AndroidHealthClinic

Jong Oranje-Jong Marokka

Jaaaa, dit hadden ze kunnen weten.....:mad:.
Gemiste kans, direct na het einde signaal hadden ze degenen die criminele
feiten pleegden eruit kunnen halen, vast zetten voor de gepleegde feiten (+ boetes en aansprakelijk stelling voor eventuele schade) en na afloop daarvan binnen 24 uur met het vliegtuig naar het land van herkomst.

Laatst bewerkt:
Gewoon, als supporters van marroko gaan rellen marroko verliest de wedstrijd, als de supporters van nederland gaan rellen verliest nederland. Want dan denken die 2% wel langer na om het voor de andere 98% te vernken.

Het waren trouwens dacht ik 300-400 man die gingen rellen, en bijna alleen maar marrokaanse bezoekers. Erg dat een uit team aantal keer supporters hier heeft dan een thuis team.

In Marokko zullen zij niet verbaasd zijn. Het zijn immers berbers en daar moet de Arabieren in Marokko ook niks van hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha ownd

mekka is de andere kant op ..

Voorbeeldje:
De rellen in Frankrijk.
2 miljoen moslims (lage schatting). Doen er maar 40.000 aan mee 2%.
Valt wel mee
Wel alles in de juiste verhoudingen.

Nog wel wat minder bij die rellen deed iedereen mee die Afrikaan was dus Senagalezen, Congolezen, etc. volgens mij de 40 moslims en 60% niet.

99.9% van alle voetbalwedstrijden verloopt gewoon redelijk rustig, in ieder geval véél rustiger dan deze. Wat een toeval dat net die héle kleine criminele minderheid onder de Marokkanen allemaal bij deze wedstrijd aanwezig was! De rest van de Marokkanen had het natuurlijk veel te druk met keihard werken voor Nederland nadat we ze gesmeekt hadden om als gastarbeiders ons land op te bouwen! :)

Volgende keer Bokito neer zetten, kijken of ze dan nog zo'n lef hebben.

Wat een poep. Voor de jaren 80 waren der nooit rellen. Heeft niets met de sport te maken alleen met eikels die een excuus zoeken om te rellen. Verder zie je zelden rellen bij voetbalwedstrijden, alleen bij zogenaamde risicowedstrijden zoals Ajax - Feyenoord en Ajax - Ado zie je vaak problemen. En dan voornamelijk naar elkaar gericht. Ook zijn die problemen er vaak ook als gevolg van een slechte wedstrijd, opgefokte sfeer etc.

Dit is een totaal andere situatie. Dit is een wedstrijd van Jong Oranje waar normaal gesproken nooit problemen zijn, wedstrijden waar ouders met hun kinderen graag naar toe gaan. De gemeente Tilburg had zelfs besloten geen politie op de been te brengen voor deze wedstrijd - domme actie. Het is gewoon typisch, en te triest voor woorden, dat zogenaamde "Nederlandse" marrokanen door het Nederlands volkslied fluiten, het Nederlandse team uitfluiten, het veld bestormen, stewards aanvallen en de stoelen slopen. Na een gewonnen wedstrijd nog wel. Ongelooflijk triest, nog triester dan de standaard kansloze hooligan.

Leeftijd : 20 :rolleyes: In de jaren 70 was het hier in Den Haag al regelmatig 1 grote tyfusbende en Den Haag was echt niet de enige stad waar regelmatig gezeik was met supporters.

Hooligans van welke soort ook zijn gewoon triest k*tvolk, meer hoeft er niet over gezegd te worden eigenlijk. Afknallen al die debielen.

Idd klein groepje. Hoeveel ''supporters'' zijn er nou het veld opgerend? Een stuk of 200 las ik in de krant. En hoeveel zitten er in dat stadion? Een kleine 10.000 man denk ik? Dat is 2 procent van het totaal.

Eigenlijk moet jij die jongens het goede voorbeeld geven Lumey, beetje MILF's palen enzo :p.

Die Marokkaanse jongeren zijn gewoon heel goed geïntegreerd. Jong Oranje had verloren van Jong Marokko en daar werden ze zo boos over, dat ze buiten zinnen raakten. Ze voelen zich al zoveel Nederlands, dat ze zelfs de stewards wilden knuffelen om troost te bieden en te zoeken. Deze vatten het alleen verkeerd op en dachten, dat ze ze wilden aanvallen.
Verder wilden ze helpen met opruimen om hun verdriet te verwerken. Konden zij het weten, dat de doelen niet inklapbaar zijn???;)

laten we ze maar een schadevergoeding geven dan .. de arme jongelui :D

Sommige zijn te blind voor woorden.
Ze moeten die marokaanse jongeren gewoon keihard aanpakken.
Fluiten door het volkslied? Oke, enkeltje naar marokko.
Had wel eens willen zien, als deze wedstrijd in marokko was geweest en dit was gebeurd.

O nee, daar gebeurt het niet, want de goede marokanen halen dat niet in hun kop!

Klein groepje Lumey? Kijk dan nog maar eens goed.

Het gaat er gewoon om dat dat zogenaamde kleine groepje altijd wat doet.
Ze moeten gewoon die gasten keihard aanpakken!

De blindheid straal ervan af.

Voorbeeldje:
De rellen in Frankrijk.
2 miljoen moslims (lage schatting). Doen er maar 40.000 aan mee 2%.
Valt wel mee:D
Wel alles in de juiste verhoudingen.

Als er 2% van de moslims in NL gaan rellen hebben we een giga probleem.

Dat k*t excuus is nu wel genoeg gebruikt door de jaren heen. Het is een klein groepje, maar toch weet dat kleine groepje altijd weer overal op te duiken! Allemaal een OV jaarkaart zeker? :rolleyes:

Wat andere hooligans doen dat is ook niet goed te spreken, maar waar het mij omgaat is het gebrek aan respect. Fluiten door het Nederlandse volkslied!!

Wanneer laat de Nederlandse overheid eens zien wie hier de baas is?? Godver de spelersbus van het Nederlandse elftal moest onder politiebegeleiding weg! Er loopt teveel tuig rond dat totaal geen respect heeft voor onze maatschappij en zich hier niet thuis voelt maar ook niet in Marokko. Dat tuig moet eens leren wat waardering te ontwikkelen voor ons mooie land. Er zijn genoeg voorbeelden te geven van het gebrek aan respect denk ik.

- onze vrouwen voor h**ren uitschelden
- muntjes naar ze gooien
- voetballen met kransen tijdens de herdenking
- etc.

Ja! Helemaal met jullie eens!!! (Sorry voor dit enorme bericht met vijf quotes erin...)

'Het is maar een klein groepjë dat het doet', nou er lopen wel héél veel van dat soort 'kleine groepjes' rond dan!!

Gebrek aan respect, inderdaad. Mee eens!! Ze hebben totaal G E E N respect voor Nederlanders!! :mad:

(Wat ik nou met dit bericht wil zeggen? Geen idee. Moet af en toe gewoon ff mijn agressie kwijt denk ik... :rolleyes: )

:roflol: dat geen sT filmpje, omg zie je zo een paar van die apen aan dat doel hangen, ik lig in een scheur hier, het zijn echt net apen, wat is daar nou leuk aan, ben je 18 ofzo ga je aan een doelpaal hangen, wtf?

Hier word je toch niet goed van?!

Rare marokkanen, echt hoor, en het maar raar vinden dat Nederlanders zo rasistisch zijn!

feyenoord en uefa...

Trouwens dit was wel te verwachten ja.Ze krijgen niet vaak de kans om hun eigen voetbalteam te zien voetballen. Dus wanneer daar een kans voor wordt gecreerd maken ze daar ook optimaal gebruik van! Dit zagen we eerder ook terug in Utrecht!

Terug
Naar boven