MuscleMeat

Jintropin en vochtretentie

Ok dus Jintropin zou een beter alternatief zijn volgens jou?

• Topic Starter Topic Starter
nachtwacht zei:
Heeft iemand ervaring met Ansomone?
Ik lees hier dat het 192 aa is op hun website presenteren ze het als 191.
Wie o wie deelt zijn wijsheid met mij!?
Bedankt alvast

Er is nog wat onenigheid over wat het nou is. Het schijnt idd gewoon 191 te zijn. Aan de andere kant ging altijd het verhaal dat het 192 was. Helemaal omdat het bij veel gebruikers irritatie veroorzaakt, dit hoeft echter niet aan eventueel 192 aa te liggen maar kan ook gewoon komen door dat soort proteineketens op zich reacties kunnen veroorzaken of resten ervan. Ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en Jins pakken. Daar is veel positieve feedback over en heb er nog niemand ooit echt negatief over gehoord.

Navy zei:
Het spul is toch niet meer zo gevoelig tegenwoordig? Jintropin kan je een maand op kamer temp. bewaren. (niet gemixed natuurlijk) Dacht alleen dat die compretten wel gevoelig waren voor stootjes enzo.

greetz

Jintropin kan je een week op kamertemperatuur bewaren....een maand word iets te lang,kerel.

En het is zeer zeker gevoelig voor stootjes idd want ik heb het al een keer gehad dat mn sth maar voor 70% actief was.(door vervoer dus)...dan flip je dus helemaal de pan uit!

Was dit draadje even vergeten....

Maar je hebt gelijk,Navy.

Jin is idd een maand houdbaar op kamertemperatuur want heb net mn doosjes binnen en zag het...

Raar dat Genitropin dan maar een week houdbaar is op kamertemperatuur want die gebruikte ik de afgelopen 5 maanden.

ariekanarie zei:
Was dit draadje even vergeten....

Maar je hebt gelijk,Navy.

Jin is idd een maand houdbaar op kamertemperatuur want heb net mn doosjes binnen en zag het...

Raar dat Genitropin dan maar een week houdbaar is op kamertemperatuur want die gebruikte ik de afgelopen 5 maanden.

Er zijn ook aardig wat mensen op het moment die de voorkeur geven aan jintropin boven genitropin.

Het vocht kun je echter zo nu en dan wel kwijtraken door een klein beetje lasix te gebruiken, dit werkte bij mij erg goed

En waarom is dat dan,Jerry?

Ik hoorde zelf al berichten dat Genitropin wat minder getest zou zijn maar de laatste die ikzelf heb laten testen waren 11.81 iu per vial van 10iu,wat dus erg goed was!
Dat was trouwens wel alweer 2 maanden geleden.

Zou jintropin nu beter zijn dan op dit moment?

Ik had genitropin voor bijna dezelfde prijs maar zonder het risico van het vervoer waardoor je dus misschien weer minder iu's had per 10iu vial....

Het zou normaal gesproken niet veel uit moeten maken lijkt me...

Hoorde wel dat Kexing binnekort ook met goedkopere spullen gaat komen dus wie weet is dat ook weer een goede optie?

ariekanarie zei:
Jintropin is helemaal top mits het goed vervoerd is...

Dus als ik het goed begrijp, dat beinvloed een beetje schudden van de doos een negatieve werking van de sth, hoe komt dat dan???????? het zit toch allemaal netjes afgesloten.

Cagri51 zei:
Ken iemand die ook gh heeft gebruikt om te cutten. Hij nam er ook 200mg tren enanthaat, 500mg test erbij. Hij is zelf nu na 10 weken al 10% droger geworden. Hij heeft wel een uitgekiend dieet en toch behoorlijk cardio.

Gewicht was 105 kilo met 28% vet en nu is hij 98 kilo met 17 a 18% vet.

Hij is wel na 10 weken gestopt wegens omstandigheden

;) die jongen ken ik ook

Binnenkort (2 weken) ga ik ook starten met een HGH cycle, incl T3 en insuline en AAS. Ben nog even aan het sleutelen aan die kuur.

hardgainers zei:
;) die jongen ken ik ook

Binnenkort (2 weken) ga ik ook starten met een HGH cycle, incl T3 en insuline en AAS. Ben nog even aan het sleutelen aan die kuur.
Weet je al hoelang je gaat en wat voor doseringen??????

Ben nog aan het puzzelen maar wil eerst alles vast hebben liggen voor ik begin.

Ik zit te denken aan ca 20 weken en 4-5IE ED.
4 weken op 3 af.......... 12,5mcg>25mcg > alleen voor meer igf afgifte niet voor de cut.
Humalog 4 weken op 3 af gelijk met de T3, 10IE na de training.
Ik zit er aan te denken om in de 3 weken af (T3 + Slin) IGF erbij te pakken op 40-50mcg ED.

Week 1-4 wil ik starten met "alleen" HGH, T3 en Humalog de 5e week komen er AAS bij. Moet dat nog even precies bekijken.

Ardbeest> als je tips heb altijd welkom....

Humalog 4 weken op 3 af gelijk met de 'T3 ''Quote''

Hee waarom T3 inc slin, de T3 maakt je minder gevoelig voor slin, of om het vetter worden tegen te gaan ;)

Terug
Naar boven