Fitness Seller

John Meadows

Bezoekers in dit topic

Zag dat er bijna 250k USD was bijeengezameld op die gofundme shit. Toch wel nice ook voor de nabestaanden, al zullen ze sowieso wel niet omkomen van de honger, maar toch.

Vind het nog steeds raar en onwennig om niet iedere dag nieuwe filmpjes van hem te checken, tijdens het eten ofzo…
 
Zag dat er bijna 250k USD was bijeengezameld op die gofundme shit. Toch wel nice ook voor de nabestaanden, al zullen ze sowieso wel niet omkomen van de honger, maar toch.

Vind het nog steeds raar en onwennig om niet iedere dag nieuwe filmpjes van hem te checken, tijdens het eten ofzo…
Volgens mij was John best welvermogend inderdaad
 
Volgens mij was John best welvermogend inderdaad
Screenshot_20210818-173951_Chrome.jpg
 
Dat lijkt me wat overdreven. Maar arm was hij uiteraard ook zeker niet.
Ik denk dat dat best kan hoor. Hij was best bekend in de bodybuilding wereld dus denk dat alle dingen die je verkoopt ebooks, supplementen, coaching etc redelijk aantikt. Als je dat dan beetje slim investeert en niet dom uitgeeft kan dat bedrag best
 
Alles wordt tegenwoordig gegofundme'd, zeker in de VS. Als iemand een scheet laat daar wordt er al een gofundme opgezet voor de slachtoffers van de stankoverlast en zo'n beetje elke uitvaart wordt bekostigd door gofundme's, zeker die van lui die 'onverwacht' overlijden.

Vraag is idd wel wat er over bleef van die 4-5 miljoen en daarnaast is dat bb-leven op dat niveau sowieso niet echt een goedkoop leventje denk ik.

Hij was ook nog football coach dacht ik?
 
Ik vond een Gofundme donatie gewoon een mooi gebaar voor alle waardevolle video’s die hij gemaakt heeft. Ongeacht of hij nou wel of niet genoeg voor zijn nabestaanden heeft achtergelaten.
 
 
  • Like
Waarderingen: HB89
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Ik kijk nog regelmatig zijn oude video's. De video's met Dave Tate zijn altijd erg informatie en vermakelijk.
Raar om deze nieuwe video's uit te zien komen inderdaad nu John er niet meer is.
 
Ik kijk nog regelmatig zijn oude video's. De video's met Dave Tate zijn altijd erg informatie en vermakelijk.
Raar om deze nieuwe video's uit te zien komen inderdaad nu John er niet meer is.

Ik ook. Die kerel heeft zo ontiegelijk veel informatie gedropt op zijn youtube. Daar kan je nog jaren naar kijken en steeds nieuwe dingen uit halen.

Meadows is een soort God wat mij betreft. Eeuwige legend status, meer dan welke Mr Olympia ofzo dan ook.
 
Back
Naar boven