MuscleMeat

Jimmy's DBB contest log (uitgeschreven)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom? Gebrek aan motivatie?

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor geen gebrek aan motivatie.dat zeker niet.
Wel gebrek aan motivatie om te gaan loggen.
K zal de komende tijden ook wat minder online zijn ,toen ik mezelf had ingeschreven had ik niet echt rekening gehouden met het loggen.
Dat is niks voor mij en ik snap dat mensen er vraag naar hebben.

En verder nog wat persoonlijke omstandigheden waarom ik niet meer vaak online kan zijn.
Ik pm zal ik uitleggen waarom.

Gr

wel zwak hoor:p

son i am dissapointed

Foto's zal ik alsnog posten in mijn foto topic

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

valt wel mee hoor ;)
loggen is niet mijn ding en daarbij komen nog wat persoonlijke dingen waarom ik niet veel meer online zal zijn,
ik ga toch niet verder met de contest als ik weet dat ik niet aan de eisen kan voldoen,

mensen die willen weten waarom ik niet mee kan doen met de contest (buiten het loggen om) die kunnen het vragen in een PM en hebben er dan misschien wel begrip voor;)

(buiten het loggen om dan)

miss dat ze er dan wel begrip voor hebben

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel begrip, offc. maar denk niet dat de foto's nog zullen komen van full-b(enen)ody

laat je ons nog wel het eind resultaat weten??

okok is kool

---------- Toegevoegd om 01:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

hoe zit het met de vasculariteit??

Spijtig dat je nu opeens stopt met de contest...
Hopelijk laten de foto's niet te lang meer op zich wachten, ik ben benieuwd!

Gast je stelt ons wel teleur. What the hell is er zwaar aan logge?
Je kan toch gewoon iedere keer je training posten.

Een layoutje maken in wordt, je typt de gewichten erachter. Nou 2/3 minuten werk.

IK had je graag gevolgd man. Maarja ik hoop verder dat je kuurtje goed verloopt.
Sterkte

Gast je stelt ons wel teleur. What the hell is er zwaar aan logge?
Je kan toch gewoon iedere keer je training posten.

Een layoutje maken in wordt, je typt de gewichten erachter. Nou 2/3 minuten werk.

IK had je graag gevolgd man. Maarja ik hoop verder dat je kuurtje goed verloopt.
Sterkte

het is niet alleen het loggen,
zoals ik al zei zal ik in een pm uitleggen waarom,dan hebben mensen er miss wel begrip voor.
alleen voor het loggen zal ik niet afhaken,

gr

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

mc.chick
ontvangen karma:

Hehehe wat een faal. Ja stel dat je die dunne pootjes van je moest tonen. Hahahahahahahaha

je bent echt een FAIL mc.chick

Afhaker! :(

Maar je zal er vast je redenen voor hebben.

Heel jammer, maar gelukkig krijgen we nog de fotos ben benieuwd naar het resultaat!

het is niet alleen het loggen,
zoals ik al zei zal ik in een pm uitleggen waarom,dan hebben mensen er miss wel begrip voor.
alleen voor het loggen zal ik niet afhaken,

gr

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

mc.chick
ontvangen karma:

Hehehe wat een faal. Ja stel dat je die dunne pootjes van je moest tonen. Hahahahahahahaha

je bent echt een FAIL mc.chick

Oke, als het om persoonlijke reden gaat, gaat het DBB geen donder aan.

Hoop niet dat je kuur er onder leid bro.

straks is rob s de enige die over is, dan doe ik ook mee. 2e plaats is toch niet verkeerd :P. tweede uit 2 :roflol:

Wat zeiken mensen ook over zijn benen? Je deed er thaibox bij toch? Heb een goeie vriend die ook thaiboxt. Kerel heeft echt een bruut bovenlichaam ( mijn streven qua bovenlichaam iig) maar traint zijn benen zo goed als nooit. Hij traint ook gewoon in functie van het thaiboxen en blijkbaar is massa op de benen daar meer hinderlijk dan wat anders.

Belachelijk dat mensen daar geen begrip voor kunnen opbrengen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven