- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bokito begint al veel fans te krijgen op DBB zie ik![]()

Bokito begint al veel fans te krijgen op DBB zie ik![]()
dan wordt je de stoere grote steward en durft niemand meer iets te vernielen![]()

Geven ze een keer blijk van integratie....
wat een topic weer.
T zijn een stel idioten die daar stennis hebben lopen schoppen, maar ik zie niet in waarom er voor Marokkanen zwaardere straffen (of andere straffen) zouden moeten komen (daarnaast vraag ik me ook heel sterk af hoe deze of gene dit in gedachten had. Aan het begin van de GRONDWET staan een aantal artikelen die dergelijke zaken verhinderen, wellicht eens interessant om door te nemen.)
Denk daarbij ook aan onze middeleeuwen en hoe we daar uit zijn gekomen. Als er over dergelijke culturen als 'middeleeuws' wordt gesproken, laten we dan in ieder geval een voorbeeld geven, als we onszelf beter vinden... Of gaan we zelf ook terug naar de middeleeuwen, op verzoek van velen? (overigens vind ik veel elementen van die cultuur middeleeuws, maar dat geldt ook voor de onze)
'Uitzetten' is wel het meest afgezaagde, ondoordachte en simplistische dat er gezegd kan worden imo.
Toevallig ook wel, dat het net bij het voetbal zoiets moet uitbreken...
Of veralgemeniseer ik dan?
Al die hooligans zijn toch hetzelfde?
In Marokko zullen zij niet verbaasd zijn. Het zijn immers berbers en daar moet de Arabieren in Marokko ook niks van hebben.
Ik wil mij zelf excuseren voor deze stomme uitspraak.
ot: ik had het zeker wel verwacht deze ''rellen''. Het filmpje is wel lachwekkend, allemaal van die apen rennend in gekleurde ''trainingspakken'' of wat het ook zijn.Het filmpje is wel lachwekkend, allemaal van die apen rennend in gekleurde ''trainingspakken'' of wat het ook zijn.
Inderdaad het slaat toch helemaal nergens op man, rot op.
Ik was gisteren expres op dbb.com 'gekomen' om het topic te gaan lezen maar kon hem niet vinden
ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld moet ik eerlijk zeggen
Ik wil mij zelf excuseren voor deze stomme uitspraak.
Ik mis DBC01 in deze gehele dicussieIk was gisteren expres op dbb.com 'gekomen' om het topic te gaan lezen maar kon hem niet vinden
ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld moet ik eerlijk zeggen
![]()
Verder vind ik het op z'n minst raar dat mensen hier voetbalsupporters als hersenlozen bestempelen.. voetbal is een volksport (wat heet? volksport nummer één) en trekt natuurlijk heel veel publiek aan.. en dus ook veel hersenloozen helaas!
OT: Tsja.. wat kan je ervan zeggen... diep triest natuurlijk en wat hier gezegd wordt over voetbalsupporters die overal ter wereld herry schoppen is waar maar in dit geval gaat het natuurlijk niet om voetbalsupporters maar om Marokkanen wat de situatie toch wat ingewikkelder maakt. Nee, die jongens hebben zich niet populair gemaakt en zeker niet de 'normale'(even dbb.com termen gebruiken) Marokkanen makkelijk gemaakt... Maar dit was te voorkomen met wat gezond verstand.. of de wedstrijd niet spelen zoals ze nu wille gaan doen (géén interlands meer tussen deze twee landen.) of betere beveiliging aangezien het hier wel degelijk om een risico wedstrijd ging... ik denk dat populisten als Wilders hierdoor wel in hun vuistje lachen... hier moeten ze het van hebben en je moet mensen geen stok geven om je te kunnen slaan.. en dat zien sommige mensen niet.. ook al komt elk gevolg door een oorzaak... maargoed dat laten we even in het midden.
ook al komt elk gevolg door een oorzaak... maargoed dat laten we even in het midden.