XXL Nutrition

Jong Oranje-Jong Marokka

Klein groepje Lumey? Kijk dan nog maar eens goed.

Het gaat er gewoon om dat dat zogenaamde kleine groepje altijd wat doet.
Ze moeten gewoon die gasten keihard aanpakken!

Klein groepje Lumey? Kijk dan nog maar eens goed.

Het gaat er gewoon om dat dat zogenaamde kleine groepje altijd wat doet.
Ze moeten gewoon die gasten keihard aanpakken!

Idd klein groepje. Hoeveel ''supporters'' zijn er nou het veld opgerend? Een stuk of 200 las ik in de krant. En hoeveel zitten er in dat stadion? Een kleine 10.000 man denk ik? Dat is 2 procent van het totaal.

Idd klein groepje. Hoeveel ''supporters'' zijn er nou het veld opgerend? Een stuk of 200 las ik in de krant. En hoeveel zitten er in dat stadion? Een kleine 10.000 man denk ik? Dat is 2 procent van het totaal.

De blindheid straal ervan af.

Voorbeeldje:
De rellen in Frankrijk.
2 miljoen moslims (lage schatting). Doen er maar 40.000 aan mee 2%.
Valt wel mee:D
Wel alles in de juiste verhoudingen.

Als er 2% van de moslims in NL gaan rellen hebben we een giga probleem.

In de jaren 70 had je al hooligans in Nederland hoor. Het begon in de jaren 50 allemaal al. Toen mensen meer vrijheid kregen door economische opleving. Je had van die groepen nozems, skinheads en al dat ander soort tuig. In de jaren 70 begonnen ze ook in Nederland mot te trappen.

En jij zegt dat het alleen bij risicowedstrijden mot is? Toevallig woon ik in een wijk waar tot voor kort een voetbalstadion stond. Het Oosterparkstadion. Ik woon mijn halve leven daar al, en heb genoeg meegemaakt. Er is ook wel eens een steen door mijn ruit heengevlogen hoor. En dat was niet bij een risicowedstrijd. Je hebt altijd wel rellen, risicowedstrijd of niet. Er is zelfs een keertje een paar straten verderop een Twente supporter die samen met zijn zoontje van 10 jaar naar een uitwedstrijd was gegaan helemaal in elkaar geslagen. Ook werden er om de haverklap autobanden lek gestoken van de supporters van de tegenpartij. Soms ook gewoon auto's van buurtbewoners. De laatste jaren was het wel wat minder erg, maar vooral begin 2000 was het een echte puinhoop. Dus niks niet alleen bij risicowedstrijden, bij elke wedstrijd proberen die Neanderthalers de boel te verzieken.

Verder ben ik het met EricR eens, de ''blanke'' hooligans zijn net zo erg als de Marokkaanse hooligans. Dus hier zit geen verschil in, grappig dat dan weer heel Nederland over die k*tmarokkaantjes inzitten. Het is altijd een klein groepje dat het voor de rest verpest.

Ik zag net het filmpje op geensT trouwens, daarop zie je ook dat er oudere ( ik denk) Marokkanen op het veld lopen om de boel te sussen.:thumbup:
www.dumpert.nl - Kijk die kansenjongeren eens lekker bezig zijn

Dat k*t excuus is nu wel genoeg gebruikt door de jaren heen. Het is een klein groepje, maar toch weet dat kleine groepje altijd weer overal op te duiken! Allemaal een OV jaarkaart zeker? :rolleyes:

De blindheid straal ervan af.

Voorbeeldje:
De rellen in Frankrijk.
2 miljoen moslims (lage schatting). Doen er maar 40.000 aan mee 2%.
Valt wel mee:D
Wel alles in de juiste verhoudingen.

Als er 2% van de moslims in NL gaan rellen hebben we een giga probleem.

Dan zijn het in verhouding toch weinig, 2% of niet?
Het is wel heel erg veel 40.000, dat geef ik toe maar men doet vaak of alle Marokkaanse jongeren zo zijn. Of dat alle Marokkanen crimineel zijn. Maar het is slechts een klein groepje dat negatief opvalt.

De 200 die er het veld opgerend zijn en de boel vernield hebben zijn 200 teveel. En het moet ook aangepakt worden, of het nu blanke ADO hooligans zijn, Molukse z-side hooligans, of Marokkaanse rellers. Het moet aangepakt worden. Maar bekijk het wel in het juiste context. Want dit kleine groepje rellers verpest het voor zichzelf en voor andere Marokkanen. Deze Marokkaanse rellers zullen vandaag ook wel weer herrie schoppen bij het uitzendbureau dat ze geen werk kunnen krijgen. Gek he als je met je relschop kop op de Nederlandse televisie bent geweest.:rolleyes:

Dat k*t excuus is nu wel genoeg gebruikt door de jaren heen. Het is een klein groepje, maar toch weet dat kleine groepje altijd weer overal op te duiken! Allemaal een OV jaarkaart zeker? :rolleyes:

2% van 100% is weinig toch? Als je het zo bekijkt, als je in absolute getallen gaat kijken is het veel. Maar je moet kijken naar het totale plaatje. En ik wil het niet goedpraten of wegmoffelen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat andere hooligans doen dat is ook niet goed te spreken, maar waar het mij omgaat is het gebrek aan respect. Fluiten door het Nederlandse volkslied!!

Wanneer laat de Nederlandse overheid eens zien wie hier de baas is?? Godver de spelersbus van het Nederlandse elftal moest onder politiebegeleiding weg! Er loopt teveel tuig rond dat totaal geen respect heeft voor onze maatschappij en zich hier niet thuis voelt maar ook niet in Marokko. Dat tuig moet eens leren wat waardering te ontwikkelen voor ons mooie land. Er zijn genoeg voorbeelden te geven van het gebrek aan respect denk ik.

- onze vrouwen voor h**ren uitschelden
- muntjes naar ze gooien
- voetballen met kransen tijdens de herdenking
- etc.

Die 40.000 die ik noem is maar een getal. Ik wete het niet. Het waren er wel veel, maar zoveel misschien niet. Misschien ook wel.

Ze voelen zich geen NL. Dat kan, dat mag, maar ga dan ook niet hier de boel verzieken en ga gewoon rustig weg.

Die 40.000 die ik noem is maar een getal. Ik wete het niet. Het waren er wel veel, maar zoveel misschien niet. Misschien ook wel.

Ze voelen zich geen NL. Dat kan, dat mag, maar ga dan ook niet hier de boel verzieken en ga gewoon rustig weg.

Can I get an AMEN!?

wat een hoop vooroordelen weer zeg...

ik weet wel een mooie oplossing. gewoon dat tuig een stadion verbod geven allen alle mocro suporters als ze weer in nl moeten voetballen. wat is voetballen tog ook een k*t sport geen ruk aan behalve dan van 50e tot 80e jaren,

tzijn allemaal gewoon klotevioolen !

Voetbalsupporters zijn primitieve kuddedieren met een bitterweinige kennis van levenszaken.

Echt lachwekkend hoe hun levensgeluk afhankelijk is van het resultaat van de club of het team. :roflol:

Terug
Naar boven