MuscleMeat

Jong Oranje-Jong Marokka

er is gewoon een groep supporters die gaan om te rellen geloof dat die een aparte naam hebben hooligans ofzo (weet niet het marokaanse woord daarvoor).ach hoop gewoon dat ze de verdiende straf krijgen want ze verpesten het gewoon voor de echte supporters.

Voetbalsupporters zijn primitieve kuddedieren met een bitterweinige kennis van levenszaken.

Echt lachwekkend hoe hun levensgeluk afhankelijk is van het resultaat van de club of het team. :roflol:

Voetbalhooligans zijn hersenloos... want trappen rotzooi, slaan de boel kort en klein en slaan elkaar in mekaar.
Ik heb dat dus nooit begrepen. Het is en blijft maar een spelletje maar blijkbaar moet er bij sommige mensen standaard agressie en vernieling aan te pas komen.

Voetbalhooligans (of hoe je het wilt noemen) zijn niet representatief voor alle voetbalsupporters.. verder keurt iedereen met een beetje gezond verstand hooliganisme (??? ) af..

Wat is volgens jou de oorzaak?

Ach.. al vaak over gehad en nu niet zo veel zin meer om het daarover te hebben om heel eerlijk te zijn.. 13-in-één-dozijn discussie zeg maar.

Voetbalhooligans (of hoe je het wilt noemen) zijn niet representatief voor alle voetbalsupporters.. verder keurt iedereen met een beetje gezond verstand hooliganisme (??? ) af..

Daarom had ik het woord hooligans dus vet gemaakt, om te benadrukken dat niet alle supporters zo zijn.

Daarom had ik het woord hooligans dus vet gemaakt, om te benadrukken dat niet alle supporters zo zijn.

ja weet ik.. maar m'n verwijt was ook niet naar jou gericht in eerste instantie dus dat wou ik eigenlijk alléén even duidelijk maken.. maar we zijn eruit.. we begrijpen elkaar ;)

Ik vatte het ook niet op als verwijt maar ben blij dat we elkaar begrijpen.

Ik ben benieuwd wat die stomme nederlanders dit keer weer hebben geflik om die Marrokaanse voetballiefhebbers zo uit de tent te lokken. :(

Nederlanders zijn tuig! :mad:

@ IJzer: oorzaak? of het is gewoon voetbaltuig. Of het is een groep mensen die hun minachting voor de cultuur van het land waar ze in wonen op iedere mogelijke wijze willen uiten. Kies maar wat je het beste uitkomt.

Dwangardbeid of afmaken, ik weet echt geen andere oplossingen meer.

Ik ben benieuwd wat die stomme nederlanders dit keer weer hebben geflik om die Marrokaanse voetballiefhebbers zo uit de tent te lokken. :(

Nederlanders zijn tuig! :mad:

@ IJzer: oorzaak? of het is gewoon voetbaltuig. Of het is een groep mensen die hun minachting voor de cultuur van het land waar ze in wonen op iedere mogelijke wijze willen uiten. Kies maar wat je het beste uitkomt.
Duidelijk, dat gaat hand in hand.

marokkanen komen alleen om te rellen. niet alleen deze wedstrijd, ook op straat, uitgaansleven, overal.
feit is dat onder nederlandse fans er een klein deel "hooligan" is. en bij marokkanen zijn het allemaal kontekruipers en kuddevolk.

www.dumpert.nl - Kijk die kansenjongeren eens lekker bezig zijn

als je zo iets ziet krijg je toch zin om er een bom op te gooien of ze af te voeren...

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen hupsakee in de brand ermee

marokkanen komen alleen om te rellen. niet alleen deze wedstrijd, ook op straat, uitgaansleven, overal.
feit is dat onder nederlandse fans er een klein deel "hooligan" is. en bij marokkanen zijn het allemaal kontekruipers en kuddevolk.

www.dumpert.nl - Kijk die kansenjongeren eens lekker bezig zijn

als je zo iets ziet krijg je toch zin om er een bom op te gooien of ze af te voeren...

Of r coleman, j cutler, bill kazmeier, jon pall sigmarsson, mariusz pudzianowski en wout zeilstra het veld op sturen

mensen die komen met "vooroordelen" komen ook echt onder een steen vandaan. of ze zijn zelf wigger of komen nooit buiten.

het is blijkbaar verboden iets te zeggen over iemand die moslim is of gekleurd.

of als mensen je voor racist uitmaken, nog triester, zijn ook vooral hippies en wiggers die dat doen. als ik een racist was had ik ook een hekel aan indo's, chinezen en andere allochtonen hier. marokkanen, antilianen, somaliers etc vragen er zelf om, en het is echt geen klein deel wat dit verziekt, dat is zo kortzichtig om te zeggenn.

of als mensen je voor racist uitmaken, nog triester, zijn ook vooral hippies en wiggers die dat doen. als ik een racist was had ik ook een hekel aan indo's, chinezen en andere allochtonen hier..

Als je bijv. alleen aan turken een hekel hebt en niet aan chinezen is dat toch ook racistisch?

Nokken met de generaliseren en ja een hele bevolkingsgroep neerzetten als k*tvolk is gewoon racisme.

waarom mag je dan wel k*tbelgen, k*tmoffen of k*t amerikane zeggen. maar zodra het over een moslims gaat is het racistisch?

ik zeg ook niks over alle mocros, gewoon het grootste deel, en dat is gewoon zo dat maken ze er zelf naar. als ze gewoon zouden werken, nederlands praten, en niet gaan relle op straat met 40 man. ze noemen nederlanders ook kaaskoppen en vinden dit een k*t land, wat doen ze hier dan?

Cry me a river, jij noemt ze het hele volk een k*tvolk en doet daarbij nog een paar andere generaliserende uitspraken. Als iemand overigens k*tbelgen of k*tnederlanders hier zou plaatsen volgen er ook sancties, zeker als dat betrekking heeft op de gehele groep.

Terug
Naar boven