MuscleMeat

Jonas' trainings-/voedingslog

Bezoekers in dit topic

Mooie vooruitgang en ik blijf volgen, veel plezier op vakantie.

Op die 2e en 3e foto is het duidelijker geen onderbroek btw;)
Thanks!

Die eerste foto is wel mooi geworden.
Prettige vakantie straks en zie dat je dat vetpercentage vasthoud in Italie. ;)
Thanks Rook. Ja ik doe m'n best :) van plan om 's ochtends lekker en goed te ontbijten, tijdens de dag niet veel eten en veel water drinken en 's avonds gewoon avondeten.
Ik neem m'n whey mee dus 1-2 shakes per dag ter aanvulling, maar af en toe een ijsje of een pizzatje zal er wel in gaan ;).
Wel zullen we veel stappen, dingen bezoeken enz. + veel zweten want het zal warm worden :)
 
Ziet er goed uit! Nu lekker genieten van je vakantie!
 
Normaal zou ik denken ga geen whey meenemen op vakantie, eet gewoon normaal en let op genoeg eiwitten maar jij bent natuurlijk zo verdomd groot dat je met normale voeding nooit je eiwitbehoefte haalt.
 
Fijne vakantie. Het was tof om je contest te volgen en ik ben benieuwd naar de resultaten.
 
Normaal zou ik denken ga geen whey meenemen op vakantie, eet gewoon normaal en let op genoeg eiwitten maar jij bent natuurlijk zo verdomd groot dat je met normale voeding nooit je eiwitbehoefte haalt.
Hahaha yeah that's right :D

Fijne vakantie. Het was tof om je contest te volgen en ik ben benieuwd naar de resultaten.
Thanks man! Ben ook benieuwd naar jouw resultaten!
 
Wat teleurgesteld over de commentaren/beoordelingen, maarja life goes on.
Ergens begrijp ik het wel, foto's waren niet allemaal even goed en poseren ook niet.
Nuja, dan er meer massa verwacht werd voor sommige, denk wel dat ik redelijk op mijn maximum zit als natural én met mijn grootte :) + 98kg bij zo'n laag vet% vind ik toch niet niks.

Op vakantie in Italië telkens goed ontbijten, 3-4 rondes, eitjes, volkoren croissantjes, cornflakes, melk, fruitsap, ananassap, veel koffie, chocoladecakejes, pannekoekjes, kleine boulen, chocoladekoekjes, wat kaas, beetje hesp...

De hele dag stappen en dingen bezichtigen, water drinken en misschien ergens aperitiefje of ijsje en pas 's avonds opnieuw maaltijd, proberen dit gezond te houden.
Ook dagelijks 1-2 eiwitshakes + m'n visolie en vitamine D.

In bijlage fotootje van gisterenavond, zo merk je wel m'n lengte op denk ik, op de collage van de fotocontest niet. Had daar wel net een pizza op :rolleyes:.
Belichting niet ideaal maar ook niet slecht, benen komen er wel mooi in uit vind ik.
Oja, bewerkt met een Captain America-kop :p

99C62EF1-FB14-4470-875D-54B018ACA259.jpg
 
Daarom is het zo moeilijk om in een foto weer te geven hoe iets in het echt oogt. Ik weet zeker dat als mensen voor je staan er een heel ander beeld ontstaat alleen al door je lengte. Dat is moeilijk te vangen in een foto.
 
Normaal zou ik denken ga geen whey meenemen op vakantie, eet gewoon normaal en let op genoeg eiwitten maar jij bent natuurlijk zo verdomd groot dat je met normale voeding nooit je eiwitbehoefte haalt.
Bullshit..
 
Wat teleurgesteld over de commentaren/beoordelingen, maarja life goes on.
Ergens begrijp ik het wel, foto's waren niet allemaal even goed en poseren ook niet.
Nuja, dan er meer massa verwacht werd voor sommige, denk wel dat ik redelijk op mijn maximum zit als natural én met mijn grootte :) + 98kg bij zo'n laag vet% vind ik toch niet niks.

Op vakantie in Italië telkens goed ontbijten, 3-4 rondes, eitjes, volkoren croissantjes, cornflakes, melk, fruitsap, ananassap, veel koffie, chocoladecakejes, pannekoekjes, kleine boulen, chocoladekoekjes, wat kaas, beetje hesp...

De hele dag stappen en dingen bezichtigen, water drinken en misschien ergens aperitiefje of ijsje en pas 's avonds opnieuw maaltijd, proberen dit gezond te houden.
Ook dagelijks 1-2 eiwitshakes + m'n visolie en vitamine D.

In bijlage fotootje van gisterenavond, zo merk je wel m'n lengte op denk ik, op de collage van de fotocontest niet. Had daar wel net een pizza op :rolleyes:.
Belichting niet ideaal maar ook niet slecht, benen komen er wel mooi in uit vind ik.
Oja, bewerkt met een Captain America-kop :p

Bekijk bijlage 378438
Hier oog je wel beter dan op je foto's kerel!
 
Daarom is het zo moeilijk om in een foto weer te geven hoe iets in het echt oogt. Ik weet zeker dat als mensen voor je staan er een heel ander beeld ontstaat alleen al door je lengte. Dat is moeilijk te vangen in een foto.
Idd :p Je zou al die toeristische Chinezen moeten zien kijken als ik naast hen sta :roflol:

Hier oog je wel beter dan op je foto's kerel!
Thanks Marvin, heb niet zo'n goeie foto's uitgekozen behalve die chestpose vind ik
 
Aan alle DBB'rs, feel free om mijn fitnessjourney verder te volgen op mijn nieuwe insta! Ik heb een apart fitnessaccount gemaakt --> @jc.fit90
 
Paar dagen terug van reis.
Geloof het of niet, bij vertrek 98kg, nu 96-96,5 :rolleyes:, ben dus nog droger geworden.
Dit door het vele stappen (gemiddeld 15km/dag) en het ongelooflijk veel zweten in Italië.
Vanaf volgende week terug trainen, af en toe posten en bijhouden op m'n nieuwe insta @jc.fit90 :cool:.
Ga eens kcal niet meer tellen maar op gevoel, kan het goed inschatten. Trainingsdagen zullen rond onderhoud zijn of er beetje boven, rustdagen stuk onder onderhoud.
Doel is om droog te blijven en zo (traag) massa te gainen.
 
Paar dagen terug van reis.
Geloof het of niet, bij vertrek 98kg, nu 96-96,5 :rolleyes:, ben dus nog droger geworden.
Dit door het vele stappen (gemiddeld 15km/dag) en het ongelooflijk veel zweten in Italië.
Vanaf volgende week terug trainen, af en toe posten en bijhouden op m'n nieuwe insta @jc.fit90 :cool:.
Ga eens kcal niet meer tellen maar op gevoel, kan het goed inschatten. Trainingsdagen zullen rond onderhoud zijn of er beetje boven, rustdagen stuk onder onderhoud.
Doel is om droog te blijven en zo (traag) massa te gainen.

Eten op gevoel kan prima werken, maar zo ga je geen massa pakken.
Wat is trouwens de reden dat je droog wil blijven? :)
 
Eten op gevoel kan prima werken, maar zo ga je geen massa pakken.
Wat is trouwens de reden dat je droog wil blijven? :)
Waarom zou ik zo geen massa kunnen pakken?
Eten op gevoel is relatief, ik weet wat ik eet en op het einde vd dag weet ik ongeveer hoeveel kcal ik binnen heb, ik weet ook ongeveer hoeveel E en V, rest aangevuld met carbs.
Na al die jaren voeding tracken, weet je het wel een beetje :).
De reden dat ik droog wil blijven is omdat ik van mening ben dat je zo ook kan gainen, door te cyclen met je kcals. + ik voel me zo veel beter en gezonder in m'n vel ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven