooit

Thanks, Rob! Hoe gaat het bij jou nu? In ieder geval wel goede fysieke progressie toch!
Gaat erg goed
Ben erg te spreken over zowel de fysieke als kracht progressie.