nachtwacht
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nachtwacht zei:Heeft iemand ervaring met Ansomone?
Ik lees hier dat het 192 aa is op hun website presenteren ze het als 191.
Wie o wie deelt zijn wijsheid met mij!?
Bedankt alvast
nachtwacht zei:Ok dus Jintropin zou een beter alternatief zijn volgens jou?
Navy zei:Het spul is toch niet meer zo gevoelig tegenwoordig? Jintropin kan je een maand op kamer temp. bewaren. (niet gemixed natuurlijk) Dacht alleen dat die compretten wel gevoelig waren voor stootjes enzo.
greetz
ariekanarie zei:Was dit draadje even vergeten....
Maar je hebt gelijk,Navy.
Jin is idd een maand houdbaar op kamertemperatuur want heb net mn doosjes binnen en zag het...
Raar dat Genitropin dan maar een week houdbaar is op kamertemperatuur want die gebruikte ik de afgelopen 5 maanden.
ariekanarie zei:Jintropin is helemaal top mits het goed vervoerd is...

?? het zit toch allemaal netjes afgesloten.Cagri51 zei:Ken iemand die ook gh heeft gebruikt om te cutten. Hij nam er ook 200mg tren enanthaat, 500mg test erbij. Hij is zelf nu na 10 weken al 10% droger geworden. Hij heeft wel een uitgekiend dieet en toch behoorlijk cardio.
Gewicht was 105 kilo met 28% vet en nu is hij 98 kilo met 17 a 18% vet.
Hij is wel na 10 weken gestopt wegens omstandigheden
die jongen ken ik ookWeet je al hoelang je gaat en wat voor doseringenhardgainers zei:die jongen ken ik ook
Binnenkort (2 weken) ga ik ook starten met een HGH cycle, incl T3 en insuline en AAS. Ben nog even aan het sleutelen aan die kuur.