Fitness Seller

||Jonko's|| Road to Redemption

• Topic Starter Topic Starter
Met alleen je handen op een bankje, benen voor je uit op de grond (beetje gebogen) en een barbell op je schoot, focussen op die triceps en boven extra fel aanspannen, gewoon eens proberen, I bet you gonna love it :wl:

Zal et proberen als et een keer rustig is tijdens mn training, we hebben geen kleine barbells :p alleen oly barbells. Lijkt me niet fijn als iemand ertegenaan loopt of als ie door de spiegel gaat in dat kleine hok :p

Zal et proberen als et een keer rustig is tijdens mn training, we hebben geen kleine barbells :p alleen oly barbells. Lijkt me niet fijn als iemand ertegenaan loopt of als ie door de spiegel gaat in dat kleine hok :p

Hehe zou nogal een zicht zijn, een breezer die zn neus breekt door tegen de grond te donderen door je dips met oly barbell :roflol:

Hehe zou nogal een zicht zijn, een breezer die zn neus breekt door tegen de grond te donderen door je dips met oly barbell :roflol:

haha moet meteen denken aan de 2 lui die er net aan et trainen waren. Lui waren hele tijd naar me aan et kijken tussen hun "setjes" door.

Lagen bij de benchpress, stang only aan et drukken "oh, die voel je wel na een keer of 10 hey!". Gaan ze ineens 20 kg per kant laden. Zegt de een tegen de ander "ik laat em langzaam zakken, en dan moet jij em omhoog helpen. Negative reps nog niet eens tot de borst, met 60 kg :roflol: en nog steeds moeite ermee :hahaha:. En tussendoor elke keer staren, en technisch lullen over trainen [gooiden er woorden in als "pectoralis", "excentrisch" etc]. echt van die 1e jaars cios breezers :roflol:. hopelijk hebben ze mn blue steel look gezien!

haha moet meteen denken aan de 2 lui die er net aan et trainen waren. Lui waren hele tijd naar me aan et kijken tussen hun "setjes" door.

Lagen bij de benchpress, stang only aan et drukken "oh, die voel je wel na een keer of 10 hey!". Gaan ze ineens 20 kg per kant laden. Zegt de een tegen de ander "ik laat em langzaam zakken, en dan moet jij em omhoog helpen. Negative reps nog niet eens tot de borst, met 60 kg :roflol: en nog steeds moeite ermee :hahaha:. En tussendoor elke keer staren, en technisch lullen over trainen [gooiden er woorden in als "pectoralis", "excentrisch" etc]. echt van die 1e jaars cios breezers :roflol:. hopelijk hebben ze mn blue steel look gezien!

ga dan ook eens trainen in een ECHTE sportschool, waar geen breezer naar binnen durft!
:D

ga dan ook eens trainen in een ECHTE sportschool, waar geen breezer naar binnen durft!
:D

Ik neem het maar ff voor lief. Het is free, "dichtbij" mn werk [:p], kan alles wel een beetje trainen. Train wel liever in een hardcore gym, zal ook soon weer gebeuren. @de gym van Yzord, waar RichardV en prelude nu ook trainen. Eindelijk weer los squaten, MP's vanuit een rek, dippen, etc :D

Vanochtend:

Biceps:

Cable Curl [stang]
15 x 18,75
10 x 23,75
10 x 26,75

Inner Bicep Curl
2 x 10 x 14
8 x 16

Concentration curl
10 x 14
8 x 14

Best lekker getraint opzich, flink moe, maar toch :p. Voel ze goed. Toch wel lekker die variatie op de gewone dumbbell curl, voel het beter zo.
Heb al een aantal dagen niet goed geslapen [3-6 uur slaap per dag] en ben echt flink moe. Gelukkig heb ik de middag vrij, dus ff flink eten zo en misschien een uurtje pitten nog. 6 uur weer werken.

Wtf is een inner bicep curl?
En wanneer kom je nu bij Atlas man p*ssy!
Vanavond RUG;)

Wtf is een inner bicep curl?
En wanneer kom je nu bij Atlas man p*ssy!
Vanavond RUG;)

zoek maar op, komt neer op de dumbbells verder indraaien, en de onderarmen meer naar buiten toe ^^

soon! heb et nu alleen veel te druk met werk, wordt overladen man komende weken :roflol:

succes centen komen eerst

p*ssy curls man of is dat weer op de pully???

jouw lifts tellen niet, jij bent god-assisted

hahahaa hoe kan dat nu in een topic van jou on-topic???

Zo, terug van bedrijfsuitje :D flink lopen bunkeren. Een steak/sparerib restaurantje geweest. Had alleen na het hoofdgerecht [flinke spareribs op een plank, en pofaardappelen] nog steeds honger, dus 2 kleine porties er nog bij besteld en opgepeuzeld, toen zat ik vol :D :meal: was heerlijk.

Vanmiddag:

Deadlift day!:

Deadlift
10 x 60 [warm up]
3 x 80
3 x 110
3 x 120
3 x 130

SLDL
10 x 60
10 x 70
10 x 80

Rear Delts:

Rear Delt Raise
12 x 14
2 x 10 x 14
10 x 12

Lekker getraint, volgende week weer 10 kg bij elke deadlift, same reps :D

Wat was je 1RM op de deadlift in je topdagen? :)

Terug
Naar boven