AndroidHealthClinic

John Meadows

Bezoekers in dit topic

RIP ... zonde dat zo'n oprecht mens zo vroeg weg moet vallen..
 
RIP. Een van de weinige waar niemand een slecht woord over kon hebben, oprechte vent met een bak kennis
 

It's with a heavy heart I made this video. To help myself grieve but also to share some insights to what it was like being coached by John Meadows, aka Mountain Dog, the impact he had on my life many others and ways that we can support his legacy and his family going forwards.
 
Ik ben even terug gaan kijken in dit topic en al was ik niet echt bekend met deze man maar de keren dat er word geroepen dat hij er slecht uitziet...en dat zag hij ook!?

Ik weet niet zo goed wat ik hier over kan zeggen al zal hij geleefd hebben voor de sport...maar 49 jaar.

Zal dat in de BB wereld en de mensen om hem heen ook niet zijn opgevallen?
 
Ik ben even terug gaan kijken in dit topic en al was ik niet echt bekend met deze man maar de keren dat er word geroepen dat hij er slecht uitziet...en dat zag hij ook!?

Ik weet niet zo goed wat ik hier over kan zeggen al zal hij geleefd hebben voor de sport...maar 49 jaar.

Zal dat in de BB wereld en de mensen om hem heen ook niet zijn opgevallen?
John had gewoon zo'n uiterlijk. Dennis Wolff heeft dat ook.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik moest aan Marcus Ruhl denken...
 
Big MF's...

MarkusRuhl_DennisWolf.jpg
 
Dallas McCarver ging er wel structureel slechter uitzien.
 
Blijft toch bijzonder hoe deze sport mensen dichter bij elkaar brengt. Het lijkt alsof een overlijden in de BB-wereld een stuk meer impact heeft op haar volgers dan in andere sporten
 
Blijft toch bijzonder hoe deze sport mensen dichter bij elkaar brengt. Het lijkt alsof een overlijden in de BB-wereld een stuk meer impact heeft op haar volgers dan in andere sporten
Om dit nog maar eens te bevestigen, bijna 175 duizend dollar na een dag:

 
Weet niet wat het is, of hoe het komt. Maar dit nieuws raakte mij echt. Het was een enorm oprechte man, veel kennis en humor. Keek zijn video's graag en paste ook de mountain dog trainings ideeen en sets toe etc. Erg spijtig dat zoon mooi mens weg is. Ik ga hem en zijn video's oprecht missen. Rust in vrede John.
 
Back
Naar boven