XXL Nutrition

Jfryy: under construction with Y3T'.

Ga je ons ook wat meer info geven over hoe je voeding eruit gaat zien de laatste week (en dan bedoel ik carbs/water drinken/geen zout etc.)

Gaat wel lekker verder man ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ga je ons ook wat meer info geven over hoe je voeding eruit gaat zien de laatste week (en dan bedoel ik carbs/water drinken/geen zout etc.)

Gaat wel lekker verder man ;)

Als jullie dat interessant vinden dan zal ik alles wat ik de laatste week doe hier loggen.
Ik kan in ieder geval al zeggen dat ik niet met zout ga laden.

Vanochtend bij mijn coach geweest! Woog 90,6 kg met een vp van 5,8.
Is een tegenvaller, aangezien ik had gehoopt onder de 5,5 te zitten. Maar ook dat hoort er af en toe bij.
Voeding is weer aangepast, nu 2 carbdagen (2300 kcal) gevolgd door 1 eiwitdag (2000 kcal).
Cardio ook omhoog, vanaf morgen 6x60 minuten op lege maag en verder nog steeds 4x15 roeien na het trainen.
Nog 3 weken volle bak knallen en dan komt het (hopelijk) helemaal goed!

Net ook nog even benen getraind:

Leg extensions
15x20
15x30
12x40
10x50

Lying leg curl
12x30
12x40
10x50

Seated leg curl
15x60
12x70
12x75

Lunges
12x20 (20 kg dumbbell per hand)
10x20

Leg press
12x180
12x200
10x240

Na het trainen nog 15 minuten HIIT op de fiets gedaan. 10 minuten cycles van 10 sec sprinten en 20 sec normaal tempo. Overige 5 minuten normaal tempo. Had na deze sessie een flinke pomp, behoorlijk wat
aders op mijn benen :cool:

Zoals beloofd ook nog wat foto's. Deze zijn in de afgelopen week gemaakt (benen foto's zijn niet van vandaag).

2hgxpb5.jpg

1at61.jpg

SPOILER].jpg

die benen nice maat, staat er goed bij, jammer van 5,8% maar alsnog zeer netjes, je hebt nog 3 weken.

die benen nice maat, staat er goed bij, jammer van 5,8% maar alsnog zeer netjes, je hebt nog 3 weken.

Dankjewel! Nog 3 weken alles geven en dan gaat het goed komen. Het moet goed komen :P
Als ik aan mijn vocht ga werken vanaf volgende week dan zal dat vp ook wel wat sneller zakken dan nu
het geval is.

Wow erg brute foto's man! Volgens mij mooi wat massa erbij t.o.v. vorige contest (foto's in OP)

Wow erg brute foto's man! Volgens mij mooi wat massa erbij t.o.v. vorige contest (foto's in OP)

Dankje wovano! Na de Enercup heb ik me vooral gericht op mijn rug (wijdte), en ik heb inderdaad ook het idee dat dit heeft geholpen! Ben benieuwd of dit op de wedstrijddag ook tot uiting komt.
Benen zijn vrij droog gebleven al die tijd, dus hopelijk krijg ik die over 3 weken een stuk harder
dan op de Enercup :D

Toch al mooie strepen op je benen!

Hoe word je vet gemeten? 3punts, 5 punts?

Gaat lkkr hie rman. Brute benen ook

Goede update man, ziet er goed uit!

Toch al mooie strepen op je benen!

Hoe word je vet gemeten? 3punts, 5 punts?

Dankje! Vet wordt gemeten op basis van vier punten (buik, rug, biceps en triceps).

Gaat lkkr hie rman. Brute benen ook

Goede update man, ziet er goed uit!

Thanks!

Vandaag rustdag gehad (wel 60 minuten cardio vanochtend). Morgen weer naar mijn coach
en verder staan borst en biceps op het programma. Nog 2,5 week te gaan!

Nog even doorknallen die 2,5 week :D
Zet 'm op! :thumbs:

Nog even doorknallen die 2,5 week :D
Zet 'm op! :thumbs:

Komt helemaal goed! Dankjewel :D

Afgelopen donderdag ben ik weer bij m'n coach geweest.
Woog toen 90,1 kg en vetpercentage was 5%. 0,8% er af in 5 dagen, dus dat gaat goed nu.
Gisteren voor het laatst quads getraind en vandaag voor het laatst hamstrings en kuiten :)

Ook heb ik gisteren nog wat foto's gemaakt. Zoals jullie kunnen zien begint de conditionering nu
vrij snel te verbeteren. Vanaf maandag ga ik het vocht eruit werken, dus hopelijk sta ik over
een week al een stuk harder!

w8w501.jpg

10y0086.jpg

2gueetg.jpg

Gaat lekker man staat er heel netjes bij. 0,8% in 5 dagen netjes gedaan.

Hoor je op 5% niet echt gortdroog te staan?(strepen over chest/delts etc) Ikzelf ben iets droger en sta op 8-10 % :|

Net fysiek verder! :thumb:

Zou het VP ook hoger schatten maar neem aan dat je coach wel een vetpercentage kan opmeten. Foto's kunnen altijd wat vertekenend zijn!

Shape ziet er iig goed uit man, je schouders steken bij elke pose bovenuit, nice!

Gaat lekker man staat er heel netjes bij. 0,8% in 5 dagen netjes gedaan.

Dankjewel Bric! :D

Hoor je op 5% niet echt gortdroog te staan?(strepen over chest/delts etc) Ikzelf ben iets droger en sta op 8-10 % :|

Net fysiek verder! :thumb:

Ieder lichaam is anders en bij jou ziet 5% er wellicht heel anders uit dan bij mij. De reden dat je weinig strepen/aders ziet is gelegen in het feit dat de foto's koud zijn genomen (had alleen cardio gedaan van te voren) en daarbij had ik die dag een eiwitdag. Koolhydraten geven je een volle, harde look. Dit verschil zul je nog wel zien als ik over anderhalve week start met laden.

Zou het VP ook hoger schatten maar neem aan dat je coach wel een vetpercentage kan opmeten. Foto's kunnen altijd wat vertekenend zijn!

Shape ziet er iig goed uit man, je schouders steken bij elke pose bovenuit, nice!

Thanks! :)

Echt huge schouders inderdaad! Ben benieuwd hoe je over pakweg 2 weken erbij staat :cool:

Lekker bezig man.

ben benieuwd hoe dit gaat vorderen, denk dat we allen verast worden door het resultaat.

Terug
Naar boven