Chemical Ali
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@ali: mn hoogste PR is 1 x 120, heb geloof ik ook een keer 8 x 100 gedrukt. Zwaarste vanochtend was 10 x 80.
Standing overhead Cable Extension
15 x 23,75
15 x 28,75
Cable Pushdown
15 x 21,75
10 x 23,75
10 x 26,25
Cable Pushdown Rope
10 x 18,75

Mis alleen je anti-OS avatar.
21,75.....23,75...26,25!!!!!!!
Nice 2 have you back jonkomansMis alleen je anti-OS avatar.

heb harder getraint dan mn opwarmingOk, maar volgende keer dan harder trainen na je opwarming he
Nice dips als opwarming btw

Tja, zo zijn de steekgewichten nou eenmaal21,75.....23,75...26,25!!!!!!!
Nice 2 have you back jonkomansMis alleen je anti-OS avatar.
tel ze ongeveer dubbel, en je hebt de echte gewichten die ik gebruik ^^hahahaha nog nooit gedaan manDat heeft ie ook weleens tijdens een training samen met mij geprobeerd. Dat mag die niet van mij dan!
Hahah 1,25![]()
succes bro en laten we samen hopen geen bles meer te maken dit jaar
ik hoop het ook voor ons 
heb harder getraint dan mn opwarming
Tja, zo zijn de steekgewichten nou eenmaaltel ze ongeveer dubbel, en je hebt de echte gewichten die ik gebruik ^^
hahahaha nog nooit gedaan man![]()
thx!ik hoop het ook voor ons
![]()

Wel hoor, alleen niet met een machine, maar met schijfjes op de halter pisvlek![]()
microloaden!!!!! al tijden niet gedaan, volgende week weer es proberen 
. Toch nog best lekker getraint 
Toch aardige extensions gab,komt weer helemaal goed met onze jonkomans.![]()

Er waren idd geen breezahs meer om te pestenZijn er geen breezahs op de gym die je expertise nodig hebben,dacht je....laat ik maar wat verloren tijd gaan inhalen.
Toch aardige extensions gab,komt weer helemaal goed met onze jonkomans.![]()

En zo niet, dan toch
stilletjesaan weer goed bezig jonko-san![]()

Na zoveel maanden niet [hard] benen te trainen, nu eindelijk weer lekker me pootjes getraint. Helaas moet ik ze doen in een smith-rack, tel de stang enzo dan ook maar als 10 kg. Doe het liever los, maar helaas. Geen last van de knie, dus das goed.
Na de fullsquats was ik al moe, na de 2e set legpress zag ik sterren en was ik misselijk
. Ik ga dus in dit schema richten op squats, en voor de eerste keer op de Fullsquat. Wel eens gedaan, maar niet consequent. De legpress bij ons gaat tot 202,5 kg, dus zo goed als full stack gedaan [die 2,5 erbij was ook nog wel gelukt
]. ging erna meteen eten, kreeg et niet weg onderhand