- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voetbalsupporters zijn primitieve kuddedieren met een bitterweinige kennis van levenszaken.
Echt lachwekkend hoe hun levensgeluk afhankelijk is van het resultaat van de club of het team.![]()
Voetbalhooligans zijn hersenloos... want trappen rotzooi, slaan de boel kort en klein en slaan elkaar in mekaar.
Ik heb dat dus nooit begrepen. Het is en blijft maar een spelletje maar blijkbaar moet er bij sommige mensen standaard agressie en vernieling aan te pas komen.
) af.. Voetbalhooligans (of hoe je het wilt noemen) zijn niet representatief voor alle voetbalsupporters.. verder keurt iedereen met een beetje gezond verstand hooliganisme () af..
Daarom had ik het woord hooligans dus vet gemaakt, om te benadrukken dat niet alle supporters zo zijn.

Duidelijk, dat gaat hand in hand.Ik ben benieuwd wat die stomme nederlanders dit keer weer hebben geflik om die Marrokaanse voetballiefhebbers zo uit de tent te lokken.
Nederlanders zijn tuig!
@ IJzer: oorzaak? of het is gewoon voetbaltuig. Of het is een groep mensen die hun minachting voor de cultuur van het land waar ze in wonen op iedere mogelijke wijze willen uiten. Kies maar wat je het beste uitkomt.
marokkanen komen alleen om te rellen. niet alleen deze wedstrijd, ook op straat, uitgaansleven, overal.
feit is dat onder nederlandse fans er een klein deel "hooligan" is. en bij marokkanen zijn het allemaal kontekruipers en kuddevolk.
www.dumpert.nl - Kijk die kansenjongeren eens lekker bezig zijn
als je zo iets ziet krijg je toch zin om er een bom op te gooien of ze af te voeren...
Of r coleman, j cutler, bill kazmeier, jon pall sigmarsson, mariusz pudzianowski en wout zeilstra het veld op sturen

of als mensen je voor racist uitmaken, nog triester, zijn ook vooral hippies en wiggers die dat doen. als ik een racist was had ik ook een hekel aan indo's, chinezen en andere allochtonen hier..